abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2006 @ 03:15:25 #51
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34470508
hey in de naghamadi geschriften kuste jezus maria op de........ ( ja de text is weg ! )
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:38:42 #52
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_34472355
De hele christelijke religie komt nauwelijks overeen met wat Jezus daadwerkelijk in ogen had. Het feit dat de hedendaagse christenen onze beschaving, cultuur, normen en waarden corrigeren aan de hand van 2000 jaar oude regeltjes van een messiah geeft al aan dat ze niet voor zichzelf kunnen denken.

Serieus, dat enorme foute idee genaamd religie, heeft niets anders dan tweedeling veroorzaakt tussen de mens. de gelovigen vechten al millennia tegen de ongelovigen in hun kruistochten, jihads en persoonlijke veroordelingen.
En waarvoor? De paus legt elke keer weer in de krant de nadruk op hoe Jezus staat voor LIEFDE. Waarom zou dit exclusief de liefde tussen een man en vrouw betekenen, aangezien liefde overduidelijk een onbegrenst fenoneem is.

Als je het mij vraagt zou je hier uit kunnen concluderen dat Jezus -als emissaris van liefde himself- niet bisexueel is, maar omnisexueel. En daar zou het niet eens eindigen. "Heb liefde voor alles" zou zijn motto zijn. Natuurlijk, nu is er een verschil tussen 'sex hebben met' en 'liefde voelen voor', maar je kan mij niet wijs maken dat een homo, lesbo of een bi niet daadwerkelijk liefde ervaart voor zijn of haar (sex)partner.
¡ Experience Everything !
pi_34473816
Dus jezus had eigenlijk sex met kinderen,
Zijn eigen moeder en met Judas ?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_34501692
In het boek "het Aquarius Evangelie van Jezus de Christus" kun je zijn gehele leven lezen lezen.
(Voor zij dan, die erin geloven).

Hierin is Jezus hetero (op een moment is hij heel verliefd op een vrouw, hij maakt dan de keuze om niet voor die vrouw te gaan, maar om uitendelijk aan het kruis te sterven, ter redding van de mensheid)

vrijdag 27 januari 2006 @ 08:07:42 #55
13250 Lod
Sapere aude!
pi_34507479
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:38 schreef RickySway het volgende:
Als je het mij vraagt zou je hier uit kunnen concluderen dat Jezus -als emissaris van liefde himself- niet bisexueel is, maar omnisexueel. En daar zou het niet eens eindigen. "Heb liefde voor alles" zou zijn motto zijn. Natuurlijk, nu is er een verschil tussen 'sex hebben met' en 'liefde voelen voor', maar je kan mij niet wijs maken dat een homo, lesbo of een bi niet daadwerkelijk liefde ervaart voor zijn of haar (sex)partner.
Een beetje kortzichtig om met liefde meteen aan sex te denken . Je zult in je leven vaker liefde aan iemand betuigen zonder sex dan met sex.
Je zegt zelf al:
quote:
Waarom zou dit exclusief de liefde tussen een man en vrouw betekenen, aangezien liefde overduidelijk een onbegrenst fenoneem is.
Om vervolgens je conclusie te baseren op een van de vele manieren van liefde die juist redelijk specifiek zijn voor man en vrouw.

En heterosexueel, homosexueel of bisexueel zijn betekend niet dat je niet mag houden van iemand van het andere geslacht. Net zomin dat het houden van iemand van hetzelfde geslacht betekend dat je homofiel bent.
GNU Terry Pratchett
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')