quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef Maikalo het volgende:
Doel vermist na WK-finale
BERLIJN- Daags na de verloren WK-finale tegen het nederlands elftal hebben de stewards een merkwaardig fenomeen gezien. Toen zij het kapotgetrapte veld opliepen waar nederlandse fans 5 uur lang op hebben staan feesten, zagen zij tot hun verbazing dat het doel niet meer stond waar Dirk Kuyt in de 93e minuut de beslissende penalty in de rechterkruising schoot.
De geruchten gaan dat er een aantal spelers met de bondscoach, die de voetbalschoenen van Kuyt zou hebben aangetrokken, nog een penaltyserie in hun ondergoed hebben gedaan. Vervolgens zouden zij het doel uit de grond hebben getrokken om mee te nemen in de spelersbus.
update 13.51
Het is inmiddels bevestigd dat het doel is meegenomen door de spelers van het nederlands elftal. Beschadigingen aan deuren, muren en een kapotte achterruit in de spelersbus wijzen er op dat het doel niet al te zachtzinnig is ontvreemd.
update 15.19
De spelersbus van het nederlands elftal is aangehouden door de duitse polizei onderweg naar de nederlandse grens. Er wacht de KNVB een fikse boete voor het ontvreemden van publiek goed, en het beledigen duitse politieagenten in functie. De spelers zouden de agenten niet met Sie hebben aangesproken. De duitse ME is inmiddels ter plaatse want de spelers weigeren het doel terug te geven.
Zeker wel, want dan word ik eindelijk wakker uit die vreselijke nachtmerriequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
In de 93ste minuut bij de stand 0-0 tegen Duitsland.
Durf je dan te kijken ?
whahahahaquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeker wel, want dan word ik eindelijk wakker uit die vreselijke nachtmerrie
Net als tegen Denemarkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:42 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Ik denk dat in de 90ste minuut Kuyt gewisseld wordt voor meneer van Basten himself die vervolgens de penalty neemt..
Dat zou inderdaad zo'n actie van Kahn zijn.. Of dat hij pingel stopt en bij het uitgooien die bal voor de poten van Robben flikkert die vervolgens de bal alsnog in de kruising ramt..quote:Op zondag 26 maart 2006 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Of de speler schiet 'm tegen de paal, de bal kaatst op de paal, tegen de rug van de keeper en gaat er dan alsnog ongelooflijk traag in![]()
![]()
Neequote:Op zondag 26 maart 2006 17:32 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
www.schadedeutschland.nl was die site met die acties van Kahn toch?
Hebben ze die site weer veranderd dan? Want allesistvorbei.nl 'bestaat ook niet meer'.quote:
ik ken er meerderenquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:17 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik ken iemand die van de flat springt als ie misgaat.
Ahahah.. Kijk die actie danquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik denk dat Huntelaar en kuijt een onvervalste Olsen & Cruijff Penalty nemen!
Met als gevolg alle Duitsers over de scheef. Of een teringscheids die het niet snapt het doelpunt afkeurt
Dida in het doel bij Duitsland ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Cocu die een pingel benut, da's fictie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |