Maandagavond, klant voor kalkoensacijzen, tijdje terug dat ik op vlees had gestaan dus ik wist niet of we het hadden, naar collega gelopen of we het nog hadden. Nee, was uit het assortiment, terug naar klant.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:50 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Het mooiste is als ze je gaan vertellen wat je eigenlijk wel in je assortiment moet hebben. En dan maar proberen te verontschuldigen tegenover de klant![]()
Ik pas het aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef blauwbloed het volgende:
hallo
ik ben nieuw hier op dit forum , ben een ah-er in hart en nieren. Even een paar wijzigingen doorgeven.
Re = Replenishment (afroep)= doen bestellingen naar leveranciers
LVC (geen vdc) = Landelijk vers centrum (alle vers artikelen)
DCT distribuite centrum tilburg.
Kan dit in het start topic gezet worden?
Tof.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:02 schreef blauwbloed het volgende:
ik ben werkzaam op het LVC
Re = Replenishment, afroep = In het filiaal worden bestellingen gedaan, de afroepen, deze afroepen worden bij het LDC verzamelt, en vervolgens worden de artikelen besteld bij de leverancierquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef blauwbloed het volgende:
gevestigd in Nieuwegein, De afroeper bepaalt wat er bij ons in het pand komt , hij besteld dus bij een lev. , dit is afgestemd op het nieuwe bestelsyteem in de ah's. Re is dus geen systeem, maar de mensen die het bedienen. En dus voor alle stromen , kruideniers en vers, diepvries .
Daar zit het landelijke DC, dingen die niet genoeg worden besteld om op voorraad te houden bij de 4 regionale DC's staan daar. De karren komen gewoon binnen bij de regionale DC's, waarna het weer mee gaat met de normale dingen die wel bij de regionale DC's staan. Je kunt de karren herkennen aan ZEER slecht gestapelde karren, en de codes op de stickers zijn een stuk korter (getal of 7/8 denk ik(?)quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef o-fiel het volgende:
In Geldermalsen zit toch ook een LVC of DC?
Daar komen onze wijnen vandaan nml.
Een cassière is cassière a of b.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:02 schreef blrrrt het volgende:
Verander is in de OP dat een verkoper 1 of 2 een vakkenvuller is. Dat is niet de enige functie hoor in de winkel.
Een cassière of een verkoper op de deli of een magazijnman zijn ook allemaal verkoper 1 of 2...
ja, echt een ramp!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
de ES Sinaasappelsap is eruit de assoirtimment
wij verkopen die pakken gewoon hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:48 schreef GotC het volgende:
Ik kon laatst een klant echt afschieten. Nja, bijna.
Klant: Eh hebben jullie ook tomatensoep in zo'n gigantische verpakking van Unox, die net zo groot is als die erwtensoep?
Ik: Nee meneer, dat is niet in ons assortiment.
Klant: Oh..want dat hebben ze bij de C1000 wel. Moet er dan eigenlijk wel in he, bij jullie?
Ik: Meneer, soms dan is er niet genoeg interesse voor een bepaald product, en dan komt het niet in ons assortiment.
Klant: Nou en? C1000 heeft het wel!
Ik: Eh, sorry dan daarvoor meneer.
(Klant tegen z'n vrouw: Zie het, de C1000 heeft wel meer producten)
Scheelde weinig of ik gooide een Hak potje naar zn hoofdSTEL je voor dat die klant 2 (twee!
!) blikken soep zou moeten kopen
er lopen Jumbo en c1000 spionnen hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef blauwbloed het volgende:
even voor de duidelijkheid. Voorheen was Replenishment een groep afroepes. Deze roept als het ware de artikelen af bij de levernaciers, hoe men het in de winkel doet staat los van deze afroep. voor de oude garde onder ons staat het nog bekend als AFROEP. Het lvc rijdt ook naar de 4 Dc's in het land en daar wordt alle koel gekoppeld en dan naar de winkel gereden.
Zijn er nog meer vragen , stel ze gerust. Denk wel aan concurrentie gevoelige dingen........
Volgens mij bestaat dat niet volgens de CAO. Verander het nou maar van vakkenvuller in medewerker ofzo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:58 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Een cassière is cassière a of b.
Niet verkoper.
Tenminste, zo staat het in men contract![]()
AH Sinaasappelsap is er nu toch in 1,5 liter en een stuk in prijs verlaagd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:32 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ja, echt een ramp!!!!![]()
binnen 1 dag regende het al klachten..
en bij ons staat nu de appelsientje 2 hoog op 1 plankzooitje zus
Brief + wachtwoord komt deze weekquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:16 schreef blrrrt het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder ons:
http://www.ah.nl/personeelsactie/
Ontvangen en meteen weggegooid, rare actiequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brief + wachtwoord komt deze week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |