Je kunt toch ook gewoon tijdens de wedstrijd de rechtsback in de spits laten spelen en de spits naar de rechtsback positie halen, dan wissel je toch ook en komt er geen andere speler het veld in. Ik denk dat dat ook mag met de keeper en een speler, als je maar die speler de handschoenen geeft zodat hij de bal met zijn handen mag pakken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar bij wissellen moet er toch een andere speler in het veld komen, daar is toch geen sprake van !
Ik weet alleen niet of ze dan vervolgens een speler voor de reserve-keeper wisselden of dat een speler gewoon de handschoenen kreeg en dat Jorge naar de spits ging.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Mexico deed dit toch wel eens met Jorge Campos, dat die in de spits ging spelen?
Dat mag niet, voor de keeper gelden speciale regels. Die mag niet gewisseld worden zonder dat aan te geven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:18 schreef EKterror het volgende:
Volgens mij is de wissel tussen keeper-veldspeler technisch gezien vergelijkbaar met een positiewissel tussen linksback-rechtsback, spits-laatste man , rechtsbuiten-linksbuiten enz. En die wisselingen mogen onbeperkt in een wedstrijd, dus lijkt mij dat je ook in een wedstrijd vaak een veldspeler met een keeper mag wisselen.
En als je nou gewoon aangeeft dat speler x keeper is en daarna geef je weer aan dat de keeper weer de keeper wordt en dat speler x weer het veld in gaat? Dan mag het dus wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:53 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat mag niet, voor de keeper gelden speciale regels. Die mag niet gewisseld worden zonder dat aan te geven.
Cornerbal dusquote:Op zondag 5 februari 2006 21:53 schreef Lu_uK het volgende:
-Vanuit een ingooi kan je niet scoren, wat nou als een speler in zijn eigen goal gooit.
De goal telt niet, je kan inmmers niet vanuit een ingooi scoren, maar waar wordt het spel hervat.
Ik zou een opgooibal geven bij spugen. Als de bal duidelijk in het bezit was van één van beide ploegen geef je de opgooibal aan henquote:-Als een speler naar zijn medespeler spuugt (dit is een overtreding) hoe wordt het spel dan ervat.
-Als een speler die zelf in het strafschopgebied staat naar een speler die buiten het strafschopgebied staat spuugt. Hoe wordt het spel dan hervat.
ADO Den Haagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als alle wedstrijden in de eredivisie op 1-1 eindigen, een heel seizoen lang.
wie wordt er dan kampioen?
Uit een ingooi kan je niet direct scoren...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:44 schreef Kang-He het volgende:
Mag de keeper de bal van de eigen 16 in de goal van de tegenstander gooien? En bij zaalvoetbal?
Ik had eerst iets doorgekregen dat je per definitie niet met je handen kan scoren, maar ik vind het twijfelachtig.
Omdat er uit een doeltrap NIET direct kan worden gescoord, zou het dus een cornerbal zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie vraag. Zo heb ik er ook nog één, zondag bij mijn eigen team gebeurd.
Bij onze linksback gaat de bal over de achterlijn, onze keeper haalt em op, en rolt de bal in z'n vijfmetergebiedje om deze weer in het spel te schieten. Dan ziet ie onze rechtsback vrijstaan en wil die snel de bal toespelen. Hij raakt deze echter compleet verkeerd, en gelukkig gaat ie net voorbij de paal over de achterlijn![]()
.
De tegenstander kreeg dus een corner, maar wij vroegen ons allemaal af "wat als ie in het doel was gerold...?"
Dat moet me toch een scheve trap zijn geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Stond laatst een artikel over in de quest hierover. Kan hem zo niet vinden, maar volgens mij komt er dan een nieuwe competitie waarin iedereen 1 keer tegen elkaar speelt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als alle wedstrijden in de eredivisie op 1-1 eindigen, een heel seizoen lang.
wie wordt er dan kampioen?
Er zijn wel keepers die uit een uittrap direct hebben gescoord toch? Lijkt me vergelijkbaar voor een uitgooi. Kan een keeper dus wel uit scoren denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Uit een ingooi kan je niet direct scoren...
Hoe dat zit met een uitgooi van de keeper zou ik niet precies weten.
Lijkt me een redelijk idee.quote:Uefa ponders use of two referees
Uefa chief executive Lars-Christer Olsson
Uefa is to investigate the use of two referees in matches as it tries to stop players faking injury in an attempt to get opposition players sent off.
On Saturday West Brom boss Bryan Robson accused Chelsea's Didier Drogba of diving in the league leaders' 2-1 win.
Uefa chief executive Lars-Christer Olsson told BBC Five Live's Sportsweek programme: "The use of two referees will be discussed in the summer.
"Previous tests haven't been successful because of communication."
Olsson added: "We haven't foreseen any tests in the near future but it is one of the matters that has come up in discussion with clubs in terms of dealing with this behaviour."
The Uefa chief also believes that diving has become a real problem for English football.
"It seems it has been significantly more in Britain than in the other parts of Europe, although there have been reports from international games as well."
Als een doelschop niet buiten het 16-meter gebied is geweest moet deze inderdaad over, maar de vraag is dan of over de achterlijn / in het doel daar ook bij horen. Als dat zo is, dan wordt het respectievelijk een corner en een doelpunt. Maar als dat niet zo is, dan moet de trap opnieuw genomen worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Bij onze linksback gaat de bal over de achterlijn, onze keeper haalt em op, en rolt de bal in z'n vijfmetergebiedje om deze weer in het spel te schieten. Dan ziet ie onze rechtsback vrijstaan en wil die snel de bal toespelen. Hij raakt deze echter compleet verkeerd, en gelukkig gaat ie net voorbij de paal over de achterlijn![]()
.
De tegenstander kreeg dus een corner, maar wij vroegen ons allemaal af "wat als ie in het doel was gerold...?"
Zo hebben ze contact met hun vrouw en kinderen thuis. Dat is om heimwee tegen te gaan.quote:Waarom hebben scheidsrechters tegenwoordig een oortje en microfoon? Wie praat tegen ze en tegen wie praten zij? Het is niet zo dat er iemand langs de kant nauwkeurig alles in de gaten houdt d.m.v. schermen, want er worden nog steeds overtredingen over het hoofd gezien enzo.
Zoeen gare n00b.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo hebben ze contact met hun vrouw en kinderen thuis. Dat is om heimwee tegen te gaan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:07 schreef Guilin het volgende:
[..]
Zoeen gare n00b.
Je moet natuurlijk wel je 50 posts per dag halen hè.
Ja, en hij moet andere kelding aan, en het moet bij de scheidsrechter worden aangegeven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon tijdens de wedstrijd de rechtsback in de spits laten spelen en de spits naar de rechtsback positie halen, dan wissel je toch ook en komt er geen andere speler het veld in. Ik denk dat dat ook mag met de keeper en een speler, als je maar die speler de handschoenen geeft zodat hij de bal met zijn handen mag pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |