En vooral met dit weer zeg, het bevriest en wie glijdt erover uit?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef freddygonzales het volgende:
Zo ranzig heHeeft de jeugd van tegenwoordig een paar speekselklieren teveel ofzo? Als je even op de bus staat te wachten (of ergens anders) en er staan ook een paar jongeren breezers dan hoor je alleen maar gerochel en getuf op de grond. Ik kan me er dood aan ergeren
en het is nog goor ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt ja.. Trieste figuren hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:24 schreef Vava het volgende:
Soms fiets je langs een paar van die mannetjes, krijg je bijna zo'n roggel over je heen. Al een paar keer gehad dat zo'n snotklodder bijna op mij terecht kwam![]()
Het is ook zo smakelijk als je nietsvermoedend op het station op je trein wacht, even op het bankje plaatsneemt omdat de trein (hoe kan het ook anders) weer eens te laat komt en er 2 plassen speeksel op de grond liggen. Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:10 schreef Ferdo het volgende:
Hoezo dan? Eet jij dan van de straat, dat je bang bent dat de rochels op je eten komen?
AFSLIKKEN? ik slik het meestal IN .quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het ook maar ontzettend ranzig
Alsof je echt niet je spuug kan afslikken zoals ieder normaal persoon doet.
Smeerlappen
Ierw!!! Dat is echt smerig!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er had laatst iemand over m'n grote fietsslot heengerocheld.
En ja, over het gedeelte waar je 'm open moet maken
Ik was ook niet zo blij. Gelukkig had ik nog wat water bij me in een flesje!quote:
Op de grond is al vies, laat staan over de spullen van een anderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was ook niet zo blij. Gelukkig had ik nog wat water bij me in een flesje!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef Skazminko het volgende:
Ook zo ranzig: Fiets ik achter iemand, en dan maakt hij zijn beide neusgaten leeg, zodat ik door een nevel van snot moet fietsen.
kits je dan ook je hele huiskamer vol?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef TonyMalony het volgende:
Het is juist ranzig en slecht als mensen hun gerochel door zouden slikken..
Leg eens uit.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef TonyMalony het volgende:
Ben jij vies van jezelf?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef TonyMalony het volgende:
90% van je snot en slijm slik je automatisch door, dat word gewoon door je maagzuur verteerd. Dit komt mede doordat slijm langs je luchtpijp omhoog komt. Het is een normaal proces.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef TonyMalony het volgende:
Ik kan me ook voostellen dat je het even zat bent ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef Xebber het volgende:
Een mens slikt per dag anderhalf tot 2 liter speeksel door. Ik kan me voorstellen dat je het dan even zat bent!![]()
Je drinkt toch ook geen anderhalve liter melk op een dag?
Bier is natuurlijk een ander verhaal!
en jij later dan zo'n sliding maken he, flatsj, door de roggels van jou en je medemensen !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Ach, ik tuf ook wel op de grond, doe t wel altijd netjes in de bosjes dus van mijn rochels kun je geen last hebben!
met voetbal heb ik dr ook altijd veel last van, tuf dan ook gewoon in t veld hoor, dan ga ik er geen rekening mee houden, boeiend!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Ach, ik tuf ook wel op de grond, doe t wel altijd netjes in de bosjes dus van mijn rochels kun je geen last hebben!
met voetbal heb ik dr ook altijd veel last van, tuf dan ook gewoon in t veld hoor, dan ga ik er geen rekening mee houden, boeiend!
Trap t altijd de grond inquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en jij later dan zo'n sliding maken he, flatsj, door de roggels van jou en je medemensen !!!!
!!
Ja toch, je weetquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het staat toch ontzettend stoer als je een fluim neerkwakt op straat?![]()
Dat is inderdaad ook ranzig, die voetballers. Die rochelen ook het hele veld onder en dan inderdaad erin uitglijdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Omgquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef Thrilled het volgende:
Je kent wel zo'n paaltje bij een fietsstoplicht, dan moet je op een knopje drukken om het groen te laten worden.. hadden ze óp dat paaltje gerocheld... ik leg meestal mn hand óp dat paaltje, om te steunen.. dus ik leg mijn hand midden in zo'n rochel...![]()
![]()
![]()
sterf!
Nou kijk, hier ben ik het dus helemaal mee eens, mensen die bushokjes er onder spugen met klonterige gele of doorzichtige lichaamssappen, waardoor je dus met je schoenen in die kleverige klont komt te staan, dat is aan mij ook niet besteed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef freddygonzales het volgende:
Zo ranzig heHeeft de jeugd van tegenwoordig een paar speekselklieren teveel ofzo? Als je even op de bus staat te wachten (of ergens anders) en er staan ook een paar jongeren breezers dan hoor je alleen maar gerochel en getuf op de grond. Ik kan me er dood aan ergeren
en het is nog goor ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg herkenbaar... het zou voor mij ook een don't zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef demonsdance het volgende:
Zo zag ik jaren geleden een jongen bij de stoplichten staan, leuke jongen, zo op het eerste gezicht, ik kon mijn ogen er bijnan niet meer vanaf houden, maar zodra die jongen het op een roggelen zette, toen was de aantrekkingskracht wel degelijk verloren hoor, ik was er direct klaar mee, niks voor mij
![]()
Meen je dit serieus ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Zo zag ik jaren geleden een jongen bij de stoplichten staan, leuke jongen, zo op het eerste gezicht, ik kon mijn ogen er bijnan niet meer vanaf houden, maar zodra die jongen het op een roggelen zette, toen was de aantrekkingskracht wel degelijk verloren hoor, ik was er direct klaar mee, niks voor mij
![]()
Dudequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef thefunny het volgende:
Vooral als het spul opdroogt is het ranzig. De straat gaat er nog van meuren ook.
Tuf maar eens op je hand en laat het opdrogen, daarna even lekker ruiken.
ik had em er met z,n bek door heen gehaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er had laatst iemand over m'n grote fietsslot heengerocheld.
En ja, over het gedeelte waar je 'm open moet maken
Ja dat is serieus bedoeld ja, anders zou ik er de moeite niet voor genomen hebben omdat hier op het forum te plaatsen dacht ik zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Syd het volgende:
pfff stelletje ouwe wijven hier, als je nou op blote voeten moest lopen ok.
als je door het zand loopt of door een waterplas zit er net zoveel bacterien in.
Gewoon stelletje huillebakken hier![]()
[..]
Meen je dit serieus ?![]()
Whaha klink echt verkakt, zovan " iehwl bah hij spuugt op de grond"
![]()
Haha ik dacht echt dat je het als grapje bedoel,quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:10 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Ja dat is serieus bedoeld ja, anders zou ik er de moeite niet voor genomen hebben omdat hier op het forum te plaatsen dacht ik zo![]()
Je neus ophalen, daar is op zich niks mis mee, maar de smurrie die er dan vervolgens uit komt in het bijzijn van andere mensen, dat vind ik nogal smakeloos, zeker als het om mensen gaat die er kennelijk een sport op nahouden en continue lopen te roggelen en te spugen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha ik dacht echt dat je het als grapje bedoel,
Maar hoezo een afknapper als hij alleen ff zijn neus ophaalt:O net alsof jij nog nooit je roggel omhoog haalt ?![]()
dan moet je het ook eerst afspoelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:10 schreef Ferdo het volgende:
Hoezo dan? Eet jij dan van de straat, dat je bang bent dat de rochels op je eten komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |