Inderdaad! Lekker traag vanavond weer! Just like old times!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef Barb het volgende:
[..]
Zit jij op Fok1 ff gebakken vandaag, [afbeelding].
U ook live?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef NJ het volgende:
Ey Q, live vanuit U.
Roger that.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
a/dIJ?
ik dacht dat jij dat wel lekker vond?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef Dave het volgende:
Ttttttraaaaaggggggg.
Jou traag doorneuken? Ja. Die traagheid van Fok op het moment? Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat wel lekker vond?
Ik ben niet zo gek dat ik met mijn mobiel de zwemruimte in ga zeg!quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:04 schreef Dave het volgende:
Vertel es wat meer? Over dat waterpolo team dus?. Heb je een mobiele telefoon met camera? Zo ja, dan weet je wat je te doen staat.
.
Dus ik kan je de volgende keer in levende lijve (en in zwembroek) bewonderen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:18 schreef Dave het volgende:
Mietje!![]()
Waar zwem je? Sportfondsenbad Amersfoort, dinsdag van 20:30 tot 21:30
Geen idee. Zal vast wel in een van hun foldertjes staan. Maar ja, die heb ik niet...quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:54 schreef Dave het volgende:
Ik wilde eigenlijk net vragen wanneer de nudistenavond is?
Tja, ik wil je wel vertellen dat ik elke donderdag aan aquaspinning doe, maar ik ben bang dat ik dan een mental-image bij je bezorg wat niet echt prettig isquote:
Nou, tijdens de proefles was er wel een man, maar die was niet echt de moeite waard hoor. Of je moet houden van mannen boven de 50 met bierbuik en hangtieten.quote:
Kwestie van een schaar meenemen tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Dave het volgende:
Lang haar is niet zo mijn ding.
Zorgen dat je zo'n vrouwmens meeneemt in een badpak die zo'n ding tussen d'r tieten kan verstoppenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:40 schreef Dave het volgende:
Ja, maar wáár laat je die? In een zwembad bedoel ik. Als je alleen een strakke boxer aan hebt.
Ja, die wil je inderdaad niet in je strakzittende boxer doen, straks wordt er wat afgekniptquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:59 schreef Dave het volgende:
Moet je wel iemand met dikke tieten kenn. (Ik heb alleen zo'n forse allesknippende keukenschaar.)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Dave het volgende:
Lang haar is niet zo mijn ding.
Oefening baart kunst zeggen ze. Dus gewoon doorgaan met oefenen. Die paar zwarte plekken vindt Dave vast niet erg...quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:18 schreef NJ het volgende:
Ik ben altijd veel te lang bezig met het strijken van overhemden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |