Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
of gewoon als zit kamer, daar kun je dan gaan zitten, en dan gaan zitten.
nee, gewoon een lege kamer met alleen een bank. En dan gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.
De techniek staat voor niet tegenweurdig!
Hoezé!
NEEE!!!!!!!! Een bierkamer is weer andersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef mordradead het volgende:
zitkamer = bierkamer natuurlijk en daar moet gegamed worden
Leuk synoniem voor masturberen.quote:
Wat capibar zegt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.
De techniek staat voor niet tegenweurdig!
Hoezé!
GVD JONGENS, EEN ZIT KAMER. DAT IS DIT:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een alles in één kamer. Slapen, zitten, gamen en werken, ik kan er alles. Alleen mn keuken en badkamer zijn apart
*petsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GVD JONGENS, EEN ZIT KAMER. DAT IS DIT:
JE NEEMT EEN LEGE SAAIE KAMER. JE ZET ER EEN BANK NEER. EN HATSÉ KLAAR IS KEES. DAN HEB JE EEN ZIT KAMER
NIKS BIER
NIKS TV
ALLEEN BANK!
ZO!
Nee, er staat twee piano'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:12 schreef Thomper het volgende:
In de Mike & Thomas Show staan twee piano's in een zaal. Is dat een zitkamer?
Jep.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef mordradead het volgende:
muziekkamer dus
Ohwneej, er staat ook een vissen kom, het is een muziekvissenkomkamerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep.
Die hebben wij hier trouwens wel thuis
Een muziek kamer
met gitaar, keyboard, toffe goede boxen, geluidsinstallatie en platen speler![]()
![]()
quote:[Algemeen] 50 ct: Bulletproof is een millionseller
Mijn kamer, de kamer van mijn broer (met nog een vliering) , de kamer van mijn broertje, badkamer, tweede badkamer, tv zolder, kamer van mijn ouders, daarboven de zolder voor hun kleden (quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:20 schreef mordradead het volgende:
even kijken wat voor kamers wij hier hebben
een hobbykamer van m'n moeder, mijn computerkamer, 5 slaapkamers en een badkamer
Neen, die staat in de achtertuin, de schuur, en de schuur voor motor/haardhout.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:05 schreef mordradead het volgende:
geeneens ne zuupschuur?
Ik ga zaterdag floink fiestn' in dien krug met ne dansvleur! Das nog noi zuupoploik!!!!!!!1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef mordradead het volgende:
in het haardhouthok kan ik niet goed zuupen
Kippenhokquote:
Nachtmerriesquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, wat heb ik slecht geslapen... Nachtmerries
Het is nogal persoonlijkquote:
Als het nou over monsters en aliens ging, dan wil ik die nachtmerries best vertellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je al je leed hier zou vertellen hoor
![]()
Moest je zeep oprapen voor Mario?quote:
Je moest een zeepje oprapen voor Hiddink?quote:
Je had gedroomd dat Shiguru Miyamoto naar M$ gingquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het had niets te maken met zeep.Stelletje eikels
Das ook ergquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je had gedroomd dat Shiguru Miyamoto naar M$ ging![]()
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Kut gladheid!Ik ging op m'n plaat.
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit hoor schatquote:
Wanneer is de releasedatum?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor schat
Me filmpje is klaar
Alleen nog maar geluid![]()
Is het zo erg johquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Allerlei afspraken zijn voor vandaag verzet, het is te glad hier.. Echt lijp gewoon, collega flikkerde net bekant van een buitentrapje af. Ik ging net ook even 'testen'... Hmm en ik moet vanavond nog naar huis op de fiets![]()
Nee, ik ben druk bezig met m'n presentatie. Vind ik echt heerlijk om te doen, sinds ik Keynote hebquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zit je weer lekker bij inHolland?
Het is niet goed hoor. Ik zit binnen en zie het wegdek gewoon glinsteren van gladheid, echt heel vreemd. Maar goed, ik vind het dus niet echt leuk want nu heb ik weer niets te doen. Lastig hoor, afhankelijk zijn van huisbezoeken enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het zo erg johHier niets van gladheid te zien...
In Delft is er iig niets te zien van dat alles. Gelukkig maar, want ik moet nog boodschappen doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is niet goed hoor. Ik zit binnen en zie het wegdek gewoon glinsteren van gladheid, echt heel vreemd. Maar goed, ik vind het dus niet echt leuk want nu heb ik weer niets te doen. Lastig hoor, afhankelijk zijn van huisbezoeken enzo.
Nu heb ik dus niks te doen. Heb me de hele ochtend voorbereid op de hele middag huisbezoeken, maar mijn collega zou rijden en die vertrouwde het dus niet. Begrijpelijk overigens. Dus ja.. en nu?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Delft is er iig niets te zien van dat alles. Gelukkig maar, want ik moet nog boodschappen doenZit je trouwens nu gewoon een beetje te nixen op je stage?
Morgen moet tie afquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer is de releasedatum?
*klik*quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nu heb ik dus niks te doen. Heb me de hele ochtend voorbereid op de hele middag huisbezoeken, maar mijn collega zou rijden en die vertrouwde het dus niet. Begrijpelijk overigens. Dus ja.. en nu?![]()
Het heeft geen doelquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
What the heck is daar de bedoeling van?
Maar is t doel nou die poppetjes te zieken, of om ze te redden?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het heeft geen doelBeetje spelen met zand, water, vuur, olie, zout, zombies en plantjes. Ik vind het werkelijk geniaal gemaakt, je moet maar eens water (dat blauwe dat valt) combineren met een groene streep en daarna die aansteken met vuur.
Ziet er netjes uit, maar waar is dat: de beste 3 op gebaseerd, komt zo namelijk nogal subjectief over vandaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef Tomasso het volgende:
Keynote
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06042/Afbeelding1.1.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06042/Afbeelding2.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06042/Afbeelding3.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Alles gedaan in Keynote zelf. Alle effecten dus enzo. Plaatje sleep ik vanuit browser in de dia, wat aanpassen en klaar. Kinderspel
Roy, wat heb je gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het heeft geen doelBeetje spelen met zand, water, vuur, olie, zout, zombies en plantjes. Ik vind het werkelijk geniaal gemaakt, je moet maar eens water (dat blauwe dat valt) combineren met een groene streep en daarna die aansteken met vuur.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, maar waar is dat: de beste 3 op gebaseerd, komt zo namelijk nogal subjectief over vandaar
Welke heb je gekozen? Ik kan de plaatjes niet in het groot bekijken dus ik zie niet welke het zijn. Volgens mij is de eerste een A380, maar de anderen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het gaat over een project waarbij wij een Fokker 100 vloot moesten vervangen. Die 3 vliegtuigen zijn er na wat selecties uitgekomen als de beste - voor ons dan he - mogelijk vervangers...
Een Fokker 100 vervangen door een A380?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke heb je gekozen? Ik kan de plaatjes niet in het groot bekijken dus ik zie niet welke het zijn. Volgens mij is de eerste een A380, maar de anderen?
Ja, weet ik veel wat jij voor argumenten hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een Fokker 100 vervangen door een A380?
Ja, dat soort grappen hou je altijd. Wij moesten op een gegeven moment dikke matlab berekeningen gaan doen terwijl Matlab pas later dat jaar gepland stond als cursusquote:Nee, een A318, Embraer 195 en de uit productie genomen British Aerospace RJ 85 () . De Boeing wilde we niet, want die kwam uit de VS
Trouwens ook zo leuk, we zitten allemaal net een half jaar op deze opleiding, en dan wordt al verwacht dat je ff alle kosten die erbij komen uit je mouw schudt
Was niet als kritiek bedoeld hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het gaat over een project waarbij wij een Fokker 100 vloot moesten vervangen. Die 3 vliegtuigen zijn er na wat selecties uitgekomen als de beste - voor ons dan he - mogelijk vervangers...
Van 100 passagiers naar 5 keer zoveelquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat jij voor argumenten hebtWie weet
quote:[..]
Ja, dat soort grappen hou je altijd. Wij moesten op een gegeven moment dikke matlab berekeningen gaan doen terwijl Matlab pas later dat jaar gepland stond als cursus
Zie PIquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Was niet als kritiek bedoeld hoor
Jep.quote:Maar was gewoon benieuwd vandaar, want bij die ene slide had ik iets van
Maar het is dus gewoon gebaseerd op cijfers e.d.
Geweldig voor dikke mensen. Extra brede winkelpaden.quote:
Mijn nieuwe rooster is juist walgelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:12 schreef peristilius het volgende:
Hey, ik leef ook nog, en mijn tentamenweek is voorbij.
Mijn nieuwe rooster is![]()
AHquote:en ik werk vanaf nu bij de AH ().
Top.quote:It's al good, m'kay.
Ik heb ook een nieuw rooster.. 20 uur les, 5 tussenuren, maandag het 1e beginnen, rest van de week 1e of 2e uur vrij, dinsdag maar 2 uur les (tussenuur ertussen natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:12 schreef peristilius het volgende:
Hey, ik leef ook nog, en mijn tentamenweek is voorbij.
Mijn nieuwe rooster isen ik werk vanaf nu bij de AH (
).
It's al good, m'kay.
19 uur les, 1 tussenuur. Maandag en donderdag het eerste uur les, dinsdag eerste uur vrij, woensdag en vrijdag eerste 2 uur vrij. Woensdag maar 1 uur les.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuw rooster.. 20 uur les, 5 tussenuren, maandag het 1e beginnen, rest van de week 1e of 2e uur vrij, dinsdag maar 2 uur les (tussenuur ertussen natuurlijk). Maarja, ik ben opzich wel blij dat ik doordeweeks een beetje uit kan slapen, nu moet ik woensdag, donderdag en vrijdag het 1e beginnen
![]()
Waar heb je het over, februari wordt een top maand.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Game_Error het volgende:
hmpf waarom komen er toch helemaal geen leuke spellen uit in januari/februari
ik ken mijn klassiekers wel hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:20 schreef mordradead het volgende:
zo is het roi, dat is een echte klassieker
Neuh, krantenwijk, en het ironische is dat ik vorige week de helft heb overgeslagen, maar de persoon die geklaagd heeft juist NIET in het deel woont dat ik heb overgeslagen.quote:
quote:BREAKING: A smaller, more compact DS will soon be released in Japan.
Nintendo of Japan today on its official website unveiled a new version of their Nintendo DS handheld which has been met with remarkable success in Japan and around the world. The new Nintendo DS Lite is all but certain to continue the success of the original with its small, compact design when it is released on March 2, 2006.
The new DS Lite measures in at 133.0 x 73.9 x 21.5mm (as opposed to the originals size of 148.7 x 84.7 x 28.9mm) and will weigh in at about 218g (the original weighed 275g). The unit is currently set to retail in at about 16800 yen (around $145 USD). Advanced Media will keep you updated on this breaking story should any further details on the unit come forth, and of course we will make sure to keep you informed as to whether this will be coming overseas.
*insert ruksmileyquote:
Nou dat ding is nog kleiner dan de normale en ik krijg op de oude DS al kramp in m'n handen als ik te lang game!quote:
Je moet ook elke 2u een kwartier pauze nemen. Altijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:50 schreef Roi het volgende:
[..]
Nou dat ding is nog kleiner dan de normale en ik krijg op de oude DS al kramp in m'n handen als ik te lang game!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ook elke 2u een kwartier pauze nemen. Altijd.
Goed zo.quote:
Dat is kut, moet ik een uur doorspelen met krampquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ook elke 2u een kwartier pauze nemen. Altijd.
ik moet eerst een plek vinden waar ik 200 MB online kan pompenquote:
Goeiemorgen. How you doin'quote:
Goed, goed.. vanmiddag een presentatie en daarna weekend. Met u en de tentamens/klusjes etc ook alles oke?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen. How you doin'
Strax om 14u mn laatste tentamen. Het klussen is nog niet helemaal wat ik wilde (ben nog niet begonnen aan mn fiets bijv) omdat er twee andere dingen tussen kwamen: het ophangen van mijn nieuwe IKEA whiteboard en het verven van mijn muur.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed, goed.. vanmiddag een presentatie en daarna weekend. Met u en de tentamens/klusjes etc ook alles oke?
Dus je hebt de nieuwe DS alweer besteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen. How you doin'
Yupquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus je hebt de nieuwe DS alweer besteld![]()
Ik wacht wel op de EU release, ik hoop trouwens wel op een Firmware updatequote:
Ik wacht ook op EU, maar hoezo Firmware update??quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de EU release, ik hoop trouwens wel op een Firmware update![]()
Online pictochat +browser m'enquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik wacht ook op EU, maar hoezo Firmware update??
Ik ben alweer thuisquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef capibar het volgende:
Capibar reporting from school.
je moet je hand er ook niet indoen gekkiequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef capibar het volgende:
*ALLE* brievenbussen die naar binnen open gaan mogen *per direkt* sterven.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zo kranten bezorgen, is er zo' n klootgeval dat naar binnen kopengaat, altijd kut, oke, ik zo de krant naar binnen doen, trek mijn hand terug, klapt dat ding dicht terwijl ik mijn hand terugtrek.
Het klinkt vaag, maar geloof me, het doet tyvus veel pijn. (mijn middelvinger ligt open) .
Gekkiegekkiegekkie, het MOET wel, hoe wil je anders die krant naar binnen krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef taart het volgende:
[..]
je moet je hand er ook niet indoen gekkie![]()
gewoon zorgen dat je hand er niet tussen komtquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef capibar het volgende:
[..]
Gekkiegekkiegekkie, het MOET wel, hoe wil je anders die krant naar binnen krijgen![]()
Lul niet, dat is bij zulke stroeve kutbrievenbussen onmogelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef taart het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je hand er niet tussen komt![]()
Whehehe, dies best leuk. Nigga stole my bike.quote:
Bij 99.9% niet ja, maar sommige josti' s vinden het nodig hun brievenbus zo stroef mogelijk te maken, en dan ook nog eens naar binnen opgengaandquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:03 schreef Roi het volgende:
Gewoon je hand aan de achterkant/voorkant van de krant die en erin gooien, lijkt me niet zo moeilijk.
tsja, ik ben dan ook geen krantenjongenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
Lul niet, dat is bij zulke stroeve kutbrievenbussen onmogelijk.![]()
Krant een beetje oprollen een idee?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef capibar het volgende:
[..]
Lul niet, dat is bij zulke stroeve kutbrievenbussen onmogelijk.![]()
Denk je nou echt dat ik de krant zonder opvouwen door een brievenbus heenkrijg?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Krant een beetje oprollen een idee?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
Saai hier, dan maar weer een plaatje
[afbeelding]
Ik wou dat ik dat soort spannende dingen meemaakte!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef mordradead het volgende:
Maandag belde iemand mij op of ik hem ergens mee wilde helpen, hij (vader van een vriend van me) moest een presentatie voor wat statenlui houden over het nieuwe friesche museum. Dus of ik even wilde helpen die shit afzetten (waar het misschien komt) en dan weer opruimen, ik zei best jong maar ik ben pas wat later uit, geen probleem dus ik kwam daar toen alles al klaar was, hij zei wacht maar en als er een stukje losgaat even goed zetten dus toen een uur aan dat plein in de snackbar gezeten waarna we in een minuutje of 20 de boel weer op hebben geruimd, toen ging ik naar huis.
wat een avontuur
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
Mijn avonturen beperken zich tot het ontmoeten van coke snuivende leden van de harde kern van 020, maar ik wil jullie niet met mijn duffe avontuurtjes lastig vallen.
Een van de redenen dat ik mijn krantenwijk 3 weken geleden heb opgezegd. En dat ik lui ben natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef capibar het volgende:
*ALLE* brievenbussen die naar binnen open gaan mogen *per direkt* sterven.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zo kranten bezorgen, is er zo' n klootgeval dat naar binnen kopengaat, altijd kut, oke, ik zo de krant naar binnen doen, trek mijn hand terug, klapt dat ding dicht terwijl ik mijn hand terugtrek.
Het klinkt vaag, maar geloof me, het doet tyvus veel pijn. (mijn middelvinger ligt open) .
Wat een triest en sneu filmpje zegquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
Ow ja, de xPod, de handheld van MS, zal geleverd met het volgende introfilmpje:
Deze
Het is een slecht geimiteerde Steve Jobs die het aankondigt en hij zegt iPod ipv xPod, net zoals hij zegt iTunes ipv WMP .
Vooral die Gates die zo rondhuppeltquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een triest en sneu filmpje zeg
Niet fucken met brievenbussen, wacht maar tot het jou overkomtquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:36 schreef philipnorth het volgende:
Manman, spannend allemaal zeg, terughappende brievenbussen, het avontuur van mordradead....mijn leven is zooooo saai vergeleken met die avonturen..
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:44 schreef RaymanNL het volgende:
GOEDENMORGEN
Ik kom zo van op Fok! Games, zie ik daar ineensch een mooie Rayman skin aanstaan
Dat is pas fijn wakker worden![]()
Goedemorgen Bernie, Niels, philipnorth en de restquote:
IDDquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Eindelijk weg met die ladies week skins
Geluksvogelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie geen ladies week skins gezien heeft.
Wat is hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:37 schreef Chanty87 het volgende:
Tjekkerdetjek mijn Illustrator DS (die nog niet helemaal af is):
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:48 schreef RaymanNL het volgende:
Jaaaahhhhwel
Maar waarom heb je dat scherm weggehaald![]()
Leesch Bernie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:37 schreef Chanty87 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:35 schreef philipnorth het volgende:
Ja maar wat ga je erin knutselen dan??
Owwww, je bent niet aan t editten vanaf een bestaand plaatje maar je bent m brand spanking new aan t tekenen dus?quote:
Nee man, dat is de nieuwste technologiequote:
Eens. Zoals je weet worden games blijkbaar steeds moeilijker en EA volgt deze nieuwe hype.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee man, dat is de nieuwste technologie. Nu kan dat wiel veel moeilijker kapot geschoten worden
Hoi.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:37 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
slijmbalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:42 schreef capibar het volgende:
[..]
Hoi.
Ik vind het een mooi plaatje.
Je bent vast heel goed met illustrator.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18
Leuke lijst om door te nemen
Dat jij nou niemand kan neukenquote:
mag je leuk allerlei virusscans en spyware scans gaan uitvoeren en de resultaten gaan mailen naar xs4allquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Kut man mn internet ligt er thuis uit, XS4All had het over een veiligheidsprobleem ofzo waardoor ze mn internet hebben afgesloten![]()
Kutzooi. Ben nu op mn werk
Jeez ik draai altijd HitmanProquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef Tain het volgende:
[..]
mag je leuk allerlei virusscans en spyware scans gaan uitvoeren en de resultaten gaan mailen naar xs4all
Ohja die lijst was er ook nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18
Leuke lijst om door te nemen
Of je gebruikt een Mac.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef Tain het volgende:
Dat is de manier waarop XS4ALL omgaat met spyware/virus geinfecteerde pc's. Op bijna alle poorten geen internetverkeer toe laten, homo's zijn het
Jezus wat een buttfuckers. Moet ik toch zelf weten of ik spyware of een virus op me pc hebquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef Tain het volgende:
Dat is de manier waarop XS4ALL omgaat met spyware/virus geinfecteerde pc's. Op bijna alle poorten geen internetverkeer toe laten, homo's zijn het
Alleen realistische oplossingen graagquote:
Dat zeg ik. Flikker die windows pc het raam uit, ga naar de Apple Store en koop een nieuwe iMac. Of koop een Mac mini. Goedkope Mac met genoeg kracht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen realistische oplossingen graag![]()
Maar idd een prima oplossing zolang je geen spellen op de pc speelt en het geld ervoor hebtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Flikker die windows pc het raam uit, ga naar de Apple Store en koop een nieuwe iMac. Of koop een Mac mini. Goedkope Mac met genoeg kracht.
Oogkleppen enzo...quote:
529 vind ik niet eens zo goedkoop en niet iedereen is studentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oogkleppen enzo...
Een Mac mini vanaf 529 incl BTW. Dan zit er nog geen eens je studentenkorting bij en krijg je meer en veel betere software dan je zou krijgen op je windows pc. Daarnaast krijg je een veel stabieler, gebruikersvriendelijker, logischer en veiliger OS.
Dat krijg ik ook hoor, bij m'n Mac. Niets bijzonders...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:36 schreef Tain het volgende:
[..]
529 vind ik niet eens zo goedkoop en niet iedereen is studentEn de grootste reden waarom windows onveiliger is dan Mac is dat iedereen standaard een account voorgeschoteld krijgt met administrator rechten
Ook op kernel level?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook hoor, bij m'n Mac. Niets bijzonders...
WoW is er ook voor Mac.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar idd een prima oplossing zolang je geen spellen op de pc speelt en het geld ervoor hebt
Klopt. Veel meer. Maar volgens mij is tain een WoW fan, vandaar...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Gamer_V het volgende:
Er is meer in het leven dan Wow. :\
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt. Veel meer. Maar volgens mij is tain een WoW fan, vandaar...
quote:
Ik word iig automatisch, omdat ik de eerste account heb op deze Mac, als beheerder toegewezen. Dan zal ik dat ook wel kunnenquote:Als root/administrator mag je alles op je pc/mac, dus in windows mag je bijv alles installeren en alle instellingen omtrendt het register wijzigen. Met een normale gebruiker mag dit niet om de kernel te beschermen van verkeerde wijzigen, etc.
quote:Ik was trouwens koken en nee niet in WoW![]()
Koffie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Gamer_V het volgende:
Er is meer in het leven dan Wow. :\
Hèhè, hij heeft 'm doorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Owwww, je bent niet aan t editten vanaf een bestaand plaatje maar je bent m brand spanking new aan t tekenen dus?
(of snap ik t nu helemaal niet meer???...pffft ben echt aan weekend toe)
Neen, dat is voor homo'squote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:32 schreef Gamer_V het volgende:
Met suiker?
Dat veegt kut he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef Egamer het volgende:
Mja, vond het ook lastig. Kregen we magazines als WC-Papier.
hehe, blondt ofzoquote:
530 euro. En je krijgt erg veel kwaliteit voor die prijs. Kan je niet vergelijken met windows pc's.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef philipnorth het volgende:
[..]
hehe, blondt ofzo
maar is ie nou al eens af?
ow ennuh die macs enzo, best leuk hoor, zou er op zich wel een willen....maar meer voor erbij, en dan is t best een duur grapje
Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
530 euro. En je krijgt erg veel kwaliteit voor die prijs. Kan je niet vergelijken met windows pc's.
Zie je, ook capibar is het met me eens. Dan moet het wel de waarheid zijn wat ik zeg.quote:
Ik ben de ultieme waarheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zie je, ook capibar is het met me eens. Dan moet het wel de waarheid zijn wat ik zeg.
Inderdaad, maar toen ik aan jou dacht ging het super.quote:
Da's niet subjectief Tomasso... En iBooks zijn niet goedkoper dan 1000 eurie hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
530 euro. En je krijgt erg veel kwaliteit voor die prijs. Kan je niet vergelijken met windows pc's.
Niet subjectief, dus objectief, dus de feitenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Da's niet subjectief Tomasso... En iBooks zijn niet goedkoper dan 1000 eurie hoor
Moet je iedereen keer de nieuwe quoten? Zijn de mensen hier te lui om zelf erheen te gaan? Heeft mijn aanwezigheid hier wel nut? Waarom stel ik zoveel vragen? Is er wel een keus? Wat bazel ik?quote:
530 voor een Mac mini ja, en die's hardstikkequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |