Juist niet volgens mij.quote:Op zondag 30 april 2006 12:44 schreef Spacehamster het volgende:
Klopt het dat steeds aleen de laatste paar (2 of 3) seizoenen uitgezonden worden?
Alle afleveringen van de Flodder TV serie zijn op DVD verschenen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
niet alle afleveringen uit de serie zijn uitgebracht op dvd. je kunt dus best afleveringen tegenkomen die je nog niet gezien hebt.
1 t/m 10.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niet alle afleveringen van de Flodder TV serie zijn op de DVD's Flodder 1 t/m 9 verschenen. er zullen wellicht meer dvd's zijn met die ontbrekende tv serie-afleveringen...
Waar danquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:09 schreef fratsman het volgende:
De complete serie is vorige week op dvd verschenen in één box.
Zijn ze allemaal, totaal zijn er 62 afleveringenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef sexylexy het volgende:
Ik heb de dvd's 1 tot 10. Dan heb ik toch alle afleveringen of zijn er afleveringen die niet op DVD zijn? en zoja welke?
Ja zeker, tv serie is zo veeel beterquote:Op maandag 29 januari 2007 17:53 schreef satecl het volgende:
Nee vind ik niet... Coen is echt de man !!! Net zoals Zoon Kees, die 2e vind ik veel beter. Zo'n lompe gozer
Er is sowieso wel een eigenlijke evolutie te zien in allesquote:Op maandag 29 januari 2007 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja zeker, tv serie is zo veeel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |