Je kent het gezegde: schijn bedriegt..quote:
Nee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je kent het gezegde: schijn bedriegt..
Toch?
You've got to be kidding me!quote:
Mwah.. een beetje.quote:
Had ik vanmorgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:24 schreef mcDavid het volgende:
een broodje ei zo op de avond is eigenlijk best lekker!
hoezo, mag je hem nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zeer duidelijk ook, hoop ik.
Heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mag ik vragen waar dat plaatje op sloeg?
okquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb werkelijk geen idee![]()
Moest um ff posten![]()
waar slaat dat nou opquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee, guitarist is een gore kankerlijer.
Leer PI's lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok
[..]
waar slaat dat nou op
ik vind hem wel een geschikte gozert eigenlijk
Post jij eens wat nakende Jeniffer foto's!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vriendjes !
En wie is jennifer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Post jij eens wat nakende Jeniffer foto's!
Neukertje van Maikuuulquote:
quote:
dat neem ik terug!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
boeit niet, zolang het maar tieten heeft!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en jij was aant zoeken op trefwoord 'tieten'
nee mcdavidquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en jij was aant zoeken op trefwoord 'tieten'
Is ze een beetje lief voor je Maikquote:
Dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is ze een beetje lief voor je Maik![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neukertje van Maikuuul![]()
[afbeelding]
Oeh, schilderij gesignaleerd!quote:
Watan, ze heeft niets.quote:
Misschien had ik dat moeten vragenquote:
Ze post hier zelf ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
weet ze dat je een beroemde fokker bent?
ik vond die kop eng!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Watan, ze heeft niets.
Het lijkt net almere die boezem.
daar kwam het toch op neerquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien had ik dat moeten vragen![]()
Tonks heeft gisteren ook een kloon aangemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze post hier zelf ooknaja ik had ff een account gemaakt, ze vond het wel leuk hier sommige topics
Ben je jaloers cerrorquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Watan, ze heeft niets.
Het lijkt net almere die boezem.
Dat weet jij, dat weet ik..quote:
daarom legde ik het ff uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik..
Maar dat snapt Maikie toch nie![]()
![]()
Boh, gek zo vroeg in de morgenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
Boh ik ga zo maar eens ff slapen
Waarom zou ik dat aan jullie vertellen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Zouwen ze al ' de bloemetjes hebben buiten gezet'![]()
Omdat we zo'n beetje inzicht hebben in je hele levenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat aan jullie vertellen ?
Erm, waarom zou ik zoiets zijn?quote:
waarom nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat aan jullie vertellen ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Erm, waarom zou ik zoiets zijn?
Het is zoiets als wonen in de flevopolder.
Die bevriezen met dit weer men!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Zouwen ze al ' de bloemetjes hebben buiten gezet'![]()
Ik schat dat jennifers bloempje al 30 maal is geschonden voordat maikuuul er eens overheen gaat.quote:
Owquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat we zo'n beetje inzicht hebben in je hele leven![]()
Da's mijn tekstquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik schat dat jennifers bloempje al 30 maal is geschonden voordat maikuuul er eens overheen gaat.
Je bent in het echte leven toch niet zoals hier hé?quote:
Ligt eraan hoe bedoelt met: zoals hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent in het echte leven toch niet zoals hier hé?
Of in dat nummer van je dat laatst op fokradio werd gedraaid?
kun je daar nog wat anders doen dan vliegen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Erm, waarom zou ik zoiets zijn?
Het is zoiets als wonen in de flevopolder.
Nou, zo'n beetje iedereen weet wat er gebeurd in je levenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maikuuuls meiskuuuh is best okay.
Je accent, je interesse die obsessie voor de verkrachting der nederlandsche taal?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bedoelt met: zoals hiermijn verhalen / de reacties die ik geef ?
Ja duh, je moet natuurlijk wel de mooiste jas van gans Fok showen voor jullie, anders gelooft niemand me dat ik de mooiste jas heb :/quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, zo'n beetje iedereen weet wat er gebeurd in je leven![]()
Zelfs je aankopen (nieuwe jas etc etc.)![]()
Landen op een platte baan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun je daar nog wat anders doen dan vliegen dan
Zou jij eens een ava willen maken ala cerror style, maar dan één van dat wijf in m'n avatarquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent in het echte leven toch niet zoals hier hé?
Of in dat nummer van je dat laatst op fokradio werd gedraaid?
Zo praat ik ook gewoon in de klas ....quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Je accent, je interesse die obsessie voor de verkrachting der nederlandsche taal?
Ik zal eens kijken morgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou jij eens een ava willen maken ala cerror style, maar dan één van dat wijf in m'n avatar![]()
Ik was in Maastricht dit weekend en ik heb het taaltje zelf gehoord.... het zal bij jou in de klas wel normaal zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo praat ik ook gewoon in de klas ....
quote:
Je bent morgen maar in BeF.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was in Maastricht dit weekend en ik heb het taaltje zelf gehoord.... het zal bij jou in de klas wel normaal zijn.
Afschuwelijk taaltje anyway.
Klik!!!111!!11undostres!112!quote:
Zie jou zo in de slaapkamerquote:
Gefeli.. en moooooooi...quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:21 schreef JDude het volgende:
Tweede geworden met bowlen maar het bier was erg okay.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:19 schreef Biogarde het volgende:
* Mompelt iets over tepels en een scheermesje![]()
puicke score!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:21 schreef JDude het volgende:
Tweede geworden met bowlen maar het bier was erg okay.
Ik doe er nog eentje mee denk ik... kan er nog wel bij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:24 schreef Janetje het volgende:
Gefeli.. en moooooooi...
Ik denk dat ik maar een biertje open trek..
Het was machtig mooi... maar wel jammer dat er van die competitiefreaks naast ons stonden die al afgeleid raken als er twee banen verderop iemand staat te gooien. Die verwachtten dus dat wij steeds zouden wachten tot zij aan de beurt waren geweest. Ja later, dan reserveer je die hele fucking hal maar, wij betalen ook gewoon.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
Stiiiirike!
in dat geval, schenk ik nog een Jägermeister in!quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje mee denk ik... kan er nog wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |