WDLZ. Klote-n00bsquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:35 schreef DeLeider het volgende:
Wat een kut TT.
waar is de tijd gebleven dat zulcks nog door bushokjes gingen?quote:
vroegâh, toen werd ik geregeld door users als jogy en BS door bushokjes getyftquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat zulcks nog door bushokjes gingen?
heeft dat nog gunstige consequenties voor ons?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
pas op! straks word ik nog verdrietig
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
heeft dat nog gunstige consequenties voor ons?
Ik had het over gunstige consequentiesquote:
Even een vraag tussendoor, maar ben jij alleen in dit topique te vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het over gunstige consequenties.
Ooit gehoord van een postgeschiedenis?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Even een vraag tussendoor, maar ben jij alleen in dit topique te vinden![]()
Daar staat voornamelijk BeF...in..quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een postgeschiedenis?
Leef je uit![]()
Ik ben aan t werkquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
En niemand uit BeF heeft een verjaardagstopic voor mij gemaakt..
Selectief lezen wordt dat ook wel genoemd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar staat voornamelijk BeF...in..![]()
Maar goed, never mind![]()
Uh-huh.quote:
Enkel een Von Dutch broek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
En? Extra koffer met nep-merkkleding mee teruggenomen?
Welkom terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:22 schreef cerror het volgende:
Zo, wast ik weer.
Bedankt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben aan t werk![]()
Maar alsnog feli!!![]()
![]()
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Enkel een Von Dutch broek.. Ik vond hem mooi, en goedkoop. Tientje.
nee, het is gewoon waar!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Selectief lezen wordt dat ook wel genoemd.
Precíés.quote:
Lekker boejondquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, het is gewoon waar!
dr staan ook wel andere topics tussen, maar niet meer dan de heft!
Lekker boeiend allemaal.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, het is gewoon waar!
dr staan ook wel andere topics tussen, maar niet meer dan de heft!
Ookwel exact genoemd.quote:
het is ook niet erg ofzo, maar het ís wel zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lekker boejond![]()
BeF is gewoon de hardst lopende SC ertussen, ergo: niet meer dan logisch
Heeft iemand je wel eens verteld dat je wérkelijkwaar een humorloze zoutzak bent? Nee? Bij deze dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is ook niet erg ofzo, maar het ís wel zo
WRPPZquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je wérkelijkwaar een humorloze zoutzak bent? Nee? Bij deze dan.
*mee instemt. Gewillig. Oh, de hardheid. De pijn! [Rug van haar hand voor haar hoofd slaat]quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je wérkelijkwaar een humorloze zoutzak bent? Nee? Bij deze dan.
We hebben je gemist. Of in ieder geval ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
*mee instemt. Gewillig. Oh, de hardheid. De pijn! [Rug van haar hand voor haar hoofd slaat]
Sla niet te hard hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
*mee instemt. Gewillig. Oh, de hardheid. De pijn! [Rug van haar hand voor haar hoofd slaat]
Het voelt goed als mensen je missen. Op school vandaag werd ik letterlijk doodgeknuffeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
We hebben je gemist. Of in ieder geval ik..
Ik miste je ook... waar was je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het voelt goed als mensen je missen. Op school vandaag werd ik letterlijk doodgeknuffeld..
Na een weekje. Hm-hm!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hela Chowi!
Jij ook weer eens hier? :y
het was dan ook geen grapjequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik hoop ook elke keer weer dat de aankomsthal van Schiphol afgeladen staat. Maar helaasquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het voelt goed als mensen je missen. Op school vandaag werd ik letterlijk doodgeknuffeld..
Vakantie aan het vieren aan de zuidkust van Turkije.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik miste je ook... waar was je?
Juist omdat je geen grap maakt ben je humorloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |