Als ie het weer naakt komt doen, heb ik dat er graag voor over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oefening baart kunst zeggen ze. Dus gewoon doorgaan met oefenen. Die paar zwarte plekken vindt Dave vast niet erg...
Oe, wil je mij dan ff waarschuwen? Ik heb vast ook nog wel wat overhemden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie het weer naakt komt doen, heb ik dat er graag voor over.
Dan kom ik de overhemden vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie het weer naakt komt doen, heb ik dat er graag voor over.
Heerlijk Barb. Na het neuken uitgeput in slaap gevallen. Daar slaap ik altijd perfect op.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Barb het volgende:
Ik doe het gewoon nog een keer,.
Goedemorgen Dave,.
Lekker geslapen?
Naah, daar is NJ denk ik wat te verlegen voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oe, wil je mij dan ff waarschuwen? Ik heb vast ook nog wel wat overhemden...
Het is een pleonasme. Soort van. Aldus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
Goedemiddag inmiddels!
Ja, euhm. NJ is geen strijkslet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan kom ik de overhemden vanook brengen
Naakte mannen zijn nooit verkeerd
Als hij van jou is hoef je je toch niet druk te maken als er anderen komen kijkenquote:
Primaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef Barb het volgende:
.
Als we dan toch NJ gaan delen, vind ik dat ik eerst mag hoor.
Oh, goed is ie zeker. En Groot. Goed en groot.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Als hij van jou is hoef je je toch niet druk te maken als er anderen komen kijken
Je kan dan trots vertellen hoe goed hij is enzo
Als hij groot is, is hij zeker deelbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, goed is ie zeker. En Groot. Goed en groot.
Hoi BB!quote:
Er zijn vast wel heren die met je meewillenquote:
veel plezier!quote:
ik ben net geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn vast wel heren die met je meewillen
Nou, ik kan me voorstellen dat als je Barb in het echt aanschouwd, dat je dan direct weer magquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
veel plezier!
[..]
ik ben net geweest
7febquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoi BB!
Lang niet gezien.
Waarom ga je naar dat Bushlandje?
we verschillen ook maar 13 jaar in leeftijd hequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben je homo of zo? Met Barb douchen zou je anders niet afslaan..
Leeftijd is maar een getalletje, oetlul.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we verschillen ook maar 13 jaar in leeftijd he
Jij wilt zeggen dat je Barb een oudere vrouw vind?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we verschillen ook maar 13 jaar in leeftijd he
nee, maar mezelf een jong ventjequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je Barb een oudere vrouw vind?![]()
Dat is waar, maar dan nog zou je 's nachts van Barb moeten dromen als je hetero zou zijn.quote:
droom jij 's nachts over je Pa?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:41 schreef Dave het volgende:
Ja, ik zou maar es heel rap beginnen met aan je zelf twijfelen!
Zie je wel, je vindt Barb wel oud!quote:
Zeker wel. Heb je dat cartoon-topic laatst niet gezien? Geil man!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
droom jij 's nachts over je Pa?
nee?
zou ik maar snel beginnen te twijfelen of je wel homo bent!
defineer "oud"quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Zie je wel, je vindt Barb wel oud!
Zomaar de vergelijking durven te maken tussen Barb en de vader van Dave
Wat denk je wel?![]()
![]()
![]()
![]()
JE VINDT MIJ OUDquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als dat bij vrouwen ook geld, dan: ja
Wat een vraag! Dave is natuurlijk de beste!quote:
Ik heb Dave nog nooit gezienquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Barb het volgende:
[..]
Wat een vraag! Dave is natuurlijk de beste!.
ik snap dan ook niet waar al die paniek om is!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef Dave het volgende:
Volgens mij zei ik duidelijk 'bij mannen'.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
je praat het alleen maar jezelf aan hoor
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik snap dan ook niet waar al die paniek om is!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als dat bij vrouwen ook geld, dan: ja
Sommige dingen in het leven neem je aan als waarheid.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb Dave nog nooit gezien
Ik ging er wel vanuit, maar ik wist het niet zeker.
Dat is waar. Ik heb nog nooit een Goedemorgen Troel reeks gehad, dus Dave moet wel groter en beter zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:12 schreef Barb het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven neem je aan als waarheid.
Als Dave niet de beste zou zijn, zou er dan een Goedemorgen Dave-reeks zijn? Nou??
.
Toch heb ik het gevoel dat je ons oud vindt.quote:
Hij voelt zich anders behoorlijk op z'n gemak tussen 3 oude wijven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat je ons oud vindt.![]()
nee, mezelf jong... maar dat had ik al eens gezegdquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich op zijn gemak bij jou Dave.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij voelt zich anders behoorlijk op z'n gemak tussen 3 oude wijven.
Ik heb dat gevoel helemaal niet Troel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef Troel het volgende:
Op je 23e al in een mid-life crisis? Dan ben ik bang dat ik niet zo oud wordquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel helemaal niet Troel.
Zit je in een midlife-crises?
Je bent zo jong als je je voelt
![]()
En met deze wijze () woorden ga ik mijn favoriete barman verblijden met mijn aanwezigheid en een koffie verkeerd drinken.
.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Barb het volgende:
Ik heb dat gevoel helemaal niet Troel.
Zit je in een midlife-crises?
erm omdat ik 5 feb nog naar een concertje ga .... en wat maakt een dagje uit als je 6 maand gaatquote:
Is hij niet een beetje te jong voor ons Dave?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Dave het volgende:
WIJ VOELEN ONS OOK NOG JONG, MACDINGES. DUS BROEK UIT OF OPTIEFEN..
nee, en neequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Dave het volgende:
WIJ VOELEN ONS OOK NOG JONG, MACDINGES. DUS BROEK UIT OF OPTIEFEN..
De vraag was waarom je naar Amerika ging, niet wanneer je gingquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm omdat ik 5 feb nog naar een concertje ga .... en wat maakt een dagje uit als je 6 maand gaat!
bij mij ligt het aan de hoeveelheid bier of ik me out voelquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Op je 23e al in een mid-life crisis? Dan ben ik bang dat ik niet zo oud word
Ik voel me op zich niet oud, maar als iemand zichzelf jong vindt, is dat toch hetzelfde als dat hij de anderen oud vindt, want hij vindt zich jong in vergelijking met ons
Barmannen zijn altijd leuk![]()
Veel plezier!
hij vond 18+ oud, weet je nog?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Is hij niet een beetje te jong voor ons Dave?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bij mij ligt het aan de hoeveelheid bier of ik me out voel
Om een stage te lopen en aangezien ik al 3 jaar in nederland stage heb gelopen (bij elkaar) wou ik dit half jaartje maar naar het buitenland.... en omdat het me werd aangebodenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef Troel het volgende:
[..]
De vraag was waarom je naar Amerika ging, niet wanneer je ging
je mag langskomen 3 febquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie je zeker niet meer voordat je gaat vliegen?
Wauw! Gezellig met PP en SWquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je mag langskomen 3 feb! gezellig met PP en SW enzo
!
trouwens in mn sig staat een linkje naar eenweblog
Out? Moet je ons iets vertellen,quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bij mij ligt het aan de hoeveelheid bier of ik me out voel
Hij heeft lang haar Davequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Out? Moet je ons iets vertellen,. Bosbeetle
_.?
Nee, maar dat zou best een idee zijn, want dan zie ik hem nog voordat hij vertrektquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Dave het volgende:
Is hij je aquaspinning leraar?
Tot morgen Dave!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef Dave het volgende:
Ik zou er werk van maken!
Anyway, ik ben er van tussen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |