Geen water thuisquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Mabelle het volgende:
Gatverdamme ... niet douchen betekent niet dat er niets kan. Je kan je toch een beetje wassen en opfrissen![]()
Ik heb met jou collega's te doen ... ik had zelf een raam bij je open getrokken![]()
Een paar flessen water kopen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geen water thuis![]()
Of moet ik mijn handdoek en tandeborstel meenemen naar mijn werk ?
Uhuh, ik ga me met Bar-le-duc a 1 euro per liter ofzo wassenquote:
Weetje hoe koud het buiten isquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:53 schreef Natalie het volgende:
Vaak ruik je het zelf niet eens als het stinkt, omdat je de hele tijd in die lucht hangt.
Maar 't kan geen kwaad; een beetje frisse lucht. Of het nu stinkt of niet.
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:10 schreef Ingrate het volgende:
neem je flinke deo douche, die werken altijd
Tandpasta niet vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geen water thuis![]()
Idd, gatverdammequote:
Of mondspray?quote:
Uitgeslotenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef teh_m0nkey het volgende:
Verder gewoon veel deo gebruiken.. als je in een beetje normale buurt woont of iig een beetje overweg kan met de buren kan je daar toch wel ff douchen![]()
Buren?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geen water thuis![]()
Dat vind je vies, maar zelf stinken niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
UitgeslotenIk ga me niet douchen bij de buren, met de kans schaamharen van de buurvrouw van 65 in het doucheputje te vinden
![]()
![]()
kauwgum als alternatief voor tandenpoetsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |