vast wel, maar talent speelt toch ook wel een rol denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
De Amerikaanse tienersletjes denken dat Pharell een gigantische genotsknots heeft. Derhalve is hij populair bij de puberende Yankee-meiden. De kerels die op deze meiden geilen, kopen derhalve zijn CDs om de vrouwen te behagen. Europese Br33z@h-sletjes kijken op hun beurt weer de Amerikaanse gewillige tienersletjes na en introduceren Pharells populariteit in Europa. Zodoende verovert hij de wereld.
Wat dat betreft zou Bush een eind verder kunnen komen qua populariteit in de wereld als hij een neger was geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
De Amerikaanse tienersletjes denken dat Pharell een gigantische genotsknots heeft. Derhalve is hij populair bij de puberende Yankee-meiden. De kerels die op deze meiden geilen, kopen derhalve zijn CDs om de vrouwen te behagen. Europese Br33z@h-sletjes kijken op hun beurt weer de Amerikaanse gewillige tienersletjes na en introduceren Pharells populariteit in Europa. Zodoende verovert hij de wereld.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Pharrell, zulks een puike kerel. Van scratch is hij nu een van de meest invloedrijke producers ter wereld. Je kan zijn muziek goed of slecht vinden, hij heeft het allemaal wel goed geregeld. Waardering voor deze neger is op zijn plaats mijn inziens.
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef Duvel het volgende:
Hé! Dit is een KLB topic, dus kunnen al die adoratieposts achterwege blijven?
Ik klaag erover dat de TS Pharell stom vind. zo goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef Duvel het volgende:
Hé! Dit is een KLB topic, dus kunnen al die adoratieposts achterwege blijven?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef jpg97 het volgende:
Verschrikkelijk over-rated die hele Pharell, en hij vindt zichzelf zo hip
Maar goed, al die neger muziek slaat tegenwoordig nergens meer op, dat ze maar weer katoen gaan plukken
Nee, daar moet je maar een eigen KLB topic over openen. Dit is het (overigens in mijn ogen geheel terechte) afzeiktopic.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik klaag erover dat de TS Pharell stom vind. zo goed.![]()
Gelukkig doen wij weinig op de dingen die jij vindt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, daar moet je maar een eigen KLB topic over openen. Dit is het (overigens in mijn ogen geheel terechte) afzeiktopic.
Vet hoort in een pan. Niet op een geluids- of beelddrager of op de tv.quote:
Idd das wel een gare kettingquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Aanbidders
Stelletje breezer cultuur
Die ketiing van hem
Nep ding![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |