En wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef nixxx het volgende:
maar airwin.. niet edwin dus? Ik dacht het lijkt ook zo op elkaarEn alle andere waren al getrouwd geloof ik
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef nixxx het volgende:
maar airwin.. niet edwin dus? Ik dacht het lijkt ook zo op elkaarEn alle andere waren al getrouwd geloof ik
iek! freak! die pinguin is al erg genoeg!quote:
Sssssssssssht!quote:
Morgen naar march of the penguinsquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
iek! freak! die pinguin is al erg genoeg!
ik speel het spelletje meequote:
hou je ei goed warmquote:
quote:
Misschien tijd om kluizenaar te worden?quote:
Kluizenaarsquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien tijd om kluizenaar te worden?
tijd om in eindhoven te gaan wonen... zoek een baan daar zoek een huis daar.. en waag de sprong!quote:
Hij's al goed op weg door in Berkel en Rodenrijs te gaan wonen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien tijd om kluizenaar te worden?
En ik maar denken dat mannen geen symptomen van PMS vertonen...quote:
eieren, lekkere boerenomelet ofzoquote:
Berkel.... of all places... (ja, ben er ook wel eens geweest voor m'n werk).quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
Hij's al goed op weg door in Berkel en Rodenrijs te gaan wonen!![]()
Dat is niet echt om de hoek voor jou...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Berkel.... of all places... (ja, ben er ook wel eens geweest voor m'n werk).
pinguineiquote:
Och, die paar uurtjes in de auto vind ik niet zo erg. Goed voor de kilometers, airmiles en overuren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
Dat is niet echt om de hoek voor jou...
Das zo lekker zacht!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Knuffel? Mag je met je hoofd wel even tegen mn borsten aan liggen hoor...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Geen laarzen
wel kniekousen![]()
* Twisted_fok ziet er een soort van schoolgirlish uit
Ik kan het me levendig voorstellen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen laarzen
wel kniekousen![]()
* Twisted_fok ziet er een soort van schoolgirlish uit
Eindhovenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
tijd om in eindhoven te gaan wonen... zoek een baan daar zoek een huis daar.. en waag de sprong!
Ik niet! Foto!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kan het me levendig voorstellen!![]()
![]()
![]()
ik nog niet helemaal.. ik heb iets visueels nodigquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe je best eens, t kan toch niet moeilijk zijn om dat gat echt te beledigenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij's al goed op weg door in Berkel en Rodenrijs te gaan wonen!![]()
Deze keer toch met andere kledingstukken. Zal ik je een foto mailen op je werk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hou 't liever een beetje vriendelijk...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je best eens, t kan toch niet moeilijk zijn om dat gat echt te beledigen![]()
Dan kan ik die mooi uitprinten en op mn prikbord hangen tussen de overige lekkere wijven!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Deze keer toch met andere kledingstukken. Zal ik je een foto mailen op je werk?![]()
Dat zou kinderen betekenenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
gf ben jij een kloon van Joey?
omdat je zijn sit herkent
Wanneer mag ik jouw werkplek es komen bekijken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan kan ik die mooi uitprinten en op mn prikbord hangen tussen de overige lekkere wijven!![]()
jij bent eng als dat zo isquote:
Die is wel erg onder de gordel Yns...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
gf ben jij een kloon van Joey?
omdat je zijn sit herkent
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer mag ik jouw afwerkplek es komen bekijken?
Of ik gooi hier gewoon een stukje been neer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan kan ik die mooi uitprinten en op mn prikbord hangen tussen de overige lekkere wijven!![]()
of kannibalisme.. het zijn wel grote eierenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kinderen betekenen
Kinderen
Boerenomelet it isquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
of kannibalisme.. het zijn wel grote eieren
Omfg ik zie een beenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of ik gooi hier gewoon een stukje been neer.
[afbeelding]
- JoeyT heeft ook geen kinderen: hij laat ze weghalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef GF het volgende:
- ik heb geen kinderen, of kan nog steeds tellen hoeveel ik er heb
- ben nog nooit vreemdgegaan
Hoeveel lijk ik nu nog op Joey?
onder een rok!quote:
hardlopen.... zou het ook eens moeten proberenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Hardlopen is leuk tot je rond de 8 km zo'n pijn in je bovenbeen krijgt dat je de resterende 8 km maar thuis op de bank uitzit
Ik heb het 3 weken niet gedaan wegens tentamens enzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
hardlopen.... zou het ook eens moeten proberen
Wat zeg jij toch een verstandige dingen af en toe!quote:
Nu jij nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zeg jij toch een verstandige dingen af en toe!
mensen die gezond willen blijven..quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef Pheno het volgende:
hardlopen is voor mensen met tijd teveel
Ik ben kerngezond, maar ik doe niet aan hardlopen. Veel t eveel last van gewrichten na een tijdje, ik kan het niet als plezierig ervaren. Zwemmen/duiken, fietsen, RPM dat ligt me veel beterquote:
Dit is Fok, waarom zou ik?quote:
Nee, dat is aquajoggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Zwemmen is voor mensen met tijd teveel, vissen en eenden
Het adoreren van Liefie_ stond de relatie tussen Twisted en mij in de weg dus ik adoreer vanaf nu alleen nog maarquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zeg jij toch een verstandige dingen af en toe!
Das ook zo ja.. misschien begin ik van de zomer wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
Je moet ook rustig beginne en opbouwen
Dan neem ik Liefie_ wel onder mijn hoede...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het adoreren van Liefie_ stond de relatie tussen Twisted en mij in de weg dus ik adoreer vanaf nu alleen nog maarTwisted_Fok
Uitermate verstandig, zelfs. Brave jongen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het adoreren van Liefie_ stond de relatie tussen Twisted en mij in de weg dus ik adoreer vanaf nu alleen nog maarTwisted_Fok
Plus datquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan neem ik Liefie_ wel onder mijn hoede...![]()
squashen is beter lijkt mequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
hardlopen.... zou het ook eens moeten proberen
Dat is gewoon een kwestie van de juiste snaar vinden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plus datTwisted_Fok
wel degelijk ontroerd is door mijn adoratie, terwijl Liefie_ zo cool blijft als een seks hebben eskimo bij -40 graden Celcius.
Om nou meteen haar G-spot te zoeken gaat ook weer wat ver.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van de juiste snaar vinden...
dat ligt eraanquote:
Als dat is wat er nodig is om haar voor me te winnen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om nou meteen haar G-spot te zoeken gaat ook weer wat ver.
Vrouwenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
Weirdmicky aka de koning: komt af en toe langs om zijn kotsneigingen betreft
vrouwen te spuien, desondanks toch object of affection van melis, mokster en twist.
Jij bent gewoon sowieso een hoer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:47 schreef melismay het volgende:
Ik heb zulke verschrikkelijke kutklanten aan de telefoon en voor de rest heeft de kerel die een lunchafspraak met me wilde maken me ook al laten zitten! Zo zielig ben ik
Ben ik nu ook een aandachtshoer
een beetje depri vandaag?quote:
De koning...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |