Je kent het gezegde: schijn bedriegt..quote:
Nee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je kent het gezegde: schijn bedriegt..
Toch?
You've got to be kidding me!quote:
Mwah.. een beetje.quote:
Had ik vanmorgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:24 schreef mcDavid het volgende:
een broodje ei zo op de avond is eigenlijk best lekker!
hoezo, mag je hem nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zeer duidelijk ook, hoop ik.
Heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mag ik vragen waar dat plaatje op sloeg?
okquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb werkelijk geen idee![]()
Moest um ff posten![]()
waar slaat dat nou opquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee, guitarist is een gore kankerlijer.
Leer PI's lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok
[..]
waar slaat dat nou op
ik vind hem wel een geschikte gozert eigenlijk
Post jij eens wat nakende Jeniffer foto's!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vriendjes !
En wie is jennifer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Post jij eens wat nakende Jeniffer foto's!
Neukertje van Maikuuulquote:
quote:
dat neem ik terug!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
boeit niet, zolang het maar tieten heeft!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en jij was aant zoeken op trefwoord 'tieten'
nee mcdavidquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en jij was aant zoeken op trefwoord 'tieten'
Is ze een beetje lief voor je Maikquote:
Dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is ze een beetje lief voor je Maik![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neukertje van Maikuuul![]()
[afbeelding]
Oeh, schilderij gesignaleerd!quote:
Watan, ze heeft niets.quote:
Misschien had ik dat moeten vragenquote:
Ze post hier zelf ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
weet ze dat je een beroemde fokker bent?
ik vond die kop eng!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Watan, ze heeft niets.
Het lijkt net almere die boezem.
daar kwam het toch op neerquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien had ik dat moeten vragen![]()
Tonks heeft gisteren ook een kloon aangemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze post hier zelf ooknaja ik had ff een account gemaakt, ze vond het wel leuk hier sommige topics
Ben je jaloers cerrorquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Watan, ze heeft niets.
Het lijkt net almere die boezem.
Dat weet jij, dat weet ik..quote:
daarom legde ik het ff uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik..
Maar dat snapt Maikie toch nie![]()
![]()
Boh, gek zo vroeg in de morgenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
Boh ik ga zo maar eens ff slapen
Waarom zou ik dat aan jullie vertellen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Zouwen ze al ' de bloemetjes hebben buiten gezet'![]()
Omdat we zo'n beetje inzicht hebben in je hele levenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat aan jullie vertellen ?
Erm, waarom zou ik zoiets zijn?quote:
waarom nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat aan jullie vertellen ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Erm, waarom zou ik zoiets zijn?
Het is zoiets als wonen in de flevopolder.
Die bevriezen met dit weer men!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Zouwen ze al ' de bloemetjes hebben buiten gezet'![]()
Ik schat dat jennifers bloempje al 30 maal is geschonden voordat maikuuul er eens overheen gaat.quote:
Owquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat we zo'n beetje inzicht hebben in je hele leven![]()
Da's mijn tekstquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik schat dat jennifers bloempje al 30 maal is geschonden voordat maikuuul er eens overheen gaat.
Je bent in het echte leven toch niet zoals hier hé?quote:
Ligt eraan hoe bedoelt met: zoals hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent in het echte leven toch niet zoals hier hé?
Of in dat nummer van je dat laatst op fokradio werd gedraaid?
kun je daar nog wat anders doen dan vliegen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Erm, waarom zou ik zoiets zijn?
Het is zoiets als wonen in de flevopolder.
Nou, zo'n beetje iedereen weet wat er gebeurd in je levenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maikuuuls meiskuuuh is best okay.
Je accent, je interesse die obsessie voor de verkrachting der nederlandsche taal?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bedoelt met: zoals hiermijn verhalen / de reacties die ik geef ?
Ja duh, je moet natuurlijk wel de mooiste jas van gans Fok showen voor jullie, anders gelooft niemand me dat ik de mooiste jas heb :/quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, zo'n beetje iedereen weet wat er gebeurd in je leven![]()
Zelfs je aankopen (nieuwe jas etc etc.)![]()
Landen op een platte baan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun je daar nog wat anders doen dan vliegen dan
Zou jij eens een ava willen maken ala cerror style, maar dan één van dat wijf in m'n avatarquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent in het echte leven toch niet zoals hier hé?
Of in dat nummer van je dat laatst op fokradio werd gedraaid?
Zo praat ik ook gewoon in de klas ....quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Je accent, je interesse die obsessie voor de verkrachting der nederlandsche taal?
Ik zal eens kijken morgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou jij eens een ava willen maken ala cerror style, maar dan één van dat wijf in m'n avatar![]()
Ik was in Maastricht dit weekend en ik heb het taaltje zelf gehoord.... het zal bij jou in de klas wel normaal zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo praat ik ook gewoon in de klas ....
quote:
Je bent morgen maar in BeF.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was in Maastricht dit weekend en ik heb het taaltje zelf gehoord.... het zal bij jou in de klas wel normaal zijn.
Afschuwelijk taaltje anyway.
Klik!!!111!!11undostres!112!quote:
Zie jou zo in de slaapkamerquote:
Gefeli.. en moooooooi...quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:21 schreef JDude het volgende:
Tweede geworden met bowlen maar het bier was erg okay.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:19 schreef Biogarde het volgende:
* Mompelt iets over tepels en een scheermesje![]()
puicke score!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:21 schreef JDude het volgende:
Tweede geworden met bowlen maar het bier was erg okay.
Ik doe er nog eentje mee denk ik... kan er nog wel bij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:24 schreef Janetje het volgende:
Gefeli.. en moooooooi...
Ik denk dat ik maar een biertje open trek..
Het was machtig mooi... maar wel jammer dat er van die competitiefreaks naast ons stonden die al afgeleid raken als er twee banen verderop iemand staat te gooien. Die verwachtten dus dat wij steeds zouden wachten tot zij aan de beurt waren geweest. Ja later, dan reserveer je die hele fucking hal maar, wij betalen ook gewoon.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
Stiiiirike!
in dat geval, schenk ik nog een Jägermeister in!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje mee denk ik... kan er nog wel bij.
pff idd, stelletje elitaire ballenquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Het was machtig mooi... maar wel jammer dat er van die competitiefreaks naast ons stonden die al afgeleid raken als er twee banen verderop iemand staat te gooien. Die verwachtten dus dat wij steeds zouden wachten tot zij aan de beurt waren geweest. Ja later, dan reserveer je die hele fucking hal maar, wij betalen ook gewoon.
het waren vast van die typjes die ook hun EIGEN HEILIGE bal mee hadden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
pff idd, stelletje elitaire ballen
hihi ballen
Klopt! En als die ballen terugkomen, dan kunnen ze willekeurig in de linker- of rechtergoot vallen. Wij hun ballen dus steeds lomp naar die rechtergoot tiefen. Vonden ze niet tof.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het waren vast van die typjes die ook hun EIGEN HEILIGE bal mee hadden...
Nouja, ik kan me wel voorstellen als je echt fanatiek speelt dat je gewend raakt aan je eigen ballen en die ook liever gebruikt dan van die pauper veelteveelgebruikte ballen van het Bowlingcentrumquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het waren vast van die typjes die ook hun EIGEN HEILIGE bal mee hadden...
daar gaat het al fout!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
als je echt fanatiek speelt
whehe, een bal is een bal!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Klopt! En als die ballen terugkomen, dan kunnen ze willekeurig in de linker- of rechtergoot vallen. Wij hun ballen dus steeds lomp naar die rechtergoot tiefen. Vonden ze niet tof.
Ik werd er hard afgegooid door m'n huisgenoot... maarja, ik win op andere vlakken wel weer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
Fanatiek spelen is voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen
ach, als je écht geen sociaal leven hebt, kun je altijd nog lid worden bij de plaatselijke bowlingclub!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Fanatiek spelen is voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Ja hoi.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:44 schreef ma_jojo het volgende:
Hoi.
Goed planquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, als je écht geen sociaal leven hebt, kun je altijd nog lid worden bij de plaatselijke bowlingclub!
da's iets anders als gelijk lid worden van een club ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:46 schreef Janetje het volgende:
Ik ga dit leven ook nog eens bowlen..
Prachtig tijdverdrijf voor studenten en ander doelloos uitschot van de maatschappij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:50 schreef mcDavid het volgende:
een keertje recreatief bowlen is nix mis mee!
psiesquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Prachtig tijdverdrijf voor studenten en ander doelloos uitschot van de maatschappij.
Of je gaat op Fok!..quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, als je écht geen sociaal leven hebt, kun je altijd nog lid worden bij de plaatselijke bowlingclub!
Ik ga m'n nest in, dat is in ieder geval zeker.quote:
Welkom in de wondere wereld van BeF..quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:53 schreef mcDavid het volgende:
waarom gaat iedereen nou pitten?
ik heb nog helemaal geen slaap!
de andere keren dat ik hier was, waren er toch altijd wel een paar die wakker bleven!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van BeF..
*check...quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de andere keren dat ik hier was, waren er toch altijd wel een paar die wakker bleven!
Ik ga vandaag optijd naar bed. Als deze peuk op is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de andere keren dat ik hier was, waren er toch altijd wel een paar die wakker bleven!
Precies.. als je vrij bent kan je eens vroeg naar bed.. kan je nog uitslapen ook...quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien komt het doordat er niemand tentamens heeft morgenochtend
ja vast!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
En ik ga trouwens stoppen met roken na deze peuk.
nog steeds problemenquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
MSN is fucked up dus ik ben even underworld 2 aan het kijken, ben er zo weer.
Tot zo...quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
MSN is fucked up dus ik ben even underworld 2 aan het kijken, ben er zo weer.
Ik was het al een tijd van plan maar ik had denk ik een bepaalde trigger nodig...quote:
gecondoleerd!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik was het al een tijd van plan maar ik had denk ik een bepaalde trigger nodig...
vanavond is de vader van een vriend van me overleden, zowat zijn longen opgehoest.
trigger genoeg dus.
Ja!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zijn er nog idioten wakker rond deze tijd![]()
Ja natuurlijk wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zijn er nog idioten wakker rond deze tijd![]()
Okee, ik heb ff een kwartiertje pauze genomen, moet zo weer verder met lerenquote:
toch wel iemand met een toets morgen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee, ik heb ff een kwartiertje pauze genomen, moet zo weer verder met leren13.gif, heb ik in ieder geval iemand om tegen aan te ouwehoeren
![]()
![]()
Lineaire algebra zuigtquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toch wel iemand met een toets morgen!
Jij leert echt op lekkere tijden ehquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Lineaire algebra zuigt
nog 5 uur en 38 minuten tot het tentamen![]()
Ik stel altijd uit tot op het laatste moment om er dan achter te komen dat ik te weinig tijd heb om te leren en dan ga ik maar kankeren dat het te moeilijk isquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij leert echt op lekkere tijden eh
bestaat er ook een andere manier van leren danquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik stel altijd uit tot op het laatste moment om er dan achter te komen dat ik te weinig tijd heb om te leren en dan ga ik maar kankeren dat het te moeilijk is![]()
En niet slapen enzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik stel altijd uit tot op het laatste moment om er dan achter te komen dat ik te weinig tijd heb om te leren en dan ga ik maar kankeren dat het te moeilijk is![]()
Och genoeg nerds hier rondlopen die de 3 weken vrij van te voren heel hard hebben zitten leren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bestaat er ook een andere manier van leren dan
Rond deze tijd heb je toch alleen sexreclames en belspelletjes ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
Zo hard om een programma lachen dat je bang bent dat je al je huisgenoten wakker maakt is ok...
3 weken van te voren lerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Och genoeg nerds hier rondlopen die de 3 weken vrij van te voren heel hard hebben zitten leren.
ik heb me tijd anders gevuld![]()
nee niet met fokken
nouja een beetje dan![]()
welk grappig programma wordt er in 's hemelsnaam om dit tijdstip uitgezondenquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
Zo hard om een programma lachen dat je bang bent dat je al je huisgenoten wakker maakt is ok...
Downloads..quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Rond deze tijd heb je toch alleen sexreclames en belspelletjes ?
ahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Downloads..Downloads...
Hoewel die sexreclames ook wel humoristisch zijn natuurlijk...
Gvd.. mn download is gestopt op 0,23 mb voor de voltooiing
Ik word zo gaar van dat omgekeerde ritmequote:Op woensdag 25 januari 2006 03:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat doe ik overdag wel, ben sowieso een nachtmens![]()
We hadden kerstvakantie een week en daarna 2 weken vrij tot de tentamens, en er zitten echt van die mensen tussen die dan zitten te lerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3 weken van te voren leren
dan is nog niet eens alle stof behandelt!
en dan ben je alles weer vergeten tijdens het tentamen... toch
als een 5,5 voldoende is, is een 5,6 een dikke voldoende, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
We hadden kerstvakantie een week en daarna 2 weken vrij tot de tentamens, en er zitten echt van die mensen tussen die dan zitten te leren![]()
ik vind een dag van te voren meer dan voldoende
Die nerds halen dan ook wel hogeren cijfers, maar als ik een 5,5 heb ben ik blij![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat doe ik overdag wel, ben sowieso een nachtmens![]()
Dat klinkt bekendquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:31 schreef mcDavid het volgende:
ik heb ook nog een keer een mechanica tentamen... zou alleen niet weten wanneer... het staat niet op het tentamenrooster
1tje onthou ik nog altijdquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Downloads..Downloads...
Hoewel die sexreclames ook wel humoristisch zijn natuurlijk...
Gvd.. mn download is gestopt op 0,23 mb voor de voltooiing
quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1tje onthou ik nog altijd
"hallo geile beer (tatutatutatu politie alarm op de achtergrond) je verkeerd nu in alarmfase 1, bel snel 0900 0611 tot snel"
![]()
We waren stoned en hebben 2 uur gevuld met die reclame te immiteren
Ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 25 januari 2006 03:31 schreef mcDavid het volgende:
ik heb ook nog een keer een mechanica tentamen... zou alleen niet weten wanneer... het staat niet op het tentamenrooster
Dat heb ik met een Duitse reclame van een vrouw van 50 ofzo in een SM-pakje met een zweep die op de tafel slaat en schreeuwt "RUF AN!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1tje onthou ik nog altijd
"hallo geile beer (tatutatutatu politie alarm op de achtergrond) je verkeerd nu in alarmfase 1, bel snel 0900 0611 tot snel"
![]()
We waren stoned en hebben 2 uur gevuld met die reclame te immiteren
mietjes zijn het, allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dachten mn huisgenoten daar ook maar zo over.. Die liggen om half 11 in bedje...
jah... op die manier heb ik aerodynamica ook gemist... al was dat meer een kwestie van beter kijkenquote:
Ik heb nu zo'n beeld voor mequote:Op woensdag 25 januari 2006 03:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik met een Duitse reclame van een vrouw van 50 ofzo in een SM-pakje met een zweep die op de tafel slaat en schreeuwt "RUF AN!"
nou, geil!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik met een Duitse reclame van een vrouw van 50 ofzo in een SM-pakje met een zweep die op de tafel slaat en schreeuwt "RUF AN!"
Ga dan nu ook ff beter kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah... op die manier heb ik aerodynamica ook gemist... al was dat meer een kwestie van beter kijken
heb ik zojuist voor de 3e keer gedaan!quote:
Wij kunnen online inschrijven voor tentamens, en daar heb je dan ook gelijk een overzicht met tentamens en daar staat ook altijd de locatie bijquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb ik zojuist voor de 3e keer gedaan!
er staat:
-niets op het klassenrooster
-niets op het tentamenrooster
-niets op blackboard
-niets op de mail
zou niet weten waar ik anders moet zoeken!
wij hoeven alleen voor herkansingen in te schrijven, met een heel irritant systeemquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wij kunnen online inschrijven voor tentamens, en daar heb je dan ook gelijk een overzicht met tentamens en daar staat ook altijd de locatie bij![]()
Anders pak je gewoon een Scheepsbouwkunde Mechanica meequote:Op woensdag 25 januari 2006 03:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wij hoeven alleen voor herkansingen in te schrijven, met een heel irritant systeem [afbeelding]
dr staat wel een tentamenrooster online, met alle tentamens van vestiging delft, inclusief tijden en locaties en de hele ratteplan, maar daar staattie dus ook niet tussen
Of een werktuigbouwkunde Lineaire algebraquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders pak je gewoon een Scheepsbouwkunde Mechanica mee
zie ik eruit als een domme rukker?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders pak je gewoon een Scheepsbouwkunde Mechanica mee
dat nog liever dan ja!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Of een werktuigbouwkunde Lineaire algebra![]()
9 uur in het gebouw bij L&R
Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.. maar: ach ja... het zijn meisjes he..quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zie ik eruit als een domme rukker?
Zit je met álleen meisjes in huis?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.. maar: ach ja... het zijn meisjes he..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.. maar: ach ja... het zijn meisjes he..
Mwah.. we zitten hier met drie meiden..quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zit je met álleen meisjes in huis?
lijkt me ook niet leuk eigenlijk, ik zit nu in een gemengt huis bevalt me meer dan goed![]()
waarom was ík die jongen niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. we zitten hier met drie meiden..
Vorig jaar zat ik nog in een huis met 6 meiden en één jongen..
Okee, dat valt nog meer, ik zit nu met zijn 8en, vind ik wel mooi, er zijn altijd wel mensen thuis, maar het is ook weer niet té drukquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. we zitten hier met drie meiden..
Vorig jaar zat ik nog in een huis met 6 meiden en één jongen..
Ach hij leek het wel naar z'n zin te hebben..quote:
op de verkeerde tijd op de verkeerde plek!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach hij leek het wel naar z'n zin te hebben..
Maarre, waarom jij die jongen niet was? Phoe... daar zijn wel héél veel redenen voor te bedenken...
Misschien zat je dan nu wel honger te lijden in een hutje wat je met koeiestrond in elkaar hebt zitten kleien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op de verkeerde tijd op de verkeerde plek!
-mijn pa en ma, 19 jaar en 8 maanden geleden-
óf in een studentenhuis met 6 vrouwen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Misschien zat je dan nu wel honger te lijden in een hutje wat je met koeiestrond in elkaar hebt zitten kleien.
het kan allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
óf in een studentenhuis met 6 vrouwen!
ik ga weer verder met lerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:03 schreef mcDavid het volgende:
weet je wat?
misschien ga ik ook maar eens pitten... anders raakt mijn dagindeling weer zo in de war
Milosevic?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:13 schreef cerror het volgende:
Zlatean!
Zoiets schat, zoiets.quote:
Mooi zo poepie, mooi zo..quote:
Se plus the ex?quote:
Ja goed he?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wauw. Dat er nog mensen wakker zijn.
ze met oenen?quote:
Cee plus de hicken.quote:
Ik ben geen kipquote:
Maar wel Theo Errughoudend.quote:
Fucked up ritme is de basis voor dit stelletje ongeregeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik iig niet de enige met een fucked up ritme. Jullie maken mijn dag weer goed [afbeelding].
Geen dankquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik iig niet de enige met een fucked up ritme. Jullie maken mijn dag weer goed [afbeelding].
I know.. mag toch ook wel weer eens..quote:
Je nacht bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je parkiet usericons leukerquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Fucked up ritme is de basis voor dit stelletje ongeregeld.
Nacht == leven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
I know.. mag toch ook wel weer eens..
[..]
Je nacht bedoel je?
Vroege ochtend kan ook nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Je nacht bedoel je?
Trusten c..quote:
Tuuts, en tot ooit.quote:
Ga maar slapen.. ga ik ook zo doen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wat zal ik doen? wakker blijven of nog ff 2 uurtjes slapen![]()
quote:
okee, ik duik m'n mand inquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga maar slapen.. ga ik ook zo doen..
[..]
Tot morgen.
Ook goed. Dag, nacht, 1 pot nat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Je nacht bedoel je?
Same here.. naja.. hoewel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook goed. Dag, nacht, 1 pot nat.
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Same here.. naja.. hoewel...
Ik vermoord mn huisgenootje als ze me overdag wakker maakt...![]()
Daar zit wel een klein verschilletje... 'S nachts mag je me wakker maken... overdag is een ander verhaal..
Dan zitten ze me dom aan te kijken als ik om 4 uur nog in bed lig..quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Hoeveel ruzies ik al niet gevoerd heb 's ochtends (lees: ergens in de middag).
Ons vielen ze niet lastig zondag of maandag....quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan zitten ze me dom aan te kijken als ik om 4 uur nog in bed lig..
Ja muts.. ik ging om 9 uur pas naar bed...
Kijken ze me nog dommer aan..
Mits teer..quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:47 schreef cerror het volgende:
Oh ja: Tevens is rookwaar tof.
Wat nog erger is, is thuiswonen en een klagende moeder hebben dat je de hele dag maar in bed ligt en niets doet en ook nog een broertje dat om het minste geringste je kamer binnen komt stormen om ruzie te makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan zitten ze me dom aan te kijken als ik om 4 uur nog in bed lig..
Ja muts.. ik ging om 9 uur pas naar bed...
Kijken ze me nog dommer aan..
Hahaha.. het was dat laatste inderdaad...quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Ons vielen ze niet lastig zondag of maandag....
Of verwachtten ze me al en durfden niet binnen te komen?
Terrecht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. het was dat laatste inderdaad...
"Ja ik dacht.. laat ik jullie maar niet storen.."
Oeh ja, das ook heel prettig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat nog erger is, is thuiswonen en een klagende moeder hebben dat je de hele dag maar in bed ligt en niets doet en ook nog een broertje dat om het minste geringste je kamer binnen komt stormen om ruzie te maken.
*kras*
quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Terrecht.
Naja, ik ga nu echt slapen!
Elke godganse dag van m'n levenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh ja, das ook heel prettig...
Heb ik in het weekend nogal eens...
Whahaha... dat heb ik net ook gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 05:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Elke godganse dag van m'n leven.
Maar hey, ik kan nu wél op de minst drukke tijdstippen meedoen met de Lays-Ipod-actie. Mijn leven heeft weer zin
.
Ik had aan de ronde van 5 uur meegedaan en niet gewonnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 05:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whahaha... dat heb ik net ook gedaan
Ik had om een uur of half 3 meegedaan..quote:Op woensdag 25 januari 2006 05:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had aan de ronde van 5 uur meegedaan en niet gewonnen.
Maar, net een nieuwe ingevoerd.
Die Ipod is van mij.
Op dat punt zijn broertjes handig. Nachtelijke trek trouwens ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 05:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had om een uur of half 3 meegedaan..
Nah goed.. ik eet zelden chips.. dus winnen zal ik zeker niet...
Oh so true.. oh so true....quote:Op woensdag 25 januari 2006 05:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op dat punt zijn broertjes handig. Nachtelijke trek trouwens ook.
Flippo'squote:Op woensdag 25 januari 2006 05:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh so true.. oh so true....
Dacht eerst dat er een flippo in zat though... (in die zak, niet in je broertje)...
Nah goed.. ik ga maar eens doodliggen..
Hoe was het daarginder?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Chowi het volgende:
It's good to be back in Holland, yes - oh, yes!
Chowiquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Chowi het volgende:
It's good to be back in Holland, yes - oh, yes!
Mt!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:37 schreef Misstique het volgende:
JD.
~quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt!
Het zijn mijn laatste vrije dagen, vanaf volgende week zal ik nóg minder op Fok zijn.
En je bent hier al zo weinigquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt!
Het zijn mijn laatste vrije dagen, vanaf volgende week zal ik nóg minder op Fok zijn.
Same here, alleen geldt het voor mij vanaf vanavond...quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt!
quote:
Hoe laat vertrek je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:24 schreef rompompom het volgende:
Same here, alleen geldt het voor mij vanaf vanavond...
Het vliegtuig vertrekt om half negen vanavond. Dus ik ga om zes uur van huis. Godzijdank is Schiphol bipsendichtbijquote:
Leuk he, vliegenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef rompompom het volgende:
Het vliegtuig vertrekt om half negen vanavond. Dus ik ga om zes uur van huis. Godzijdank is Schiphol bipsendichtbij
En hoe lang ben je weg?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het vliegtuig vertrekt om half negen vanavond. Dus ik ga om zes uur van huis. Godzijdank is Schiphol bipsendichtbij
nooit last van hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk he, vliegen
Al woon je náást het vliegveld, moet je nog >2 uur van te voren van huis.
TIEK teh piquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
En hoe lang ben je weg?
Anyway, safe flight an' all.
Ach, ik vind het niet heel erg hoor. Boek mee, muziek aan en ik vermaak me welquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk he, vliegen
Al woon je náást het vliegveld, moet je nog >2 uur van te voren van huis.
Zes weken... Maar er is internet aan boord, dus ik zal af en toe eens wat achter laten hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
En hoe lang ben je weg?
Anyway, safe flight an' all.
Vergeten!!quote:
Wow.. wel lang! Ik zal je weblog af en toe checkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef rompompom het volgende:
Zes weken... Maar er is internet aan boord, dus ik zal af en toe eens wat achter laten hier
En je kan m'n web-log gewoon in de gaten houden natuurlijk, want die zal regelmatig worden ge-update [afbeelding]
Jij hebt ook de grootste inbrengquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:07 schreef mcDavid het volgende:
sjezus... ik kan ook niet eens ff rustig douchen of het topic valt weer stil hoor!
jah.. om 2 uur 's nachts is het drukker dan om 2 uur 's middags!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef Misstique het volgende:
Er zijn mensen die werken overdag
of studeren
take your pick
agut!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:24 schreef Biogarde het volgende:
Ik moet morgenavond en nacht weer werken![]()
Ben werkzaam op een afdeling Facilitair in een niet nader te noemen bedrijfquote:
ok!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben werkzaam op een afdeling Facilitair in een niet nader te noemen bedrijf![]()
Geen NS, maar wel een ander landerlijk bedrijfquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok!
doe ze de groeten bij de NS dan![]()
![]()
zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen NS, maar wel een ander landerlijk bedrijf![]()
Daar zit ik vanaf volgende week maandag!quote:
Je wordt een omroeper!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar zit ik vanaf volgende week maandag!
(niet op de afdeling Facilitair hoor)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef Misstique het volgende:
Er zijn mensen die werken overdag
of studeren
take your pick
*ding dong! Alle treinen zijn geanulleerd, dank voor het bier.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klikkerdeklik!!
Quicktime![]()
Dit is overigens Bupatih![]()
Hij's wel grappigquote:
Whehehequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef cerror het volgende:
"Hallo kinders, welkom bij de hoofdpijnshow!"
moet je niet zoveel zuipen en op tijd naar bed gaan,, helpt mischienquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef cerror het volgende:
De interrrrrcity richting auswitch komt over enkele minuten binnen rollen op perron 4. Door de lengte van deze trein zal deze niet stoppen op tussenliggende stations.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef cerror het volgende:
wtfquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:12 schreef dazzled het volgende:
[..]
moet je niet zoveel zuipen en op tijd naar bed gaan,, helpt mischien
En niet verkeerd op een kussen liggen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:12 schreef dazzled het volgende:
[..]
moet je niet zoveel zuipen en op tijd naar bed gaan,, helpt mischien
Ik ga vanavond pas kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef cerror het volgende:
gegroetquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En niet verkeerd op een kussen liggen.
Naja, ben weer weg tot later kinders.
maakt dat uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En niet verkeerd op een kussen liggen.
vragen -> bekende weg -> kappenquote:
quote:
quote:
Zonnig! Warm! Heeerlijk!quote:
Natuurlijk.. als je precies op dat stukje gaat liggen waar je de stenen in hebt gestopt...quote:
sorry hoor, maar ik heb nog nooit een verband ontdekt in de hoeveelheid koppijn en de manier waarop ik op een kussen lig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
vragen -> bekende weg -> kappen
aha, is dat het!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. als je precies op dat stukje gaat liggen waar je de stenen in hebt gestopt...
hoi!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]².
[..]
Zonnig! Warm! Heeerlijk!
En? Extra koffer met nep-merkkleding mee teruggenomen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
².
[..]
Zonnig! Warm! Heeerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |