abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34443029
Lees ik gisteren op nu.nl het volgende:

AMSTERDAM - Televisiezender Talpa is vanaf maandag begonnen met het aanbieden van zijn eigen televisieprogramma's tegen betaling op internet. Momenteel kunnen internetters op de site van Talpa na betaling van 1,50 euro afleveringen terugzien van de tv-serie Van Speijk.

De afleveringen kunnen worden gedownload. Daarna kan de internetter de gedownloade aflevering nog een week zien vanaf de computer. Daarna is het niet meer mogelijk. Talpa gebruikt digital rights management (drm) om de aflevering te beveiligen.

Goed, niks mis met downloaden tegen een kleine vergoeding, dat snap ik. Maar stel je nu eens voor: je downloadt een aflevering en je gaat daarna een week op vakantie, dat betekent dus dat je voor nop hebt betaald aangezien het maar een week werkt! En sowieso, je kan die aflevering (waar je notabene voor hebt betaald!) niet eens een keer terugkijken wanneer jij dat wilt. Wat is dit voor een flauwekul?
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:40:03 #2
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_34443080
Wie gaat er dan ook een aflevering downloaden/kopen als hij die week daarna op vakantie gaat.

En je kan de aflevering wel terugkijken wanneer jij dat wilt, maar het moet wel binnen die week.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_34443095
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Wie gaat er dan ook een aflevering downloaden/kopen als hij die week daarna op vakantie gaat.

En je kan de aflevering wel terugkijken wanneer jij dat wilt, maar het moet wel binnen die week.
Ik stel hier een voorbeeld.
pi_34443109
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:38 schreef PDOA het volgende:
Lees ik gisteren op nu.nl het volgende:

AMSTERDAM - Televisiezender Talpa is vanaf maandag begonnen met het aanbieden van zijn eigen televisieprogramma's tegen betaling op internet. Momenteel kunnen internetters op de site van Talpa na betaling van 1,50 euro afleveringen terugzien van de tv-serie Van Speijk.

De afleveringen kunnen worden gedownload. Daarna kan de internetter de gedownloade aflevering nog een week zien vanaf de computer. Daarna is het niet meer mogelijk. Talpa gebruikt digital rights management (drm) om de aflevering te beveiligen.

Goed, niks mis met downloaden tegen een kleine vergoeding, dat snap ik. Maar stel je nu eens voor: je downloadt een aflevering en je gaat daarna een week op vakantie, dat betekent dus dat je voor nop hebt betaald aangezien het maar een week werkt! En sowieso, je kan die aflevering (waar je notabene voor hebt betaald!) niet eens een keer terugkijken wanneer jij dat wilt. Wat is dit voor een flauwekul?
Elke bosmongool die zo achterlijk is voor een herhaling geld te betalen en dan ook nog eens aan talpa mag wat mij betreft aan de bedelstaf...die 1,50 is dan nog heel coulant.
underground forever baby
pi_34443117
Dat is hetzelfde in de videotheek. Je betaalt dus ook geen hoge bedragen.

drm is wel moeilijk te kraken trouwens.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:41:22 #6
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_34443118
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef PDOA het volgende:

[..]

Maar wel twee hele slechte.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_34444374
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:41 schreef kikoooooo het volgende:

Schijnt mee te vallen
Ook voor de iPod
pi_34444414
quote:

[..]

Goed voorbeeld
pi_34444556
quote:
Ik heb wel eens een film geprobeerd te kraken die op die manier beveiligd was... je krijgt dan zegmaar zo'n loginscherm in wmp. Na 3 dagen zoeken en proberen heb ik t maar opgegeven.
pi_34444646
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:41 schreef kikoooooo het volgende:

Als ik een film huur, daarna een week op vakantie ga en daarna de film terug breng heb ik hem niet gekeken en ik krijg ook nog een boete omdat ik hem te laat terug heb gebracht
pi_34444705
quote:

Jij gaat zeker ook vlak voordat je op vakantie gaat boodschappen doen en dan na de vakantie klagen dat je brood niet meer lekker is en het melk over datum is
pi_34444781
Je huurt die aflevering toch niet? Je koopt 'm. En als die dan maar een week te kijken is, is dat stom.
pi_34444804
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef PDOA het volgende:
Je huurt die aflevering toch niet?
Jawel.
quote:
huren

hu·ren

overgank. werkw.; huurde; h. gehuurd

(1201-1250) afgeleid van huur

eerste editie 1864

woordvormen

1
·
zich het gebruik en genot van een zaak (roerend of onroerend) verschaffen gedurende bep. tijd en tegen een vooraf overeengekomen prijs

2
·
(mbt. personen) voor zekere tijd in dienst nemen tegen geldelijke vergoeding
pi_34445007
quote:
Je huurt die aflevering toch niet? Je koopt 'm.
Hoe kom je daarbij?
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:49:31 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34449434
quote:
Je huurt die aflevering toch niet? Je koopt 'm. En als die dan maar een week te kijken is, is dat stom.
je huurt hem blijkbaar
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:52:09 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_34449508
Ik vind 1,50 een keurig bedrag. Overigens gaat het om 1 serie waar je nu voor moet betalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:08:56 #17
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_34452073
LOl ik had die serie zondag online zitten kijken.. was ik even op tijd..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_34461271
Het betalen voor een herhaling is maar met 1 woord te beschrijven. Het woord 'schande'.
pi_34461430
Hier hebben we videorecorders/DVD-recorders voor bedacht.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:19:52 #20
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_34463523
Precies! Lang leve de videoband!
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_34478090
Meeste amerikaanse series (en sommige nederlandse ook) kun je gratis van usenet halen, kun je ze kijken wanneer je wil en gratis binnenhalen, daarna branden of wat dan ook. Veel makkelijker.

Maja voor de huisvrouwen die een keer een aflevering gemist hebben en niet weten waar je het anders vandaan moet halen én dan nog zo dom zijn om het niet op te nemen is het misschien wel handig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')