abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34508770
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 03:28 schreef mcintosh het volgende:

[..]

wat een onzin weer, omdat er veel andere criminaliteit is moeten we het hele verkeersgebeuren maar vergeten of niet?

Er vallen nog steeds meer doden in het verkeer dan in het criminele circuit
Maar die doden vallen niet op de snelweg als er ipv 120 130 word gereden, dat is het grootste fabeltje wat er bestaat.

En wat is er in godsnaam veilig aan het verstoppen van een gatso achter een hectometerpaaltje, geflitst worden, en 6 weken later post thuis krijgen?
pi_34510670
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Maar die doden vallen niet op de snelweg als er ipv 120 130 word gereden, dat is het grootste fabeltje wat er bestaat.

En wat is er in godsnaam veilig aan het verstoppen van een gatso achter een hectometerpaaltje, geflitst worden, en 6 weken later post thuis krijgen?
Niets natuurlijk. De corrigerende functie daarvan is zo goed als nihil, tenzij de pakkans 100 % gaat worden, iets waar ze wel hard aan werken volgens mij.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:28:24 #203
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_34511149
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Niets natuurlijk. De corrigerende functie daarvan is zo goed als nihil, tenzij de pakkans 100 % gaat worden, iets waar ze wel hard aan werken volgens mij.
Dat ben ik met je eens. De corrigerende functie zou je kunnen verhogen door de bekeuring te verhogen. Bijvoorbeeld t/m 10 km te hard, 200 Euro.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_34511275
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:28 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. De corrigerende functie zou je kunnen verhogen door de bekeuring te verhogen. Bijvoorbeeld t/m 10 km te hard, 200 Euro.
Enig realiteitsbesef ontbreekt bij jou een beetje of niet?
Of ben je iemand met een suzuki alto die alleen naar de supermarkt en terug rijdt/
pi_34511314
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:28 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

En als jij kauwgom op straat gooit moet je ook 200 euro boete krijgen
Als je door rood loopt moet je 500 euro boete krijgen

Politiestaat

“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:37:39 #206
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_34511409
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef RonaldV het volgende:
Dat lijkt mij niet. Al was het maar omdat dhr. Spee

per direct mijn lidmaatschap op het blad Autoweek opzeg.Niet het lidmaatschap van zijn kantoor, afdeling of zelfs MinJus... Nee, zijn eigen lidmaatschap.
Kwestie van ambtelijk taalgebruik. Ministers, SG's, DG's en directeuren spreken in hun correspondentie voortdurend van ''mijn zus, mijn zo''. Als een directeur een brief stuurt dan is het bijvoorbeeld:
''mijn medewerkers zijn beschikbaar voor nader overleg''
en niet ''ambtenaren van het Ministerie van Justitie, directie Handhaving, zijn beschikbaar voor nader overleg''.

of dat de minister voor BVK bijvoorbeeld aan de Tweede Kamer schrijft:
"Mij is, uit onderzoek dat TNO in mijn opdracht heeft uitgevoerd, gebleken dat... en niet van
Mijn ambtenaren is, uit onderzoek dat in hun opdracht is uitgevoerd, gebleken dat.."

Koos Spee staat gewoon aan het hoofd van die toko en het is 'zijn' organisatie.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_34524982
quote:

[..]

Lijkt me helemaal geen fabeltje, als je 130 rijdt is je remafstand groter en vergroot je de kans dat je niet op tijd kan remmen voor een file of wat dan ook. Ik zeg niet dat ie veeel groter wordt, maar hij wordt wel groter

En als ik 6 weken, wat trouwens al lang niet meer zo is, is veel korter geworden, een bekeuring binnen krijg dan denk ik toch wel dat ik de volgende keer een beetje op mijn gaspedaal ga letten.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_34525046
quote:

[..]

Dan vallen er juist meer.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34525137
Kut weer 180 euro aan boetes
pi_34525254
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef SCH het volgende:
Maar wel lekker vroeg thuis, of niet dan?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:50:12 #211
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34525746
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef SCH het volgende:
En nu niet stiekum op flitsservice.nl kijken voor een bezwaarschrifje.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_34525776
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:31 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Maar wel lekker vroeg thuis, of niet dan?
Rood licht en parkeren.

Nu moet ik natuurlijk Spee voor alles wat vies en voos is uitmaken.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:52:10 #213
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34525799
quote:

Dan rest er nog maar 1 ding, alle auto's, brommers, motoren, treinen, vliegtuigen, etc, etc. verbieden!
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:01:57 #214
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_34526078
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Rood licht en parkeren.

Nu moet ik natuurlijk Spee voor alles wat vies en voos is uitmaken.
Dat lijkt me wel het beste om te doen. Het was immers niet jouw fout
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_34526553
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:52 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Dan rest er nog maar 1 ding, alle auto's, brommers, motoren, treinen, vliegtuigen, etc, etc. verbieden!
Over reeël gesproken...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:10:50 #216
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_34528198
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:35 schreef Bismarck het volgende:
Uit eerdere posts in dit topic is al de conclusie getrokken dat niet Spee maar het BVOM een abonnement op Autoweek heeft en derhalve het exemplaar ook wordt ontvangen op het adres van het bedrijfspand.
Hoe vaak moet ik het herhalen? Of beschik jij alleen de capaciteit om kolder te schrijven, terwijl je ondertussen een ander ervan beticht? Ik verzeker je dat rechtsboven het privé adres van Koos Spee staat en niet van het BVOM, anders was deze gewoon gepubliceerd.

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_34531850
Laatste zin van dat ie opzegt is bewerkt op die brief, heb er niet zo veel vertrouwen in
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:09:23 #218
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34532295
quote:

[..]

wat een onzin weer, omdat er veel andere criminaliteit is moeten we het hele verkeersgebeuren maar vergeten of niet?

Ow, zo ken ik ook nog een drogreden!
Ondanks het feit dat de gemiddelde snelheid op de Nederlandse wegen de afgelopen 30 jaar jaarlijks is toegenomen, is het jaarlijkse aantal dodelijke slachtoffers afgenomen.
Met dezelfde noodgang zou je dus kunnen stellen dat hardrijden veiliger maakt.

Er zijn nu eenmaal aanmerkelijk minder criminelen dan verkeersdeelnemers in ons land. Logisch dus dat er meer slachtoffers vallen in het verkeer. Maar het lijkt me sterk dat het verkeer [i]verhoudingsgewijs[/s] dodelijker is dan criminaliteit.

Lees nog even een behoorlijk rijtje posts terug: het aantal verkeersslachtoffers dat te wijten is aan snelheid is een fractie van het aantal slachtoffers dat valt door alcohol, pure onoplettendheid en het niet verlenen van voorrang.
Een andere drogreden is het milieu, maar onder dat motto zijn al zo veel krankzinnige plannen op ons losgelaten dat ik daar maar niet eens over begin
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:27:20 #219
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_34535120
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik het herhalen? Of beschik jij alleen de capaciteit om kolder te schrijven, terwijl je ondertussen een ander ervan beticht? Ik verzeker je dat rechtsboven het privé adres van Koos Spee staat en niet van het BVOM, anders was deze gewoon gepubliceerd.

[afbeelding]
Wat mij betreft mag je het vaak herhalen, ik denk alleen dat je er weinig mee opschiet. Als het om een privé-abonnement zou gaan dan zou Spee toch niet die brief ondertekenen met z'n functie. En staat boven het adres van Autoweek niet het postadres van het BVOM? Ik zeg je: Onder die tweede zwarte vlek staat gewoon het bezoekadres van het BVOM. Kijk naar de layout van deze brief van de IND. BVOM heeft de zelfde huisstijl. Daarnaast zitten dat soort brieven allemaal in een klip en klaar format in de PC. Je moet die sjablonen echt bewerken als je in dat kader een andere tekst in wil zetten.

Nogmaals, als het om Spee zijn privé-abonnement zou gaan dan zou hij niet ondertekenen met ''hoofd Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie''.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_34535340
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:09 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ow, zo ken ik ook nog een drogreden!
Ondanks het feit dat de gemiddelde snelheid op de Nederlandse wegen de afgelopen 30 jaar jaarlijks is toegenomen, is het jaarlijkse aantal dodelijke slachtoffers afgenomen.
Met dezelfde noodgang zou je dus kunnen stellen dat hardrijden veiliger maakt.

Er zijn nu eenmaal aanmerkelijk minder criminelen dan verkeersdeelnemers in ons land. Logisch dus dat er meer slachtoffers vallen in het verkeer. Maar het lijkt me sterk dat het verkeer [i]verhoudingsgewijs[/s] dodelijker is dan criminaliteit.

Lees nog even een behoorlijk rijtje posts terug: het aantal verkeersslachtoffers dat te wijten is aan snelheid is een fractie van het aantal slachtoffers dat valt door alcohol, pure onoplettendheid en het niet verlenen van voorrang.
Een andere drogreden is het milieu, maar onder dat motto zijn al zo veel krankzinnige plannen op ons losgelaten dat ik daar maar niet eens over begin
Waarom wil je eigenlijk perse zo hard mogelijk rijden? Wat is het probleem om je gewoon aan een bepaalde snelheid te houden?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:37:28 #221
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34535523
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom wil je eigenlijk perse zo hard mogelijk rijden? Wat is het probleem om je gewoon aan een bepaalde snelheid te houden?
Waar post ik dat precies?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:57:32 #222
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34536273
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Onderbouwde kritiek? Koos dult geen enkele tegenspraak, daarom zal hij ook nooit in debat gaan op tv of radio. Als ie in de media verschijnt ratelt ie zijn bekende riedeltje en er komen geen lastige vragen.
Spee is dan ook niet degene die het beleid maakt. Waarom zou hij er dan over in debat moeten gaan? Ga jij ook bij je slager lopen zeiken over de kwaliteit van het tijgerbrood bij de bakker?
Say your prayers
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:59:16 #223
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34536344
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef Sickie het volgende:

[..]

Spee is dan ook niet degene die het beleid maakt. Waarom zou hij er dan over in debat moeten gaan? Ga jij ook bij je slager lopen zeiken over de kwaliteit van het tijgerbrood bij de bakker?
Zoek nog even na wie ook al weer de radar-detectoren verboden heeft, en zelfs het bezit van de bijbehorende plastic houder strafbaar heeft gemaakt? Dat was toch echt mijnheer Spee
- Privacy Matters
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:59:19 #224
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34536347
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is inhoudelijk gezien prima te vergelijken. Het gaat namelijk om het klakkeloos uitvoeren van regels, zonder ze aan je eigen geweten te toetsen.
Ze zijn inhoudelijk niet te vergelijken daar het in het ene geval mensenlevens betreft en in het andere geval zoiets relatief onbenulligs als een verkeersboete.
Say your prayers
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:02:49 #225
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34536477
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:59 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zoek nog even na wie ook al weer de radar-detectoren verboden heeft, en zelfs het bezit van de bijbehorende plastic houder strafbaar heeft gemaakt? Dat was toch echt mijnheer Spee
Ik heb het over de snelheidsbeperkingen.
Say your prayers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')