Als ie het weer naakt komt doen, heb ik dat er graag voor over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oefening baart kunst zeggen ze. Dus gewoon doorgaan met oefenen. Die paar zwarte plekken vindt Dave vast niet erg...
Oe, wil je mij dan ff waarschuwen? Ik heb vast ook nog wel wat overhemden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie het weer naakt komt doen, heb ik dat er graag voor over.
Dan kom ik de overhemden vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie het weer naakt komt doen, heb ik dat er graag voor over.
Heerlijk Barb. Na het neuken uitgeput in slaap gevallen. Daar slaap ik altijd perfect op.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Barb het volgende:
Ik doe het gewoon nog een keer,.
Goedemorgen Dave,.
Lekker geslapen?
Naah, daar is NJ denk ik wat te verlegen voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oe, wil je mij dan ff waarschuwen? Ik heb vast ook nog wel wat overhemden...
Het is een pleonasme. Soort van. Aldus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
Goedemiddag inmiddels!
Ja, euhm. NJ is geen strijkslet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan kom ik de overhemden vanook brengen
Naakte mannen zijn nooit verkeerd
Als hij van jou is hoef je je toch niet druk te maken als er anderen komen kijkenquote:
Primaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef Barb het volgende:
.
Als we dan toch NJ gaan delen, vind ik dat ik eerst mag hoor.
Oh, goed is ie zeker. En Groot. Goed en groot.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Als hij van jou is hoef je je toch niet druk te maken als er anderen komen kijken
Je kan dan trots vertellen hoe goed hij is enzo
Als hij groot is, is hij zeker deelbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, goed is ie zeker. En Groot. Goed en groot.
Hoi BB!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |