Ik ken mensen met tv's van nog veel ouder.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:39 schreef rew- het volgende:
Ten eerste, ik denk dat je dit beter in Digitaal kan posten.
Ten tweede, ik twijfel er niet aan dat het er misschien aan ligt dat je TV onderhand antiek is.
Ook van Philips?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ken mensen met tv's van nog veel ouder.
Ik flikker hem wel het raam uit, godsgruwelijk tering ding.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:58 schreef Baleog het volgende:
hard op de tv slaan werkt ook nog wel eens.
onorthodox, doch effectief
ho eens, ik bedoelde een ferme tik, uit het raam gooien is nou weer ietsje pietsje overkill..quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik flikker hem wel het raam uit, godsgruwelijk tering ding.Philips, let's make things suck better.
![]()
Grafhoeren, kutmerk.
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je snel bent kun je hem nog opvangen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:22 schreef Baleog het volgende:
[..]
ho eens, ik bedoelde een ferme tik, uit het raam gooien is nou weer ietsje pietsje overkill..
ja godver, weet je niet hoe koud het is buiten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als je snel bent kun je hem nog opvangen.![]()
Ik zwiep d'r een krat pils achteraan. Ondankbaar volk tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:24 schreef Baleog het volgende:
[..]
ja godver, weet je niet hoe koud het is buiten?![]()
palm toevallig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zwiep d'r een krat pils achteraan. Ondankbaar volk tegenwoordig.![]()
ok ik ga even mn jas en handschoenen aantrekken, daarna kom ik ze opvangenquote:
Bikkelquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:33 schreef Baleog het volgende:
[..]
ok ik ga even mn jas en handschoenen aantrekken, daarna kom ik ze opvangen![]()
Korstjes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bikkelvanwege je moed nog een afgekloven tosti.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:35 schreef Steijn het volgende:
DBL hier:
Yvonne jouw account is next!!!!
schizofreen zijn is echt ideaal tegen verveling, niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:36 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een nieuwe manier gevonden om accounts te hacken, Steijn was slechts een testpersoon. Het werkt echt!!!
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:36 schreef Baleog het volgende:
[..]
schizofreen zijn is echt ideaal tegen verveling, niet?![]()
Hack mij danquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:36 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een nieuwe manier gevonden om accounts te hacken, Steijn was slechts een testpersoon. Het werkt echt!!!
levenverwachting tv = 10 jaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:28 schreef Steijn het volgende:
Hoi,
ik heb een Philips televisie van 7/8 jaar oud. En als ik hem aanzet dan krijg ik eerst enkele minuten een volledig rood scherm. Daarna springt hij pas op de zender die ik heb gekozen. Wat kan er mis mee zijn?
alvast bedankt!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |