nee, maar je moet wél iedere mogelijkheid ertoe aangrijpen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
Heb je dan werkelijk een excuus nodig om te zuipen?
wat is de nederlandse vertaling voor die 3 woorden ?quote:
Kijk mij eens voor lul staan, kijk mij eens voor lul staan, kijk mij eens voor lul staanquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat is de nederlandse vertaling voor die 3 woorden ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk mij eens voor lul staan, kijk mij eens voor lul staan, kijk mij eens voor lul staan![]()
Sta je daar..quote:
Grootste probleem is idd vaak, dat het van die buffels zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je kan ook niet in 1 oogopslag zien of het een lekker of een lelijk wijf is door die maskers
wat een flauwemaaikul zeg.quote:
Alleen bij de kneuzen die zich druk maken om niks idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het slaat nergens op, en je staat voor lul bij de rest van het land
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Dirktator het volgende:
Meer hoef ik niet te zeggen. O ja, behalve: kansloos topique.
[afbeelding]
Als iemand een andere mening dan jij hebt, is het kansloosquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Dirktator het volgende:
Meer hoef ik niet te zeggen. O ja, behalve: kansloos topique.
[afbeelding]
Niet echt, maar een maatschappelijk geaccepteerd excuus is nooit weg, zie het maar als zoiets als een EK of WK voetbalquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
Heb je dan werkelijk een excuus nodig om te zuipen?
Haha!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef Thieske het volgende:
Lach mij maar uit.
Ik ga los volgende maand.
Morgen word prins uitgeroepen in Maastricht, in Venlo ook ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef MPG het volgende:
ik ga geencarnaval
vieren. Ik ga VASTELOAVEND vieren
![]()
![]()
. En daar begin ik morgenavond mee
.
Boeremoosbal in Venlo
![]()
Vasteloavend same!![]()
jij staat sowieso voor schut, met of zonder feestkleren aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
Hoezo sta ik voor schut dan ? onzin altijd
Zegt de persoon die een te lelijke klep heeft om in zijn fotoboek te postenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij staat sowieso voor schut, met of zonder feestkleren aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |