Dat lijkt mij idd. de oplossing.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:41 schreef Plots het volgende:
Oke bedankt.
Dan moet ik iemand anders via PP laten betalen aangezien het objecht vandaag eindigd.
Ik kan die link nergens vindenquote:Geachte DeHovenier,
Uit onze administratie blijkt dat u de nieuwe versie van de gebruikersovereenkomst en het privacybeleid van PayPal nog niet hebt geaccepteerd.
Als u de nieuwe versie van de gebruikersovereenkomst en het privacybeleid van PayPal niet binnen dertig dagen accepteert, wordt de toegang tot uw PayPal-rekening beperkt. Als uw rekening is beperkt, kunt u geen betalingen meer sturen of ontvangen.
PayPal waardeert u als klant en wil u de voordelen van uw rekening niet ontzeggen. Bezoek de PayPal-website om de beleidsaanpassing te accepteren. U kunt hiervoor de volgende URL kopiëren en in uw browser plakken: https://www.paypal.com/nl/. Log vervolgens in op uw rekening en klik op de pagina Rekeningoverzicht op de link Nieuwe beleidsaanpassing.
Dat heb ik laatst ook gedaan. Links bovenin staat volgens mij datgene waar je op moet klikken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan die link nergens vinden
Ik zie wel de nieuwe beleidsaanpassingen en de nieuwe gebruikersovereenkomst, maar ik zie nergens iets waarop ik moet klikken.
Thnx !quote:Op maandag 12 juni 2006 15:20 schreef Ori het volgende:
Bank Transfer ID: XXXXXX
zo doe ik het altijd, dan komt het goed aan
Een ander paypalaccount maken, en dan storten vanaf een andere bankrekening.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand die dit ook heeft gehad en hier een simpele oplossing voor heeft? (afgezien van een andere credit-card gebruiken?)
Ik heb het zo gedaan, ten name van: Paypal International Ltd, zonder Amsterdam. Omdat het gewoonweg niet bij past.quote:Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Plaats: Amsterdam
Dat verwijderen en nieuw aanmaken nog niet geprobeerd, maar in een mail van paypal die ik inmiddels heb gekregen stond dat die code maar eenmalig naar visa wordt gestuurd en ik ben bang dat dat op nummer gaat.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:38 schreef Ori het volgende:
kun je de creditcard niet verwijderen en opnieuw aanmaken, zodat je een nieuwe code op je afschrift krijgt?
of misschien kun je je visa bill online bekijken?
Ja dat magquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:03 schreef spookygirl het volgende:
Mag je een 2e account openen bij PayPal? Ik heb er 1 voorbetalingen verzenden en ontvangen, maar die is premier en dus moet ik iedere keer dokken. Nu wil ik er een privé account bij weet iemand of dat kan/mag? Ooit dacht ik wel zoiets gelezen te hebben, maar kan nu niks terug vinden bij de help
Toen ik AU$1000 terugkreeg van m'n huurauto-borg, kwam dat ook als tegoed op m'n CC te staan. Kostte me maanden om het weer op te krijgen:)quote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef portable het volgende:
Ik heb een klein probleem.
Ik heb op ebay iets gekocht en toen teruggestuurd. De verkoper heeft een deel van mijn geld zonder verzendkosten teruggeboekt op mijn creditcard. Alleen waar is dat geld? Heb ik nu een soort tegoed op mijn credicard?
Mijn paypal saldo zegt 0 euro, maar in mijn logboek staat:quote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Toen ik AU$1000 terugkreeg van m'n huurauto-borg, kwam dat ook als tegoed op m'n CC te staan. Kostte me maanden om het weer op te krijgen:)
Maar dit is het Paypal-topic..... Heb je via Paypal betaald? Dan zouden terugboekingen op je Paypal-account terecht moeten komen volgens mij.
Moet ik nou mijn overschrijvings-ID invullen in het vakje mededelingen zo:quote:Wil je geld storten op je paypal account kost dit niets.
Je kan dan een betaling doen aan:
Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Plaats: Amsterdam
Vergeet niet je Bank Transfer ID te vermelden in het vakje mededelingen! Deze kan je rechtboven in vinden bij My Account -> Add Funds.
Maakt niet uit, als die code maar compleet is, snappen ze het wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:24 schreef Plots het volgende:
[..]
Moet ik nou mijn overschrijvings-ID invullen in het vakje mededelingen zo:
overschrijvings-ID: *hier die getallen en letters*
of alleen de getallen en letters?
zo dus:
*hier die getallen en letters* , in het vakje mededelingen?
Tot nog toe welquote:en is deze overschrijvings ID altijd hetzelfde?
Mail de verkoper even dat het je waarschijnlijk niet lukt, afhankelijk van de verwerkingssnelheid van de bank. Da's fijn om te weten als verkoper.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:57 schreef Plots het volgende:
Ik moet binnen 4 dagen een item betalen via ebay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |