,ag ik hem van je kopen? dan verkoop ik hem met winst door via ma_jojo aan jeugdcrimineelquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb een heel mooie ATB gevonden zondagochtend in het centrum van Arnhem. Wel een opknapbeurt nodig
Ongezien de tyfus voor je, lelijke hoer!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:42 schreef Xennia het volgende:
Jeetje, wees blij dat je er vanaf bent. Met zo'n fiets wil ik nog niet dood gevonden worden
we hbben een deal: ik offer me op: jij geeft mij je fiets en 8 eu !quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:50 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus voor je, lelijke hoer!
Dat is MIJN vooroorlogse fiets, hij is geil, hij is groen en hij FIETST LEKKER!
Jij daarintegen kan voor geen meter neuken, stinkt uit je bek en moet eens lekker doodgaan!
@rude
Ik geef je er 85 euri voor
Hij is anders wel mooier dan jou kutkopquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
En dat allemaal voor zo'n lelijke fiets
Ik heb ook een fiets, ken je niet lezen ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zielepoot.![]()
Ik heb tenminste een fiets(wel drie).
Kijk eens even in de spiegel naar je eigen kankerkop.
Heb jij drugs gebruikt? Je gedraagd je namelijk als iemand die afkickverschijnselen heeft met je achterlijke doodsverwensingen om zo'n lelijke grafkankerfiets. En jij zal ongetwijfeld hier de enige zijn met een rotkop anders uit je je frustraties niet zo op een forum.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:30 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
@t0y
Ik klaag lekker, lopen ze m'n fiets af te kraken! Dan mag je lekker DOOD
Verder val ik nie echt aan
Zozo, wat zijn we weer stoer. Laat me raden, je zit in 3 vmbo, je hebt 2 weken geleden je eerste joint gerookt en je voelt je helemaal de bom? Geef niet hoor, die fase hebben we allemaal gehad. Wij vonden het echter niet nodig om dat op een verkapte manier op een forum rond te gaan spammen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:43 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Moet je bloemetjes OP je graf, of ERIN? t0y de verlore zoon? Je vader heeft je gewoon keihard gedumpt, zou ik ook doen als ik zo'n lelijke kankerzoon zou hebben, vieze snotaap. Ga dikke bReEzAhZ neuqen, vieze snotneuker!
Dat was mijn fietsdilemma, hoe is het ermee t0y?
Nog wat gedaan?
Wat loop je hier dan te drammen man.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:30 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Ik heb ook een fiets, ken je niet lezen ofzo?
Was dat maar zo, een duitser op een fiets uit ~1943 in een allochtonenbuurt in amsterdamquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:05 schreef electricity het volgende:
hebben de duitsers hem meegenomen?
kodak momentquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:12 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Was dat maar zo, een duitser op een fiets uit ~1943 in een allochtonenbuurt in amsterdam![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |