gecondoleerd!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:41 schreef tho_Omas het volgende:
Ik kijk hier uit op een massagraf van Grolsch en Jaeger. Zij hebben de weekeinden niet overleefd.![]()
"Maar Thomas, dat is helegaar niet voor te huilen. Het heengaan van bier is een feest. Hoor je me? Een feest. Der herkenning."quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:41 schreef tho_Omas het volgende:
Ik kijk hier uit op een massagraf van Grolsch en Jaeger. Zij hebben de weekeinden niet overleefd.![]()
Zulks een opbeurende visie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
"Maar Thomas, dat is helegaar niet voor te huilen. Het heengaan van bier is een feest. Hoor je me? Een feest. Der herkenning."
echter de aanblik van lege bierflesjes blijft een triest gezichtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
"Maar Thomas, dat is helegaar niet voor te huilen. Het heengaan van bier is een feest. Hoor je me? Een feest. Der herkenning."
Ik wacht tot de natuur haar krachten toont en het treurniswekkend tafereel opschoond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
echter de aanblik van lege bierflesjes blijft een triest gezicht
Opschoont.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik wacht tot de natuur haar krachten toont en het treurniswekkend tafereel opschoond.
Ik kan niet anders dan het gispen van zulke lapsussen, Thomas.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Verdorie, ik twijfelde nog. Door emoties bevangen.
je sig heeft 1 pijltje naar beneden te veelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan het gispen van zulke lapsussen, Thomas.
zo ken ik er nog wel 1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:00 schreef NJ het volgende:
David Letterman is tof.
Dat is gewoon niet wáár.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je sig heeft 1 pijltje naar beneden te veel
Televisie is voor het plebs, NJ.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:00 schreef NJ het volgende:
David Letterman is tof.
Dalijk Stargate Atlantis kijken.
ik zag het wel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet wáár.
I know.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Televisie is voor het plebs, NJ.
Daar word je heus niet minder gay door.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef NJ het volgende:
[..]
I know.
Daarom download ik het en kijk ik op de PC.
was ook niet zijn doel gok ik zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Daar word je heus niet minder gay door..
10 minuten is nog niet noodzakelijk fataal!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:17 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Dood.
De heuvel met olijfbomen ontbreekt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:17 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Dood.
mits brandende bramenstruik!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De heuvel met olijfbomen ontbreekt.
De morgenzon de berm kussend, zacht vloeit de lucht door het ongrijpbare dal.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De heuvel met olijfbomen ontbreekt.
Of zoals Mario Lanza zou zeggen: "Drink, drink, drink"!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef tho_Omas het volgende:
"Napalm"
Zit jij op Fok1 ff gebakken vandaag,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef Dave het volgende:
Een vluggertje op z'n tijd is lekker, Barb, maar eerlijk gezegd houd ik van lekker langzaam.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |