Onder andere de toekenning van subsidies.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef J.A.N.A. het volgende:
WTF heeft de nederlandse politiek over popmuziek te zeggen????
ik ben eigenlijk wel voor subsidie op basis van prestatie/kwaliteit dus niet zomaar mindless pulp uitbrengen maar ook muziek waar is over nagedacht en moeite voor is gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:32 schreef kriele het volgende:
[..]
Onder andere de toekenning van subsidies.
Als dit een petitie is om de subsidies af te schaffen ben ik wel bereid om te tekenen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:32 schreef kriele het volgende:
[..]
Onder andere de toekenning van subsidies.
...en dus ook nog geen droog brood verdienen met hun muziek. Bovendien valt electronische muziek in dit geval ook gewoon onder pop en zal het dus ook (extra) subsidie krijgenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef Circuitbreaker het volgende:
Als ik die website zo bekijk dan weet ik wel weer uit welke hoek de wind waait.
De regering moet zo snel mogelijk stoppen met subsidies voor dit soort huilies. Laat dat soort losers maar eens een voorbeeld nemen aan de electronische muziek in Nederland. Zonder enige vorm van subsidies kunnen die wel hun hoofd boven water houden, ondanks dat de meeste van deze artiesten en producers bepaald geen mainstream muziek maken.
Klootzak!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:37 schreef Baleog het volgende:
censuur is afentoe best nuttig
hopelijk komt er ook een verbod op bubbling
evil dj chuckie
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |