WDLZ. Klote-n00bsquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:35 schreef DeLeider het volgende:
Wat een kut TT.
waar is de tijd gebleven dat zulcks nog door bushokjes gingen?quote:
vroegâh, toen werd ik geregeld door users als jogy en BS door bushokjes getyftquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat zulcks nog door bushokjes gingen?
heeft dat nog gunstige consequenties voor ons?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
pas op! straks word ik nog verdrietig
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
heeft dat nog gunstige consequenties voor ons?
Ik had het over gunstige consequentiesquote:
Even een vraag tussendoor, maar ben jij alleen in dit topique te vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het over gunstige consequenties.
Ooit gehoord van een postgeschiedenis?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Even een vraag tussendoor, maar ben jij alleen in dit topique te vinden![]()
Daar staat voornamelijk BeF...in..quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een postgeschiedenis?
Leef je uit![]()
Ik ben aan t werkquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
En niemand uit BeF heeft een verjaardagstopic voor mij gemaakt..
Selectief lezen wordt dat ook wel genoemd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar staat voornamelijk BeF...in..![]()
Maar goed, never mind![]()
Uh-huh.quote:
Enkel een Von Dutch broek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
En? Extra koffer met nep-merkkleding mee teruggenomen?
Welkom terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:22 schreef cerror het volgende:
Zo, wast ik weer.
Bedankt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben aan t werk![]()
Maar alsnog feli!!![]()
![]()
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Enkel een Von Dutch broek.. Ik vond hem mooi, en goedkoop. Tientje.
nee, het is gewoon waar!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Selectief lezen wordt dat ook wel genoemd.
Precíés.quote:
Lekker boejondquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, het is gewoon waar!
dr staan ook wel andere topics tussen, maar niet meer dan de heft!
Lekker boeiend allemaal.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, het is gewoon waar!
dr staan ook wel andere topics tussen, maar niet meer dan de heft!
Ookwel exact genoemd.quote:
het is ook niet erg ofzo, maar het ís wel zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lekker boejond![]()
BeF is gewoon de hardst lopende SC ertussen, ergo: niet meer dan logisch
Heeft iemand je wel eens verteld dat je wérkelijkwaar een humorloze zoutzak bent? Nee? Bij deze dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is ook niet erg ofzo, maar het ís wel zo
WRPPZquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je wérkelijkwaar een humorloze zoutzak bent? Nee? Bij deze dan.
*mee instemt. Gewillig. Oh, de hardheid. De pijn! [Rug van haar hand voor haar hoofd slaat]quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je wérkelijkwaar een humorloze zoutzak bent? Nee? Bij deze dan.
We hebben je gemist. Of in ieder geval ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
*mee instemt. Gewillig. Oh, de hardheid. De pijn! [Rug van haar hand voor haar hoofd slaat]
Sla niet te hard hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
*mee instemt. Gewillig. Oh, de hardheid. De pijn! [Rug van haar hand voor haar hoofd slaat]
Het voelt goed als mensen je missen. Op school vandaag werd ik letterlijk doodgeknuffeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
We hebben je gemist. Of in ieder geval ik..
Ik miste je ook... waar was je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het voelt goed als mensen je missen. Op school vandaag werd ik letterlijk doodgeknuffeld..
Na een weekje. Hm-hm!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hela Chowi!
Jij ook weer eens hier? :y
het was dan ook geen grapjequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik hoop ook elke keer weer dat de aankomsthal van Schiphol afgeladen staat. Maar helaasquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het voelt goed als mensen je missen. Op school vandaag werd ik letterlijk doodgeknuffeld..
Vakantie aan het vieren aan de zuidkust van Turkije.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik miste je ook... waar was je?
Juist omdat je geen grap maakt ben je humorloos.quote:
Kun je nagaan, als mensen bij jou het verschil niet eens meer kunnen zien tussen een grapje en een serieuze opmerking.quote:
Argh, de aankomsthal, gisteravond, was volgeladen met Turkse mensen die enkel klapten als er landgenoten uit kwamen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik hoop ook elke keer weer dat de aankomsthal van Schiphol afgeladen staat. Maar helaas
En je bent in die week niet dusdanig bruin geworden dat ze ook bij jou het op een applaudiseren zetten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Argh, de aankomsthal, gisteravond, was volgeladen met Turkse mensen die enkel klapten als er landgenoten uit kwamen.
Nee mên, ik ben niet zo iemand die een hele week uittrekt om enkel op het strand te liggen zonnebaden. Bovendien heb ik bijna elke dag lange mouwen aangehad. Dus ja. Dan word je niet zo snel bruin, hè?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
En je bent in die week niet dusdanig bruin geworden dat ze ook bij jou het op een applaudiseren zetten?
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
Dus je ziet er weer net zo bruin uit als een zandneger?
DIe Ducktales heerscht big timequote:
Oh ja, die had ik ook eens gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
DIe Ducktales heerscht big time![]()
Hij is wel vetquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik ook eens gemaakt.
Aha! Wat heb je dan allemaal voor spannende dingen gedaan? Overdag dan, die van 's nachts mag je voor je houdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee mên, ik ben niet zo iemand die een hele week uittrekt om enkel op het strand te liggen zonnebaden. Bovendien heb ik bijna elke dag lange mouwen aangehad. Dus ja. Dan word je niet zo snel bruin, hè?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aha! Wat heb je dan allemaal voor spannende dingen gedaan? Overdag dan, die van 's nachts mag je voor je houden
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Miss "Nieuwsgierig Aagje" tique
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef rompompom het volgende:
Ik heb ingecheckt
Nu kan ik een half uurtje later weg langer fokken
Vandaag welquote:
Je zou er bijna een soort prijs voor opzetten!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef cerror het volgende:
Ik ga even voor mijn Livejournal een zooi c64 nummer converteren.
Nobel van mij huh?
Senks, jor a doll!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:35 schreef Misstique het volgende:
Afsluiten, afscheidsborrel en etentje van een collega![]()
Later!
ow en rpp; wish ya a good flight![]()
Oh ja, je moet weer naar weet ik waar...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Senks, jor a doll!
Eet ze arm!
Ik ben nog niet weg, maar toch bedanktquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, je moet weer naar weet ik waar...
Prettige vlucht. 14.gif
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik hoop ook elke keer weer dat de aankomsthal van Schiphol afgeladen staat. Maar helaas
Mag dood niet meedoen dit keer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef Janetje het volgende:
Verderf.
Ik hoop ook eens per jaar een verjaardagstopic te krijgen. Maar helaas.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier, een cadeautje! Gefeliciteerd, ouwe!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoop ook eens per jaar een verjaardagstopic te krijgen. Maar helaas..
Bedankt, maar jij had al een felicitatie uitgegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier, een cadeautje! Gefeliciteerd, ouwe!
*touw, ladder, balk, hamer en spijkers geeft
Dan wordt het doodt en bederf... dat stinkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag dood niet meedoen dit keer?
Argh. Ik neuk geen Turken, hoor. Die hebben aids, allemaal!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aha! Wat heb je dan allemaal voor spannende dingen gedaan? Overdag dan, die van 's nachts mag je voor je houden
"Vandaar dat ze zo raar praten!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Argh. Ik neuk geen Turken, hoor. Die hebben aids, allemaal!
O. Doei!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
Ik ga er wonen, trouwens. Daar. In Turkije.
quote:
Whehehequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voortaan niet zo'n enthousiast PI als TI gebruiken hè
doe eens lief over hans zn bifiquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
WAAROM BEN IK UIT JE SIG RPP
JE DACHT ZEKER: O, CHO GAAT OP VAKANTIE, DAT MERKT ZE TOCH NIET!!11 HÈ?!
VIND JE DE SIG DIE JE NU HEBT VEELZEGGEND OFZO, NOU?! HIJ ZEGT GEEN FUCK NAMELIJK
DENK JE DAT IK ACHTERLIJK BEN OFZO
MET JE.. MET JE.. BIFI!!111
Precies.. jij gaat toch weg..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je blijft! Nederland is Nederland niet meer zonder Chowi!
Je caps staat aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
WAAROM BEN IK UIT JE SIG RPP
JE DACHT ZEKER: O, CHO GAAT OP VAKANTIE, DAT MERKT ZE TOCH NIET!!11 HÈ?!
VIND JE DE SIG DIE JE NU HEBT VEELZEGGEND OFZO, NOU?! HIJ ZEGT GEEN FUCK NAMELIJK
DENK JE DAT IK ACHTERLIJK BEN OFZO
MET JE.. MET JE.. BIFI!!111
Okay, niets over Hans zijn BiFi, maar ik vind het wel een kutstreek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
doe eens lief over hans zn bifi
Noemde je mij nou troep, J.?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies.. jij gaat toch weg..
Laat ons maar achter met de troep hoor...
Truequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, niets over Hans zijn BiFi, maar ik vind het wel een kutstreek..
Nee, Nederland zonder Chowi is gewoon Nederland zonder Chowi.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je blijft! Nederland is Nederland niet meer zonder Chowi!
Nee, mijn shift bleef hangen!!*0yq344q89t0quote:
Natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |