Die doen er niks aan, heb wel al 25 keer gebeld afgelopen 3 weken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Anders bel je gewoon de politie i.p.v. te klagen op klaagbaak
Het zal dus wel niet zo erg zijn....
Ze doet nooit der deur openquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bel bij haar aan! NU!
Lijkt me vrij makkelijk op te lossen.![]()
En gewoon zelf even langsgaan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
Die doen er niks aan, heb wel al 25 keer gebeld afgelopen 3 weken.
Klaagbaak is om te klagen toch dus.........daarom klaag ik hier.
Noorderpark-Oost in Hoogezand. Allemaal junks (zoals mijn buurvrouw) en drugsdealers hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
In wat voor een pauperbuurt woon jij dan??![]()
Dan is het toch heel simpel om gewoon je vinger even een kwartiertje op die bel te houdenquote:
overdag is ze ook wakker, die is zo erg aan de speed die snuift en slikt genoeg dus daarvan blijft ze wel wakkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef UnleashMitch het volgende:
Dan zet jij overdag eens de muziek hard aanDan slapen ze blijkbaar
Je moet je niet zo makkelijk gewonnen geven natuurlijk!quote:
Die deurbel hoord ze niet eens, muziek staat zo hard dat mensen zelfs 4 huizen verderop er nog last van hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan is het toch heel simpel om gewoon je vinger even een kwartiertje op die bel te houden. Ze doet dan vanzelf wel open hoor
.
Wel leuk buurtje om te weten ja.. Wel gezelligquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
Noorderpark-Oost in Hoogezand. Allemaal junks (zoals mijn buurvrouw) en drugsdealers hier![]()
Ik woon in een huis dat op sloop nominatie staat dus gelukkig hoef ik hier geen jaren te wonen maar de tijd dat ik hier nog moet zitten wil ik het het liefst beetje rustig hebben `s nachts.
gewoon net zo lang op de deur bonken tot ze opendoet als bellen niet helptquote:
Plakbandje eroverquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan is het toch heel simpel om gewoon je vinger even een kwartiertje op die bel te houden. Ze doet dan vanzelf wel open hoor
.
Secondelijmquote:
Tja verder heb ik hier niks te klagen. M`n vorige buurtje was helemaal toppie hahaha had aan bijde kanten bejaarde buren die altijd heel aardig waren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef bolivian het volgende:
Je woont in Hoogezand en het enige waar je over klaagt is de geluidsoverlast?
dat helpt niet het is zo`n ouderwetse bel met zo`n metalen beldop aan de binnenkant van de deurquote:
Dan zou ik haar brievenbus dichtkittenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
dat helpt niet het is zo`n ouderwetse bel met zo`n metalen beldop aan de binnenkant van de deur
De meeste buren hier zijn vrienden van haar dus die gaan niet naar de politie. Die hebben al tegen mijn vriend lopen dreigen dat als ik nog 1 keer de politie zou bellen dat ze me dan inelkaar slaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je moet je niet zo makkelijk gewonnen geven natuurlijk!
Bel anders de woningbouwvereniging en die (samen met buren) een klacht in.
Die hebben wij ook hier, en daar past prima een stokje tussenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
dat helpt niet het is zo`n ouderwetse bel met zo`n metalen beldop aan de binnenkant van de deur
Maar wat helpt dat dan? het is geen elektrische bel, het is zo`n ding wat je kan vergelijken met een fietsbelquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die hebben wij ook hier, en daar past prima een stokje tussen(zoals een tandenstoker) .
Ze is waarschijnlijk toch zo high dat ze toch eerst een uur erover doet voordat voordat ze erachter komt dat er wat tussen haar bel zit.
Purren is beter. Das dat vulschuim dat ze in de bouw gebruikenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan zou ik haar brievenbus dichtkitten
Dat kan. Als die brievenbus maar hermetisch dicht zitquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Purren is beter. Das dat vulschuim dat ze in de bouw gebruiken
Daar heb je seconde lijm voor...krijg je geen lamme vingerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
.
en de politie doet niks ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
Die deurbel hoord ze niet eens, muziek staat zo hard dat mensen zelfs 4 huizen verderop er nog last van hebben
Owja dat suxed wel, achja gewoon de boxen tegen de muur van de "slechte" buurvrouw plaatsen en dan jeh, en dan best hard zettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef sjeppert het volgende:
leuk voor de andere buren aan de andere kant dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |