Mijn vraag: wanneer komt het magische terug..?? Is het er op dit moment?..is het mogelijk dat de sfeer van toen in Maart 2004 weer terugkomt..zijn er mensen die hier data bij hebben(en die dus eigenlijk voorkennis over hebben).
Ik praat nu over het bewuste. Wanneer je iets vervorm tot wat magisch en iedereen dit voelt. Zoals speciale momenten op een dag van verhoogd bewustzijn, maar dan voor een hele periode.
Toen in maart 2004..wat mij ook brengt bij mijn volgende link:
Is er iets magisch gaande op dit moment??6 pagina's die we toen volpraten vol met magie en positieve energie..laten we die tijd doen herleven, het is tijd voor een tweede poging..
TS begint..in de winter lijkt alles op een laag pitje te staan. Ik maak me klaar voor de lente, nieuwe leggingen me verder verdiepen in de wereld en het universum. Ik kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnen..ze lijkt af en toe zo afwezig, maar zo nu en dan steekt ze op, zo ook deze dagen.
Een vriendin, misschien zit dat er wel in..hoe kan ik accepteren hoe iemand is van binnen en niet alleen naar buiten kijken. Ik noem dit daarom ook wel..
"de innerlijke reis".
Worden we beloond op dit moment voor onze goede daden..worden we nagekeken vanwege onze slechte dingen..het hangt allemaal in de lucht..een verleden achter je laten is niet makkelijk..maar een toekomst zien helemaal niet..het nu is waar het om draait..en daarom mensen beste mede-fokkers neem ik jullie met dit topic mee op een magische reis..
er wordt een nieuw boek geschreven..een boek vol magie en spreuken..als de tijd daar is komen spreuken tesamen en zullen ze het licht toveren(naar mijn mening). Het geloof van degene die geloven is sterk..de fantasie dreigt boven de kop uit te steken als hij zijn laatste zin nog eens leest.
Langzamerhand begint hij te begrijpen dat ijs..de mensheid heeft bevroren..vroeger dan..eerst bevroren en toen ontdooit....hele landen spoelen over..ze noemden het ook wel het ijstijdperk..de mannen op de maan keken toe hoe hij deze zinnen schreef.
Nokwanda..een internet vriendin..Morwen..Vlindertjuh en zelfs mijn ex staan op mijn msn lijstje..via telepathie af en toe aan elkaar verbonden.
Maar met die laatste zin wilde hij niks zeggen. Want het had net zo goed stephan kunnen zijn of wie dan ook..via internet praat je eigenlijk met the mind dat weet hij ook..hij schrijft zijn dagen vol..
Op internet praat en praat hij..totdat hij er bij neervalt..hij zoekt naar antwoorden..zitten die niet in zijn eigen hoofd?
[ Bericht 10% gewijzigd door displission op 24-01-2006 22:36:33 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk