Je bent gewoon jaloers, omdat jij niet zulke toffe awards hebt gewonnen!quote:
Wie wil dr nou in die kutcrew?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, omdat jij niet zulke toffe awards hebt gewonnen!
Dat die met jou willen samenwerken, kan et me niet voorstellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Deze mensen allemaal.
Dude.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat die met jou willen samenwerken, kan et me niet voorstellen.
Achja, zit ook wel een kern van waarheid in(wat mn moeder zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
WTF, dude, das al de tweede keer.
*kucht*quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ze staan in de rij voor mij!
wat werk je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
* Twisted_Logic moet zo weer werken
Oeee, scherp!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel eens gesolliciteerd?
Nu is hij wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel eens gesolliciteerd?
net als mijn broer en nog meer mensen die ik ken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Albert Heijn als logistiek medewerker (ook wel vakken vuller)
Renesite werkt er ook, maar die is kassasletquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
net als mijn broer en nog meer mensen die ik ken!![]()
gaaf![]()
Met mij is het allemaal wel redelijk goed ja, ondanks dat net 2 uur lang internet eruit lag...quote:
kassaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Renesite werkt er ook, maar die is kassaslet.
Bij ons werken ook geen vrouwen in de vul ploegquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
kassa![]()
als ik in een winkel ga werken ga ik achter de kassa, dat lijkt me echt zooooooo gaaf om te doen, die dingen scannen enzo
dingen scannen![]()
JIj hebt wel vakantiequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik werk niet... heb vakantie
die zitten vast allemaal achter de kassa, ik heb gesolliciteerd bij de C-1000, en daar werken geloof ik wel vrouwen bij de vulploeg, maar ik wil alsnog achter de kassaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij ons werken ook geen vrouwen in de vul ploeg.
Die werken allemaal achter de kassa, of staan op deli (kaas, brood en vleeswaren).quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef carmiie het volgende:
[..]
die zitten vast allemaal achter de kassa, ik heb gesolliciteerd bij de C-1000, en daar werken geloof ik wel vrouwen bij de vulploeg, maar ik wil alsnog achter de kasse![]()
Vakantie is goed. helaas duurt het voor mij nog ff.quote:
Zeer terecht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef carmiie het volgende:
ik heb vandaag workshop gehad over loverboys, waar het dus op neerkomt is dat ik jullie dus nooit had mogen toevoegen op msn, dat ik jullie meot wantrouwen en moet blokken![]()
allemaal gelul dus![]()
voor de albert heijn moet je bij ons gehuchje zowiezo 16 zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die werken allemaal achter de kassa, of staan op deli (kaas, brood en vleeswaren).
Maar voor kassa moet je bij ons 16 zijn.
Wat een onzinquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:55 schreef carmiie het volgende:
[..]
voor de albert heijn moet je bij ons gehuchje zowiezo 16 zijn![]()
vind ik ook ja, maarja, als de bedrijfsbaas ( die ik kenquote:
en ik ga niet bij de appie werkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat boeit jou dat je bent al 16 geweest
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef carmiie het volgende:
ik heb vandaag workshop gehad over loverboys, waar het dus op neerkomt is dat ik jullie dus nooit had mogen toevoegen op msn, dat ik jullie meot wantrouwen en moet blokken![]()
allemaal gelul dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |