abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:49:37 #1
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34427344
Morwen zei:
Sinds kort heb ik het gevoel dat er zeer veel energie aanwezig is om ons heen. Als ik een lamp aan wil doen, knalt hij er direct uit bijv (ik heb de afgelopen dagen 3x dezelfde gloeilamp moeten vervangen). Mijn linkerhand tintelt ook op onverklaarbare wijze of tenminste "tintelen" is het niet echt.........Heh, wat ben ik weer lekker vaag.......het zit in ieder geval boven op mijn hand en het is niet weg te masseren.

op verzoek van the shining weggehaald

Spliffunk schreef en tevens mijn vraag:
Ik vroeg me af, voelen jullie je nu anders op dit moment? Ligt het aan de lading bier, de hoeveelheid weed, paddo's of is het juist je nuchtere zelf?

[ Bericht 40% gewijzigd door displission op 24-01-2006 22:51:36 (op verzoek) ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:57:35 #2
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34427719
En nu
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:15:21 #3
91333 displission
pi_34428267
Mijn vraag: wanneer komt het magische terug..?? Is het er op dit moment?..is het mogelijk dat de sfeer van toen in Maart 2004 weer terugkomt..zijn er mensen die hier data bij hebben(en die dus eigenlijk voorkennis over hebben).

Ik praat nu over het bewuste. Wanneer je iets vervorm tot wat magisch en iedereen dit voelt. Zoals speciale momenten op een dag van verhoogd bewustzijn, maar dan voor een hele periode.

Toen in maart 2004..wat mij ook brengt bij mijn volgende link:
Is er iets magisch gaande op dit moment??

6 pagina's die we toen volpraten vol met magie en positieve energie..laten we die tijd doen herleven, het is tijd voor een tweede poging..

TS begint..in de winter lijkt alles op een laag pitje te staan. Ik maak me klaar voor de lente, nieuwe leggingen me verder verdiepen in de wereld en het universum. Ik kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnen..ze lijkt af en toe zo afwezig, maar zo nu en dan steekt ze op, zo ook deze dagen.

Een vriendin, misschien zit dat er wel in..hoe kan ik accepteren hoe iemand is van binnen en niet alleen naar buiten kijken. Ik noem dit daarom ook wel.."de innerlijke reis".

Worden we beloond op dit moment voor onze goede daden..worden we nagekeken vanwege onze slechte dingen..het hangt allemaal in de lucht..een verleden achter je laten is niet makkelijk..maar een toekomst zien helemaal niet..het nu is waar het om draait..en daarom mensen beste mede-fokkers neem ik jullie met dit topic mee op een magische reis..

er wordt een nieuw boek geschreven..een boek vol magie en spreuken..als de tijd daar is komen spreuken tesamen en zullen ze het licht toveren(naar mijn mening). Het geloof van degene die geloven is sterk..de fantasie dreigt boven de kop uit te steken als hij zijn laatste zin nog eens leest.

Langzamerhand begint hij te begrijpen dat ijs..de mensheid heeft bevroren..vroeger dan..eerst bevroren en toen ontdooit....hele landen spoelen over..ze noemden het ook wel het ijstijdperk..de mannen op de maan keken toe hoe hij deze zinnen schreef.

Nokwanda..een internet vriendin..Morwen..Vlindertjuh en zelfs mijn ex staan op mijn msn lijstje..via telepathie af en toe aan elkaar verbonden.

Maar met die laatste zin wilde hij niks zeggen. Want het had net zo goed stephan kunnen zijn of wie dan ook..via internet praat je eigenlijk met the mind dat weet hij ook..hij schrijft zijn dagen vol..

Op internet praat en praat hij..totdat hij er bij neervalt..hij zoekt naar antwoorden..zitten die niet in zijn eigen hoofd?

[ Bericht 10% gewijzigd door displission op 24-01-2006 22:36:33 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34429053
of er iets magisch aan de hand is ik weet niet de laatste tijd merk ik wel dat ik telkens anders ben in negatieve zin als ik 1 keer aan iets kuts denk dan blijft het gevoel van angst nog een uur in mn lichaam hangen. ik leef de laatste paar maanden alleen maar met onzekerheid en ik word er eigenlijk best wel gek van omdat er eigenlijk geen echte redenen voor zijn. spiritueel wil ik eigenlijk ook steeds minder mee te maken hebben omdat dat aan mn onzekerheid toevoegt ik weet niet wat er aan de hand is maar ik voel helemaal niks positiefs meer.
nouja misschien gewoon wachten totdat dit overgaat *zucht*
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:38:04 #5
91333 displission
pi_34429234
de lente komt er aan Starseed..in de lente kom jij tevoorschijn..als zaadje groei en bloei je weer..zo zijn wij..ik bedoel..wij gevoeligen..heel veel houden van de zon..energie he..

[ Bericht 19% gewijzigd door displission op 24-01-2006 22:53:06 ]
pi_34429506
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
of er iets magisch aan de hand is ik weet niet de laatste tijd merk ik wel dat ik telkens anders ben in negatieve zin als ik 1 keer aan iets kuts denk dan blijft het gevoel van angst nog een uur in mn lichaam hangen. ik leef de laatste paar maanden alleen maar met onzekerheid en ik word er eigenlijk best wel gek van omdat er eigenlijk geen echte redenen voor zijn. spiritueel wil ik eigenlijk ook steeds minder mee te maken hebben omdat dat aan mn onzekerheid toevoegt ik weet niet wat er aan de hand is maar ik voel helemaal niks positiefs meer.
nouja misschien gewoon wachten totdat dit overgaat *zucht*
Aan iedere fase van groei gaat een periode van stilstaan vooraf. Misschien ben je uit een tijd met grote veranderingen gekomen en sta je nu even stil. Of durf je niet goed verder te lopen, zou misschien een betere vergelijking zijn omdat je, als je stilstaat ook positief naar jezelf kunt kijken als de angst je niet tegen houdt.
Klinkt vaag... maar voel je em?

Nou ja.... uiteindelijk dwinget de tijd je om die stap wel te zetten om verder te gaan en dan komt het positieve vaak ook weer in je leven als vanzelf.
Daarom heb ik mijn onderschrift laatst ook aangepast. ik moest mezelf daar ook weer even aan herinneren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34430290
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Aan iedere fase van groei gaat een periode van stilstaan vooraf. Misschien ben je uit een tijd met grote veranderingen gekomen en sta je nu even stil. Of durf je niet goed verder te lopen, zou misschien een betere vergelijking zijn omdat je, als je stilstaat ook positief naar jezelf kunt kijken als de angst je niet tegen houdt.
Klinkt vaag... maar voel je em?

Nou ja.... uiteindelijk dwinget de tijd je om die stap wel te zetten om verder te gaan en dan komt het positieve vaak ook weer in je leven als vanzelf.
Daarom heb ik mijn onderschrift laatst ook aangepast. ik moest mezelf daar ook weer even aan herinneren.
meestal bij mn keel en borst
pi_34430797
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:04 schreef -starseed-mayo- het volgende:

[..]

meestal bij mn keel en borst
Zo bedoelde ik het niet. Meer in de zin van: snap je wat ik bedoel...voel je em.
Nee.... tuurlijk bedoelde ik het niet zo. Zou wel erg indiscreet van me zijn, toch.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:21:49 #9
91333 displission
pi_34431123
Starseed ik zat te denken..maar ik had op een gegeven moment ook angst..en dat veranderde toen ik wat veranderde in mijn leven..is dat niet de oplossing?
pi_34431486
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef displission het volgende:
Starseed ik zat te denken..maar ik had op een gegeven moment ook angst..en dat veranderde toen ik wat veranderde in mijn leven..is dat niet de oplossing?
gedeeltelijk ik moet dan heel mn ik gaan veranderen maar dat lukt niet echt ik ga daarvoor misschien ook over een tijdje naar een psycholoog
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Meer in de zin van: snap je wat ik bedoel...voel je em.
Nee.... tuurlijk bedoelde ik het niet zo. Zou wel erg indiscreet van me zijn, toch.
ik las het maar halfjes

maja is wel een beetje offtopic dit ..
pi_34431699
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef -starseed-mayo- het volgende:

[..]

gedeeltelijk ik moet dan heel mn ik gaan veranderen maar dat lukt niet echt ik ga daarvoor misschien ook over een tijdje naar een psycholoog
[..]

ik las het maar halfjes

maja is wel een beetje offtopic dit ..
Lijkt me juist niet zo offtopic.
Maar nee.... om JOUW houding ZELF te veranderen moet je juist nietje hele ik veranderen omdat het van JOU uit moet komen en niet vanuit een ander.
Het is juist de bedoeling dat je je eigen zijn positief benadert in relatie tot de wereld en je eigen plekje daarin weer ziet.

Ieder radar in een klokwerk, zelfs het allerkleinste, heeft zijn nut. Als het niet draait, draait ook het grotere radertje niet en zo komt alles stil te liggen.
Hoe klein je jezelf ook als radertje ziet..... weet dat je in beweging moet blijven om alles eromheen ook in beweging te houden en dat het dus belangrijk is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:41:03 #12
91333 displission
pi_34431927
Starseed..ik zit zelf ook bij een hulpverlener..ik schakel hem in wanneer nodig..daar is niets mis mee, een psycholoog precies hetzelfde verhaal. Je moet alleen ervoor zorgen dat ze je niet helemaal gaan veranderen..want dat kun je veel beter zelf doen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:43:35 #13
91333 displission
pi_34432026
Maar over magie gesproken..je kunt je toch niet altijd lekker voelen en zoals nokwanda al zei..misschien is dit een tijd van rust..voor de storm..wie weet wat er gaat gebeuren..angst is nooit fijn..maar om angst weg te krijgen moet er wel wat veranderen in je dat weet ik wel..
pi_34432761
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lijkt me juist niet zo offtopic.
Maar nee.... om JOUW houding ZELF te veranderen moet je juist nietje hele ik veranderen omdat het van JOU uit moet komen en niet vanuit een ander.
Het is juist de bedoeling dat je je eigen zijn positief benadert in relatie tot de wereld en je eigen plekje daarin weer ziet.

Ieder radar in een klokwerk, zelfs het allerkleinste, heeft zijn nut. Als het niet draait, draait ook het grotere radertje niet en zo komt alles stil te liggen.
Hoe klein je jezelf ook als radertje ziet..... weet dat je in beweging moet blijven om alles eromheen ook in beweging te houden en dat het dus belangrijk is.
das waar en mooi gezegd =) maar wil er verder niet over doorpraten in deze topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')