abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34487132
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef Indirah het volgende:

[..]

Pikki rulesssssssssss
kusje
Je geloofwaardigheid is door deze uitspraak aardig gedaald
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_34487142
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef syntaxerror het volgende:
is het ook nergens op internet te vinden dan? op internetsite van weekend ofzo
Woon je uit de straal van een AH of zo? Ik zal mijn mannetje wel even vragen er een mee te nemen.
pi_34487240
Robbert van den Broeke voelt dat hij wereldberoemd gaat worden

Een paar weken terug leidde medium Robbert van den Broeke nog een enigszins rustig leven. Maar sinds hij met Irene Moors te zien is in het programma Er Is Zoveel Meer, is het bestaan van Van den Broeke op zijn kop gezet. Hij wordt overspoeld door e-mails en voicemails van mensen die met hem in contact willen komen. Omdat ze hetzelfde hebben ervaren als hij, of omdat ze in contact willen komen via Robbert met een overleden dierbare. In het AD vertelt Robbert dat hij ze het liefst allemaal zou helpen, maar dat het simpelweg niet meer mogelijk is.

"In het begin deed ik er negen op een dag om maar zo veel mogelijk mensen te helpen. Maar dat was gekkewerk. Als ik mijn handen 's avonds onder de kraan hield, dan sprongen de vonken er letterlijk vanaf. Nu doe ik het rustiger aan. En ga ik met mijn genezende krachten op locaties dingen doen", vertelt hij aan het AD.

Het heeft best lang geduurd, voordat Robbert wist wat er met hem aan de hand was. Als je opgroeit met zulke gaven, zijn ze niet meer dan normaal voor je. Toch ontdek je gaandeweg anders te zijn. Al was het in Robberts geval zo, dat iemand het bij hem moest ontdekken. Het was iemand in de inrichting waar hij op dat moment zat, die zag dat Robbert paranormaal begaafd is.

In zijn recent verschenen boek Van Zorgenkind Tot Medium beschrijft Van den Broeke zijn jeugd als in de film The Sixth Sense. "Natuurlijk zitten daar special effects in, maar ook ik zag gedaantes die andere niet konden waarnemen. Boeboe's noemde ik die als kleuter.Heel eng soms. Als iemand was verdronken, dan stond diegene met nat haar aan mijn bed en hoorde ik het water druipen.''

Van Er Is Zoveel Meer staan nog twee afleveringen op stapel: vanavond en volgende week. Afgelopen zondag trok het programma bijna een miljoen kijkers. Hoe het precies verder moet, weet Van den Broeke niet. Wat hij wel weet, is dat hij nog veel gaat betekenen voor de mensheid. "Ik heb het gevoel dat ik wereldberoemd ga worden. Ik weet dat het opschepperig overkomt, maar ik heb dat doorgekregen.''

"Ik heb het gevoel dat ik wereldberoemd ga worden. Ik weet dat het opschepperig overkomt, maar ik heb dat doorgekregen.''
Hij is wel heel erg zeker van zijn zaak......
pi_34487263
quote:
en doorverwijzing naar RTL4:
quote:
HEMA
Robbert is 24 jaar en woont nog bij zijn ouders in het Brabantse Hoeven. Hij laat zijn foto’s altijd bij dezelfde Hema in Breda ontwikkelen. De meisjes die er werken, kennen hem daardoor goed en behandelen zijn foto’s altijd met extra veel zorg.
pi_34487478
http://weekend-online.nl/
CHECK DIT en rechts bij inhoud van deze week:
'Robbert van den Broeke: Ik ben geen leugenaar'
Levert medium het bewijs?
pi_34487484
snel kopen dus:p
pi_34487544
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja dan...
Dan ben je te herkenbaar en kun je beter niet bij RtB langsgaan voor een consult omdat je onmiddelijk als die fokster herkent zult worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34487593
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef Indirah het volgende:

[..]

Jij liegt nooit? En jij zult natuurlijk nooit een psychiater bezoeken? Natuurlijk heb jij een opleiding kunnen behalen dankzij het feit dat jij niet paranormaal was uiteraard! En ik denk dat Robbert wel mensen om zich heen heeft die lief voor hem zijn!Godzijdank hebben we allemaal mensen om ons heen die wel lief voor ons zijn.
Toon je dankbaar! Dat jij bv niet zo bent! Ipv. erover te raaskallen en iemand totaal onderuit te halen!
Sorry ik heb hier erge moeite mee, dat hij misschien gelogen heeft prima! Mag men denken en vinden! Dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad en dat hij hierdoor misschien een leugenaar zou kunnen zijn, prima mag men ook denken en vinden!
Maar dat hij totaal door de mangel getrokken wordt, homo is met een sm vader, en die restelijke gedrocht gedachten, sorry het wordt vervelend!
Beetje meer respect voor de medemens mag best getoond!!
Ik lieg wel eens maar ben geen oplichter. 'Ik heb een opleiding gehad dankzij het feit dat jij niet paranormaal was?' Wat bedoel je daar mee? Dat als ik paranormaal was hem niet had hoeven doen aangezien ik de opleiding dan op afstand kon volgen?
quote:
Maar dat hij totaal door de mangel getrokken wordt, homo is met een sm vader, en die restelijke gedrocht gedachten, sorry het wordt vervelend!
Ik vind het wel een mooie uitdrukking, dat meen ik, 'die restelijke gedrocht gedachten', maar ik heb daar nooit iets over gezegd. Zelfs heb ik weinig slechts over zijn vader gezegd, volgens mij heb ik hem zelfs verdedigd!

Ik ben gewoon blij dat er mensen nog op Robbert vallen. Zo past op ieder potje een dekseltje.

Overigens vind ik dat de mensen die nog achter Robbert staan, en kritische beschouwers tegenmoet treden op de manier waarop jij ze tegenmoet treedt weinig respect voor andermans intelligentie tonen. Maar dat vind ik voor de rest niet zo erg.

Bovendien kal ik weinig raas, soms.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoSigar op 26-01-2006 23:43:09 ]
Helpt waar hij kan!
pi_34487942
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:21 schreef syntaxerror het volgende:
Robbert van den Broeke voelt dat hij wereldberoemd gaat worden

"Als ik mijn handen 's avonds onder de kraan hield, dan sprongen de vonken er letterlijk vanaf. Nu doe ik het rustiger aan."
pi_34487993
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:27 schreef syntaxerror het volgende:
http://weekend-online.nl/
CHECK DIT en rechts bij inhoud van deze week:
'Robbert van den Broeke: Ik ben geen leugenaar'
Levert medium het bewijs?
ARGHHHH dat moet ik lezen!!! Stenny, kun je het effe scannen?
pi_34488103
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

ARGHHHH dat moet ik lezen!!! Stenny, kun je het effe scannen?
Volgens mij is het halve forum al in een sprint naar AH
Ik zit ook te wachten
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34488269
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja dan...
Ben je een Kerstmuts?
pi_34488693
Terug Vind Pan
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_34488741
Net in de Weekend-AH: Patty Brard over Viola Holt op de cover. Ik vond het te ver gaan om er in te gaan bladeren.
Helpt waar hij kan!
pi_34489027
Net het filmpje van Pearle op TV RTL 4 gezien. Op TV is dus de een uitgebreide versie van dit filmpje:

http://www.pearle.nl/movie/pearle_hi.wmv

Slim van Pearle, inspelen op de actualiteit, dat accent van die man, die kop. Dat Brabantse accent.
pi_34489237
Ik heb alweer een nieuwe Foto fok gemaakt.
pi_34489292
hm zal zo even wat foto's plaatsen hier
echt apart
pi_34489331
pi_34489363

Deze kennen wij toch allemaal?
oke heb wat zitten wapperen met een papiertje maarrrrrrr brb
pi_34489434

Wat is dit dan?
pi_34489483

en dit?
pi_34489525

ik ben straks terug raad maar alvast wat dit is!
pi_34489652
een entiteit
pi_34489914
Hmm het lijkt erop alsof je 3 keer hebt zitten wapperen met een papiertje en 2 keer met je mouwen hebt lopen zwaaien.
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_34490250
Bij deze het weekend artikel... Misschien leuk om in het volgende topic mee te namen, aangezien mensen het hier minder snel zullen lezen...
Sorry voor de grootte, maar als ik hem kleiner maak is het bijna niet meer leesbaar. ( ik kijk of het nog wat kleiner kan zonder teveel verlies van kwaliteit

pi_34490482
LOOL ik wilde net zeggen dat ik voor het eten nog snel naar de super de boer ben gefietst om het te halen, heb het nu dus ook voor mn neus liggen, maar aangezien iemand al zo aardig is geweest om het in te scanne hoef ik dat niet meer te doen, ga het nu gelijk lezen voor de 1x ook vor mij!!!
thnx
pi_34490567
ja vind ik een goed idee, stenny zou je het kunnen openen met een nieuw topic en dan dit ingescande artikel?

ga nu echt lezen:D
pi_34490593
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef syntaxerror het volgende:
ja vind ik een goed idee, stenny zou je het kunnen openen met een nieuw topic en dan dit ingescande artikel?

ga nu echt lezen:D
Ik heb al een opening, maar het artikel staat er ook bij.
pi_34490699
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:28 schreef Indirah het volgende:
[afbeelding]
Deze kennen wij toch allemaal?
oke heb wat zitten wapperen met een papiertje maarrrrrrr brb
Knutselschool.
pi_34490732
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:08 schreef NoSigar het volgende:
Net in de Weekend-AH: Patty Brard over Viola Holt op de cover. Ik vond het te ver gaan om er in te gaan bladeren.
Ja, jammer dat de eerste reactie in een Roddelblad moet staan. Maakt het allemaal ook niet beter.
pi_34490759
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:07 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik heb al een opening, maar het artikel staat er ook bij.
Ow dit klinkt een beetje raar wat ik zeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stenny op 26-01-2006 19:20:39 ]
pi_34490777
Nogmaals in tekst... Handig zon ORC programma... Alleen niet helemaal foutloos helaas...

Er is meer tussen hemel en aarde, daar raken we met z'n allen steeds meer van overtuigd. Met de regelmaat van de klok raadplegen we astrologen, waarzeggers, laten we op

de kermis onze hand lezen, en op vrijdag de dertiende blijven we het liefst in bed. Maar geloven doen we er niet in. Natuurlijk niet! We kunnen onze vinger er immers niet op leggen, bewijzen zijn er (nog) niet. En als

we een medium weten te ontmaskeren, als we hem of haar zonder pardon neer kunnen sabelen, dan gaan we daarvoor. Uiteraard ...

Door Petra Boots Foto: Reni van Maren

Robbert van den Broeke, wie kent hem inmiddels niet, ging in de staart van 2005 genadeloos aan de schandpaal. Stichting Skepsis liet geen spaan heel van het medium, dat bekendheid kreeg door het RTL-programma van Irene Moors: Er Is Zoveel Meer. Hij zou domweg een leugenaar zijn, een jonge charlatan die ten koste van onschuldige mensen zijn zakken vult. De informatie waarmee hij zijn klanten gerust probeert te stellen en die hij

door zou krijgen van 'een andere wereld', zou zonder enige gêne van internet zijn geplukt. En

ook met de door het medium gefotografeerde graancirkels in zijn achtertuin zouden we zijn bedrogen. Gewoon een gevolg van een nacht keihard werken door vader en zoon. WEEKEND nam, op uitnodiging van het medium zelf, de proef op de som ... Een keurige woonwijk in een werkelijk schattig Brabants dorp. Na zo'n beetje alle files van die dag in Nederland te hebben getrotseerd, parkeer ik mijn auto op de oprit van het medium Robbert van den Broeke. Terwijl ik me lichtelijk gespannen - wat staat me allemaal te wachten?

- richting voordeur beweeg, werp ik stiekem een blik achter het huis. Daar gebeurde het dus: de graancirkels ...

Moeder Van den Broeke doet open. Mooi huis. Heel gezellig ook. Thee en koekjes staan klaar

op de salontafel. 'Robbert komt zo: zegt ze. 'Hij is zich aan het voorbereiden.' Achter de computer zeker, flitst het kinderachtig door m'n hoofd. Moeder vertelt dat het gezin afschuwelijke weken achter de rug heeft. 'We zijn er kapot van. Robbert is een dood- en doodgoeie jongen. In het verleden heeft hij veel problemen gekend door zijn 'gave'. Op een gegeven moment was hij er zelfs van overtuigd dat er een steekje aan hem los zat, en wij waren dat eerlijk gezegd ook .. .'

Ze staart naar haar handen en gebaart: 'Wij weten nu dat het niet zo is en dat Robbert over een gave beschikt waarmee hij mensen een kijkje kan laten nemen in die andere wereld. Maar blijkbaar is hem dat niet gegund. Wat de nuchtere Nederlander niet kent, bestaat per definitie niet.'

Robbert komt binnen. Hij schudt me de hand, maar kijkt me niet aan. Ik vraag hoe het met hem gaat. Het medium, dat meteen sympathiek en zelfs een beetje schuchter overkomt, haalt zijn schouders op. Voor het eerst

na de mediahype betreffende

zijn persoon reageert hij: 'Het is verschrikkelijk dat men mij niet gelooft. Dat doet pijn. Ik ben enorm gekwetst. Maar ik kom er wel overheen. Ik ben geen leugenaar, maar een oprecht en eerlijk mens. Dat alleen geeft me de kracht om door te gaan. Net als met dat 'genverbrander'. Ik zweer

op alles wat me lief is, dat ik dat niet van internet heb gehaald. Natuurlijk besef ik heel goed dat ik de schijn tegen heb, maar het

is wel de waarheid. Verder wil ik er niets meer over kwijt. Weet

je, zolang ik mezelf recht in de spiegel aan kan kijken, weet ik dat ik hier sterker uit kom. Veel triester vind ik het echter voor de groep Nederlanders die wél in mij gelooft. Die door deze hetze hun vertrouwen in het leven én in het leven hierna opnieuw verliezen.

Het vertrouwen dat ik ze de afgelopen jaren met al mijn i heb kunnen geven.'

Robbert laat even zijn schou< hangen, maar lijkt zichzelf '" zo snel weer bij elkaar te rap 'Kom, ik zal proberen te be" dat ik geen onzin uitkraam.' We lopen door de keuken ni zijn kantoor. Er branden kaa Vanuit verschillende hoeken de kamer kijken boeddha be< den me aan. Op tafel staat e bordje: Consult 50 euro. In a merking genomen dat een s bij het medium gemiddeld z anderhalf uur in beslag neel lijkt de term 'zakken vullen' niet helemaal op z'n plaats.

Robbert sluit z'n ogen en begint al vrij snel met z'n armen te zwaaien. Een paar minuten later gaat hij er ook zwaar bij ademen. Is het zo erg met me' I kweet niet zo goed waar ik kijken moet en onderwerp het kantoor aan een verdere inspectie. Ik zie geen computer. Nee, zo dom zal hij ook niet zijn. De man, die door een tikfout op internet door de mand zou zijn gevallen - genverbrander moest geneverbrander zijn - gaat onverstoorbaar door. Blijkbaar voelt hij mijn onrust niet. Gelukkig ...

Eindelijk, Robbert krijgt iets door. Ik ben benieuwd. Op de redactie hebben we mijn naam ingetikt op Google. Behoudens een heleboel

zakelijke informatie was er na een paar uur surfen op internet niets te vinden over familieleden die in het hiernamaals verblijven. 'Heb je een overleden familielid met de letters A, N, N, een Anne?' vraagt Robbert. Pfff, ja dat was mijn oma. Robbert knikt: 'Zij is bij jou. Ze is je beschermengel. Anne zegt dat je niet meer hoeft te treuren over haar dood. Ze was op. Ze heeft het goed nu. Anne waakt over je. Je oma had een zwak voor je.'

Klopt als een zwerende vinger. Niemand die mij als kind meer verwende dan m'n oma. Of ik wil of niet, ik word geraakt door wat Robbert zegt. Hij gaat verder. In

nog geen uur tijd passeren álle overleden familieleden de revue. Feilloos, vrijwel onmiddellijk de volledige voornamen noemend, lepelt hij ze op: opa en oom Frans, ome Jaap die zo ziek

was. Maar ook tante Lien, die zoveel humor had, en m'n opa van moeders kant. 'Sommigen: zo vertelt Robbert, 'komen alleen even langs om te bewijzen dat

er leven is na de dood. Anderen maken zich lorgen. Je zou wat assertiever moeten worden.'

Tja ... ik ben in hoge mate

verbaasd. Natuurlijk was mijn

bril door alle verhalen gekleurd. Hoe het ook zij, Robbert komt oprecht over. Het is iemand bij wie je je al snel op je gemak voelt. Is hij een type om mensen te belazeren? En, eerlijk is eerlijk, hij weet wel héél veel. Want Robbert is nog niet klaar. 'Ik krijg een kat door. Een zwarte. Ze was erg ziek. Haar naam begint met een C.' 0 jee, die arme Cooper. Die lieverd. Dertien jaar heb ik van haar mogen genieten. Nog geen maand geleden is ze plotseling gestorven. Hoe weet hij dat in hemelsnaam? 'Het is goed met

de kat: gaat Robbert onverstoorbaar door. 'Ze heeft rust en is bij haar maatje.'

Mijn god, dat moet leland zijn, de andere kat die afgelopen zomer tot mijn grote verdriet onder een auto is gekomen. Ja hoor, Robbert haalt hem naar boven. Tot en met de grote witte vlek

op zijn borst en zijn drie witte pootjes. Of ik een uitvergrote foto van hen samen aan de muur heb hangen? Nee toch, hij heeft toch niet stiekem door de ramen naar binnen gegluurd toen hij wist dat ik kwam? Robbert kijkt me met een voldane glimlach aan: 'Zo, heb ik dat niet even mooi van internet 'Gegoogled' allemaal?' Ik lach beschaamd. Verdorie, hij kan natuurlijk gedachten lezen ...

Robbert vraagt of hij me de

toekomst nog moet voorspellen. Alleen als het leuke dingen

zijn, reageer ik met een vreemd gevoel in m'n hoofd. Hij grinnikt: 'Natuurlijk, zaken waar je niks mee kunt of waar je angstig van kunt worden, zal ik je nooit doorgeven.' Robbert vertelt over de fantastische band die ik met mijn driejarige dochtertje heb en nog verder ga opbouwen. Dat ze zich op muzikaal vlak enorm zal gaan ontwikkelen. En dat zij mij van alle mensen om me heen het allerbeste zal gaan begrijpen. Dát wil een moeder horen. Ik zit bijna te jubelen op mijn stoel.

Maar, ik moet wel oppassen

met melk. 'Ze heeft gevoelige darmen: stelt Robbert. Klopt ook weer! Mijn dochtertje heeft, als gevolg van koemelkallergie, een moeilijke start gehad. En

nog steeds zie ik ondefinieerbare vlekjes in haar gezicht na bijvoorbeeld een flesje Fristie.

Het is genoeg. Ik heb veel stof om over na te denken. Wat is

het waarover Robbert beschikt? Want dat hij iets kan, daarvan ben ik overtuigd. Is het een gave? Ik weet niet hoe je het moet omschrijven. Net zoals we zoveel dingen niet kunnen verklaren

die er om ons heen gebeuren. Misschien over een paarhonderd jaar, wanneer we als gevolg

van de evolutie met z'n allen

in de volgende dimensie zijn aangeland en beschikking krijgen over een groter deel van onze hersenen. Misschien begrijpen

we het dan. Maar waar ik wel mijn hand voor in het vuur durf te steken, is dat Robbert van den Broeke voor de volle honderd procent werkt vanuit zijn hart. Dat hij er bij lange na de persoon niet naar is om een ander te belazeren. En voor de rest?

Dat is aan eenieder zelf om te beoordelen ...
pi_34490807
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:12 schreef visvogel het volgende:
Nogmaals in tekst... Handig zon ORC programma... Alleen niet helemaal foutloos helaas...
He, das handig.
pi_34490818
stenny kun je dit topic even sluiten en laatste bericht even linken naar het nieuwe topic?
en visvogel ,zet de tekst dan daar ook maar bij?
pi_34490842
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:14 schreef syntaxerror het volgende:
stenny kun je dit topic even sluiten en laatste bericht even linken naar het nieuwe topic?
en visvogel ,zet de tekst dan daar ook maar bij?
Ik houd mij aan de regels, en laat dit topic uit zichzelf vollopen.
Maar Jeroentje zal het arikel wel opnieuw plaatsen, he lief?
pi_34490949
wel apart, heb het net gelezen, wat denken jullie ervan?
pi_34490962
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:15 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik houd mij aan de regels, en laat dit topic uit zichzelf vollopen.
Maar Jeroentje zal het arikel wel opnieuw plaatsen, he lief?
Haha terug

Altijd erg boeiend de laatste posts...
pi_34491018
Duurt dat lang Sten, voor het vol is ? (heb er dus geen verstand van)
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34491031
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Duurt dat lang Sten, voor het vol is ? (heb er dus geen verstand van)
Tja, daar ben je zelf ook een beetje bij.
pi_34491062
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:19 schreef visvogel het volgende:

[..]

Haha terug

Altijd erg boeiend de laatste posts...
Ja, ze zijn altijd zeer diepgaand.
pi_34491095
hebben jullie het al gelezen, geen één reactie op het artikel? Is er wat nieuws en reageren jullie niet oof uuh komt dat nog
pi_34491173
Het was mijn hand!
Dus als je flink met je hand wappert krijg je dit effekt
Dus alles is na te maken! Maar dus geen bewijs!
Daarbij die papieren poppetjes moet je dus never met een flitser nemen! En
weet je wel hoe erg een papieren poppetje voor je camera in het oog valt bij andere mensen?
pi_34491183
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:24 schreef syntaxerror het volgende:
hebben jullie het al gelezen, geen één reactie op het artikel? Is er wat nieuws en reageren jullie niet oof uuh komt dat nog
Mijn reactie is:

Eerste reactie: twijfel. Is hij dan toch 100 % eerlijk geweest?

Tweede reactie: nee het klopt niet, echt niet. En die foto's dan van hem, die graancirkels, de Non van Singraven?

Derde reactie: zijn eerste reactie is in een Roddelblad. Doet de zaak ook geen goed.

Kortom: weer terug bij af of bijna dan.
pi_34491187
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:24 schreef syntaxerror het volgende:
Ja, zometeen als het topic vol zit
pi_34491196
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:26 schreef Indirah het volgende:
Het was mijn hand!
Dus als je flink met je hand wappert krijg je dit effekt
Je meent het!!!
pi_34491278
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:27 schreef visvogel het volgende:

[..]

Ja, zometeen als het topic vol zit
Ik heb alvast een voorproefje van mijn reactie gegeven, ik wil Mirage niet pissig maken.
pi_34491331
Mijn eerste reactie is hetzelfde als die van Stenny; Twijfel...

Ervan uitgaande dat de Weekend daadwerkelijk eerlijk is geweest en er daadwerkelijk niks op internet te vinden is geweest zou het mogelijk zijn dat Robbert al die tijd toch de waarheid gesproken heeft.

Aan de andere kan ligt de zaak nu toch iets ingewikkelder omdat we moeten uitgaan van wat er geschreven staat, hoe weten we dat de verslaggeefster zelf niet per ongeluk de namen te vroeg heeft geroepen? "is er iemand in de familie met een a?" "Ja! Anna m'n oma!"
Dat zoiets is gebeurd zou me niet verbazen...

Ik blijf in ieder geval sceptisch.
Welkom vader renwan ^O^
pi_34491392

Ik heb het half dooregelezen.
Ik ben het eens met Sten: er is serieuze kritiek en hoe reageert onze Robbert? In de Weekend, een blad dat zijn doelgroep ook leest..
Flikker toch op met je troep en je oplichterij en je RTL4; voorheen vond ik hem nog een beetje tragi-komisch.
Smerige oplichter.
Helpt waar hij kan!
pi_34491395
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef renwan het volgende:

Ervan uitgaande dat de Weekend daadwerkelijk eerlijk is geweest en er daadwerkelijk niks op internet te vinden is geweest zou het mogelijk zijn dat Robbert al die tijd toch de waarheid gesproken heeft.

Aan de andere kan ligt de zaak nu toch iets ingewikkelder omdat we moeten uitgaan van wat er geschreven staat, hoe weten we dat de verslaggeefster zelf niet per ongeluk de namen te vroeg heeft geroepen? "is er iemand in de familie met een a?" "Ja! Anna m'n oma!"

Jammer dat nou net Weekend de eerste moet zijn die zijn reactie geeft. Had hem dan een reading laten doen van een scepticus als Nanninga en had dit gepubliceerd in een goed blad.
pi_34491401
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef renwan het volgende:

Robbert we love you
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')