Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
of gewoon als zit kamer, daar kun je dan gaan zitten, en dan gaan zitten.
nee, gewoon een lege kamer met alleen een bank. En dan gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.
De techniek staat voor niet tegenweurdig!
Hoezé!
NEEE!!!!!!!! Een bierkamer is weer andersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef mordradead het volgende:
zitkamer = bierkamer natuurlijk en daar moet gegamed worden
Leuk synoniem voor masturberen.quote:
Wat capibar zegt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.
De techniek staat voor niet tegenweurdig!
Hoezé!
GVD JONGENS, EEN ZIT KAMER. DAT IS DIT:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een alles in één kamer. Slapen, zitten, gamen en werken, ik kan er alles. Alleen mn keuken en badkamer zijn apart
*petsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GVD JONGENS, EEN ZIT KAMER. DAT IS DIT:
JE NEEMT EEN LEGE SAAIE KAMER. JE ZET ER EEN BANK NEER. EN HATSÉ KLAAR IS KEES. DAN HEB JE EEN ZIT KAMER
NIKS BIER
NIKS TV
ALLEEN BANK!
ZO!
Nee, er staat twee piano'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:12 schreef Thomper het volgende:
In de Mike & Thomas Show staan twee piano's in een zaal. Is dat een zitkamer?
Jep.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef mordradead het volgende:
muziekkamer dus
Ohwneej, er staat ook een vissen kom, het is een muziekvissenkomkamerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep.
Die hebben wij hier trouwens wel thuis
Een muziek kamer
met gitaar, keyboard, toffe goede boxen, geluidsinstallatie en platen speler![]()
![]()
quote:[Algemeen] 50 ct: Bulletproof is een millionseller
Mijn kamer, de kamer van mijn broer (met nog een vliering) , de kamer van mijn broertje, badkamer, tweede badkamer, tv zolder, kamer van mijn ouders, daarboven de zolder voor hun kleden (quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:20 schreef mordradead het volgende:
even kijken wat voor kamers wij hier hebben
een hobbykamer van m'n moeder, mijn computerkamer, 5 slaapkamers en een badkamer
Neen, die staat in de achtertuin, de schuur, en de schuur voor motor/haardhout.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:05 schreef mordradead het volgende:
geeneens ne zuupschuur?
Ik ga zaterdag floink fiestn' in dien krug met ne dansvleur! Das nog noi zuupoploik!!!!!!!1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef mordradead het volgende:
in het haardhouthok kan ik niet goed zuupen
Kippenhokquote:
Nachtmerriesquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, wat heb ik slecht geslapen... Nachtmerries
Het is nogal persoonlijkquote:
Als het nou over monsters en aliens ging, dan wil ik die nachtmerries best vertellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je al je leed hier zou vertellen hoor
![]()
Moest je zeep oprapen voor Mario?quote:
Je moest een zeepje oprapen voor Hiddink?quote:
Je had gedroomd dat Shiguru Miyamoto naar M$ gingquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het had niets te maken met zeep.Stelletje eikels
Das ook ergquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je had gedroomd dat Shiguru Miyamoto naar M$ ging![]()
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Kut gladheid!Ik ging op m'n plaat.
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit hoor schatquote:
Wanneer is de releasedatum?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor schat
Me filmpje is klaar
Alleen nog maar geluid![]()
Is het zo erg johquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Allerlei afspraken zijn voor vandaag verzet, het is te glad hier.. Echt lijp gewoon, collega flikkerde net bekant van een buitentrapje af. Ik ging net ook even 'testen'... Hmm en ik moet vanavond nog naar huis op de fiets![]()
Nee, ik ben druk bezig met m'n presentatie. Vind ik echt heerlijk om te doen, sinds ik Keynote hebquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zit je weer lekker bij inHolland?
Het is niet goed hoor. Ik zit binnen en zie het wegdek gewoon glinsteren van gladheid, echt heel vreemd. Maar goed, ik vind het dus niet echt leuk want nu heb ik weer niets te doen. Lastig hoor, afhankelijk zijn van huisbezoeken enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het zo erg johHier niets van gladheid te zien...
In Delft is er iig niets te zien van dat alles. Gelukkig maar, want ik moet nog boodschappen doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is niet goed hoor. Ik zit binnen en zie het wegdek gewoon glinsteren van gladheid, echt heel vreemd. Maar goed, ik vind het dus niet echt leuk want nu heb ik weer niets te doen. Lastig hoor, afhankelijk zijn van huisbezoeken enzo.
Nu heb ik dus niks te doen. Heb me de hele ochtend voorbereid op de hele middag huisbezoeken, maar mijn collega zou rijden en die vertrouwde het dus niet. Begrijpelijk overigens. Dus ja.. en nu?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Delft is er iig niets te zien van dat alles. Gelukkig maar, want ik moet nog boodschappen doenZit je trouwens nu gewoon een beetje te nixen op je stage?
Morgen moet tie afquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer is de releasedatum?
*klik*quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nu heb ik dus niks te doen. Heb me de hele ochtend voorbereid op de hele middag huisbezoeken, maar mijn collega zou rijden en die vertrouwde het dus niet. Begrijpelijk overigens. Dus ja.. en nu?![]()
Het heeft geen doelquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
What the heck is daar de bedoeling van?
Maar is t doel nou die poppetjes te zieken, of om ze te redden?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het heeft geen doelBeetje spelen met zand, water, vuur, olie, zout, zombies en plantjes. Ik vind het werkelijk geniaal gemaakt, je moet maar eens water (dat blauwe dat valt) combineren met een groene streep en daarna die aansteken met vuur.
Ziet er netjes uit, maar waar is dat: de beste 3 op gebaseerd, komt zo namelijk nogal subjectief over vandaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef Tomasso het volgende:
Keynote
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06042/Afbeelding1.1.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06042/Afbeelding2.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06042/Afbeelding3.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Alles gedaan in Keynote zelf. Alle effecten dus enzo. Plaatje sleep ik vanuit browser in de dia, wat aanpassen en klaar. Kinderspel
Roy, wat heb je gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het heeft geen doelBeetje spelen met zand, water, vuur, olie, zout, zombies en plantjes. Ik vind het werkelijk geniaal gemaakt, je moet maar eens water (dat blauwe dat valt) combineren met een groene streep en daarna die aansteken met vuur.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, maar waar is dat: de beste 3 op gebaseerd, komt zo namelijk nogal subjectief over vandaar
Welke heb je gekozen? Ik kan de plaatjes niet in het groot bekijken dus ik zie niet welke het zijn. Volgens mij is de eerste een A380, maar de anderen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het gaat over een project waarbij wij een Fokker 100 vloot moesten vervangen. Die 3 vliegtuigen zijn er na wat selecties uitgekomen als de beste - voor ons dan he - mogelijk vervangers...
Een Fokker 100 vervangen door een A380?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke heb je gekozen? Ik kan de plaatjes niet in het groot bekijken dus ik zie niet welke het zijn. Volgens mij is de eerste een A380, maar de anderen?
Ja, weet ik veel wat jij voor argumenten hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een Fokker 100 vervangen door een A380?
Ja, dat soort grappen hou je altijd. Wij moesten op een gegeven moment dikke matlab berekeningen gaan doen terwijl Matlab pas later dat jaar gepland stond als cursusquote:Nee, een A318, Embraer 195 en de uit productie genomen British Aerospace RJ 85 () . De Boeing wilde we niet, want die kwam uit de VS
Trouwens ook zo leuk, we zitten allemaal net een half jaar op deze opleiding, en dan wordt al verwacht dat je ff alle kosten die erbij komen uit je mouw schudt
Was niet als kritiek bedoeld hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het gaat over een project waarbij wij een Fokker 100 vloot moesten vervangen. Die 3 vliegtuigen zijn er na wat selecties uitgekomen als de beste - voor ons dan he - mogelijk vervangers...
Van 100 passagiers naar 5 keer zoveelquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat jij voor argumenten hebtWie weet
quote:[..]
Ja, dat soort grappen hou je altijd. Wij moesten op een gegeven moment dikke matlab berekeningen gaan doen terwijl Matlab pas later dat jaar gepland stond als cursus
Zie PIquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Was niet als kritiek bedoeld hoor
Jep.quote:Maar was gewoon benieuwd vandaar, want bij die ene slide had ik iets van
Maar het is dus gewoon gebaseerd op cijfers e.d.
Geweldig voor dikke mensen. Extra brede winkelpaden.quote:
Mijn nieuwe rooster is juist walgelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:12 schreef peristilius het volgende:
Hey, ik leef ook nog, en mijn tentamenweek is voorbij.
Mijn nieuwe rooster is![]()
AHquote:en ik werk vanaf nu bij de AH ().
Top.quote:It's al good, m'kay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |