En heb je dat uit eigen ervaring, of "van horen zeggen"? Want bij zo'n 100 miljoen klanten zijn er altijd wel een paar ontevreden!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:18 schreef PakjeRijst het volgende:
[..]
Paypal verneukt zijn klanten. Bij onraad geld direct terugboeken en niet achterhouden. Zeer verdacht!
Paypal stort natuurlijk geen geld op jouw account !quote:Op maandag 27 maart 2006 16:50 schreef The_Dijkstra het volgende:
Kun je zelf van een girorekening geld storten op je Paypal rekening, of doet Paypal dat zelf?
Uiteraard.quote:En kun je bij allen tijden je Paypal account weer opheffen?
Paypal stort natuurlijk geen geld op jouw account ![/quote]Ik bedoelde dat ze het geld van m'n giro afhalen (bij gratis versie)quote:
Nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Als je iemand geld wilt laten overmaken naar je paypal, zijn al je gegevens dan ook bij die gene bekend?
Premier/Business Account, vermoed ik...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Welk account moet ik hebben als ik regelmatig geld wil ontvangen voor verkoop en af en toe zelf wat wil kopen?
quote:[b]Op maandag 27 maart 2006 19:16 Haalt paypal geld van m'n giro (bij gratis versie)(dus dat ik niet overschrijf)
Als ik dat goed lees 3.4% + 0,35 cent van het bedrag, toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Stel dat ik iets voor 25 euro verkocht heb, hou ik er dan nog aan over met de premier account?
paypal zal bij een girorekening geen geld van je rekening halen (die kan je immers niet opgeven)quote:
Waar het precies zit weet ik niet. Maar: het kan slechts eenmalig, en vrijwel iedereen op eBay betaald per creditcard, waarna je dat niet meer kan ontvangen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:19 schreef sander815 het volgende:
weet iemand hoe je van een premium account weer een personal accoutn maakt? Wordt een beetje simpel van die fee's die ze berekenen als ik iets op ebay betaald krijg
0,35 euro (of 35 cent)...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Als ik dat goed lees 3.4% + 0,35 cent van het bedrag, toch?
Dat moet ik dan betalen.
Ik denk dat het op je eigen naam moet staan. Anders wordt het wel heel gecompliceerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het bank account dat je toevoegd, moet dat op je eigen naam staan?
Of mag dat ook een andere zijn?
Je hebt waarschijnlijk (net) niet genoeg geld eropstaan. Paypal heeft altijd een ongunstige valutakoers + nogwatgeldkostendedingen. Ik zou voortaan het bedrag + nog een paar dollars erop storten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb (niet via Ebay) een artikel aangeschaft in de VS en heb met de verkoper afgesproken te betalen met Paypal. Ik heb Paypal 1 keer eerder gebruikt, en toen was ik de verkopende partij en ging alles perfect.
Nu heb ik het bedrag (55 dollar) overgemaakt naar mijn Paypal account en wil ik het naar de verkoper sturen via Send Money. Nu blijkt echter dat ik verplicht een creditcard moet hebben om geld te versturen. Maar ik heb dus geen creditcard... Enig idee of dat te omzeilen is? Ik heb overigens ook de verkoper een invoice laten sturen, maar die betalen leverde hetzelfde op
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
0,35 euro (of 35 cent)...
(waarom doet driekwart van de Nederlanders dit toch fout?)
Je hebt gelijk man, ik moest 55 dollar betalen en ik had er 46 euro op gegooid (volgens XE.com $55,23) en dat is volgens Paypal 54,16. Bedankt!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:56 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk (net) niet genoeg geld eropstaan. Paypal heeft altijd een ongunstige valutakoers + nogwatgeldkostendedingen. Ik zou voortaan het bedrag + nog een paar dollars erop storten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |