quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef nokwanda het volgende:
Je moest eens weten waar ik zin in heb omdat het gewoon vrijdag is![]()
hormoontjes beginnen weer de overhand te krijgen hier...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hey gal.
How is you?
Voel je het monstertje inmiddels weer wat regelmatiger?
oe.... chocola.....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef nokwanda het volgende:
Je moest eens weten waar ik zin in heb omdat het gewoon vrijdag is![]()
Ik ga es effe een milkareep halen. Ik heb die van Oversight nog niet ontvangen
chocola?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
oe.... chocola.....
Alleen omdat t vrijdag is?
Neu.... had ik al een paar dagen zin in. Maar telkens kom ik er 's avonds achter dat ik het met de boodschappen vergeten was.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
oe.... chocola.....
Alleen omdat t vrijdag is?
quote:
quote:
Ik ook hoor.... Zin in chocola heb ik idd alleen op vrijdag!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow ik had het over wat anders
Ook lekker. Broodje filet american met heel veel rauwkost.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben geen chocolade-eter. Ik hou liever van filet-american en nog meer van die hartige dingen.
Straks spare-ribbs eten. Dat gaat er dan weer wel in als koek
Lekker is dat. Rauwkost trouwens ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook lekker. Broodje filet american met heel veel rauwkost.
Ik ben niet echt een vreselijke snoepdoos. Maar soms heb ik die periodes dat ik me voorbij vreet aan het een of ander tot ik er misselijk van word. Daarna eet ik het dan ook weer maaaanden niet meer.
CravingsHoef je niet zwanger voor te zijn.
Daar had ik het overquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:01 schreef draculettetje het volgende:
Hallo,
ik las hier ergens over een apparaatje met geldingen en stroompjes, die heb ik inderdaad ook meegekregen, alleen staat naar mijn idee wat te hoog afgesteld dus daar laat ik maandag (dan
groetjes
voor mij is er ook 1 aangevraagd, heb er nu 1 in bruikleenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Daar had ik het over
Die geldingen met stroompjes worden ook gebruikt om spieren te kweken, je kunt daar je lichaam mee aftrainen en hoeft dan niet eens te sporten zeiden ze.. Ik heb een keer bij tell-sell zo'n apparaat gekocht, en als je dat ding te hoog zet dan krijg je gigantische schokken![]()
Mijn ma had een professionele, maar ze gebruikte dat ding niet zo heel vaak.
Succes ermee!!!!!
Moed houden is altijd goed
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef draculettetje het volgende:
maar filet als cadeautje geven als minimonster is geboren?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:01 schreef draculettetje het volgende:
Hallo,
eerst even aan mirage denken en haar suc6 wensen
Dan nu de vraag beantwoorden hoe het met me gaat...
ben blij thuis te zijn en het is even afwachten wat alle behandelingen nu hebben gedaan
voet is wel minder dik maar lang nog niet normaal, kleur wordt steeds beter maar die pijn die blijft maar. alle medicatie die ik in het ziekenhuis had heb ik ook meegekregen voor thuis dus alle lettertjes dansen op het moment.......
van daar ook dat ik maar heeeeel weinig nog achter de pjoeter zit!
ik las hier ergens over een apparaatje met geldingen en stroompjes, die heb ik inderdaad ook meegekregen, alleen staat naar mijn idee wat te hoog afgesteld dus daar laat ik maandag (dan moet ik naar de fysio) even naar kijken.
over ongeveer 2 weken hoef ik pas weer naar de arts.
al is me al wel duidelijk gemaakt dat alles langer gaat duren als verwacht maar goed we houden moed, geven nergens meer tijd aan en dan zien we het wel!
groetjes
Dus de spier is een blokkade bij jou? Ik denk maar wat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor mij is er ook 1 aangevraagd, heb er nu 1 in bruikleen
zover ik heb begrepen dient het bij mij om de doorbloeding opgang te krijgen en houden
net als het infuus (was ook vichtafdrijvend) de blokkade en de helft van de medicatie
maar goed kan ook best zijn dat ik met m'n duffe kopniet alles goed heb begrepen of onthouden heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |