whehehe.... goed bezig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:25 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Geweldig! DIKKE 10! IK GA GELIJK KLEUREN!
iedereen die in reageer *hier* af dmv Paint gepost heeftquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:33 schreef rubinio het volgende:
Wat voor een traumatisch kutkind zou zulke tekeningen maken.
was het maar zo, dan deed ik nog iets met mijn levenquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:36 schreef ma_jojo het volgende:
Heb jij die allemaal getekend, ties?
Ja idd, treurig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
was het maar zo, dan deed ik nog iets met mijn leven
ik zeg: jouw exquote:
Wat's met hem?quote:
niks mis meequote:
O ok.quote:
mooi!!!!quote:
zonde van de moeite, al die tekeningen stonden al in een ander topic!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:20 schreef rudedeltadude het volgende:
ben nog nooit zo druk met OP geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
proef ik daar enigzins ergernis jegens onze afrikaanse medemens?quote:
Het moest een marokkaan voorstellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:36 schreef Baleog het volgende:![]()
[..]
proef ik daar enigzins ergernis jegens onze afrikaanse medemens?![]()
dat zeg ik tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:36 schreef Baleog het volgende:
[..]
proef ik daar enigzins ergernis jegens onze afrikaanse medemens?![]()
je bent iig wel een jeugdcrimineel met principes, je laat fietsen met rustquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:50 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Nee, je zei medemens. Het is marokkanen, medemensen stelen geen fietsen, marokkanen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |