abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34463850
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

ALLES in Nederlands voordeel is goed
Kahn heeft een handje in ronde dingen laten glippen.
pi_34463918
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Kahn heeft een handje in ronde dingen laten glippen.
Alleen maar handig met al die vrije trappen die Robben uit gaat lokken
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34464308
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je post zelfs ik wordt

gelukkig maak jij geen schrijffouten

penaltie of toch penalty
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:38:37 #129
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34466622
Duitsland staan in de 88e minuut op 2-1 voor.. is de hele 2e helft al heer en meester.
Danny Buijs is om zijn vechtersmentaliteit in de 75e minuut het veld ingekomen voor Sneijder, die door Schweinsteiger van het veld is gerost. Buijs irriteert de duitsers dusdanig dat Ballack de rode kaart krijgt voorgehouden na een prachtige schwalbe van Robben, heel de wereld juicht, want waren de duitsers immers niet de finale ingeschwalbed tegen Brazilie?
Iedereen denkt dat van der Vaart de vrije trap neemt, maar hij legt opzij naar Buijs. die haalt uit en de bal gaat keihard in de kruising, Kahn kansloos.. 2-2
met nog 3 minuten blessuretijd te gaan komen er krachten los in het Nederlands elftal, dit mogen we niet verliezen. Alle afvallende ballen zijn voor van bommel en de doorgeschoven opdam. 93e minuut, laatste aanval Nederland.. mooie passeerbeweging van Robben, hij legt opzij naar van der Vaart die direct doortikt op de voorbijsnellende Boulharouz, der Kannibale haalt vernietigend uit in de 16 meter, tegen de paal, maar de bal schiet tegen de rug van de al gedoken Kahn en stuitert in de goal..

2-3, met nog 10 seconden op de klok. laatste duitse aanval, schot.. van der Sar redt stijlvol en soeverein. toch nog 2 goals tegen dit toernooi, jammer

het fluitje

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KAMPIOEN!

[ Bericht 0% gewijzigd door Prosac op 26-01-2006 01:53:26 ]
pi_34467521
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef Prosac het volgende:
Heel verhaal

2-3, met nog 10 seconden op de klok. laatste duitse aanval, schot.. van der Sar redt stijlvol en soeverein. toch nog 2 goals tegen dit toernooi, jammer

het fluitje

Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:22:13 #131
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_34474760
Doel vermist na WK-finale

BERLIJN- Daags na de verloren WK-finale tegen het nederlands elftal hebben de stewards een merkwaardig fenomeen gezien. Toen zij het kapotgetrapte veld opliepen waar nederlandse fans 5 uur lang op hebben staan feesten, zagen zij tot hun verbazing dat het doel niet meer stond waar Dirk Kuyt in de 93e minuut de beslissende penalty in de rechterkruising schoot.

De geruchten gaan dat er een aantal spelers met de bondscoach, die de voetbalschoenen van Kuyt zou hebben aangetrokken, nog een penaltyserie in hun ondergoed hebben gedaan. Vervolgens zouden zij het doel uit de grond hebben getrokken om mee te nemen in de spelersbus.

update 13.51

Het is inmiddels bevestigd dat het doel is meegenomen door de spelers van het nederlands elftal. Beschadigingen aan deuren, muren en een kapotte achterruit in de spelersbus wijzen er op dat het doel niet al te zachtzinnig is ontvreemd.

update 15.19

De spelersbus van het nederlands elftal is aangehouden door de duitse polizei onderweg naar de nederlandse grens. Er wacht de KNVB een fikse boete voor het ontvreemden van publiek goed, en het beledigen duitse politieagenten in functie. De spelers zouden de agenten niet met Sie hebben aangesproken. De duitse ME is inmiddels ter plaatse want de spelers weigeren het doel terug te geven.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:28:05 #132
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34474962
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef Prosac het volgende:
Duitsland staan in de 88e minuut op 2-1 voor.. is de hele 2e helft al heer en meester.
Danny Buijs is om zijn vechtersmentaliteit in de 75e minuut het veld ingekomen voor Sneijder, die door Schweinsteiger van het veld is gerost. Buijs irriteert de duitsers dusdanig dat Ballack de rode kaart krijgt voorgehouden na een prachtige schwalbe van Robben, heel de wereld juicht, want waren de duitsers immers niet de finale ingeschwalbed tegen Brazilie?
Iedereen denkt dat van der Vaart de vrije trap neemt, maar hij legt opzij naar Buijs. die haalt uit en de bal gaat keihard in de kruising, Kahn kansloos.. 2-2
met nog 3 minuten blessuretijd te gaan komen er krachten los in het Nederlands elftal, dit mogen we niet verliezen. Alle afvallende ballen zijn voor van bommel en de doorgeschoven opdam. 93e minuut, laatste aanval Nederland.. mooie passeerbeweging van Robben, hij legt opzij naar van der Vaart die direct doortikt op de voorbijsnellende Boulharouz, der Kannibale haalt vernietigend uit in de 16 meter, tegen de paal, maar de bal schiet tegen de rug van de al gedoken Kahn en stuitert in de goal..

het fluitje

*fap**fap*
pi_34476400
Ik denk dat Robbie Rensenbrink, verrassend bij de selectie gehaald, de strafschop de paal schiet.
pi_34476467
Durf wel te kijken maar met het hart in mijn keel.. Denk toch dat van Nistelrooij hem dan neemt en gewoon koeltjes in de linkerhoek schiet
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_34480076
Nee joh, Arjen Robben, mits het toernooi nog niet uitgeschopt, zal zijn verantwoordelijkheid, net als 2 jaar eerder, nemen en Nederland naar de wereldtitel schieten
pi_34487194
Pff stel je eens voor zeg. 93ste minuut, heel Nederland in stilte, het hele land houdt de adem in, waarna van Nistelrooij met 1 geplaatst schot miljoenen Nederlanders in tranen laat uitbarsten.
Eindelijk kampioen
Цой жив
pi_34489030
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:19 schreef Zwoerd het volgende:
Pff stel je eens voor zeg. 93ste minuut, heel Nederland in stilte, het hele land houdt de adem in, waarna van Nistelrooij met 1 geplaatst schot miljoenen Nederlanders in tranen laat uitbarsten.
Eindelijk kampioen
Vertellen wij over 60 jaar aan onze kleinkinderen:

"En toen jongen, toen schoot Ruud van Nistelrooij, een der grootsten spitsen die Nederland op dat moment kende, de penalty. De penalty die Nederland wereldkampioen maakte, voor het eerst in de geschiedenis. Nooit zal ik vergeten, hoe ik me toen voelde. Nooit zal ik vergeten, de blik in de ogen van Oliver Kahn. Ooit mijn jongen, ooit zul jij ook meemaken hoe Nederland wereldkampioen wordt."
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34489209
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef Maikalo het volgende:
Doel vermist na WK-finale

BERLIJN- Daags na de verloren WK-finale tegen het nederlands elftal hebben de stewards een merkwaardig fenomeen gezien. Toen zij het kapotgetrapte veld opliepen waar nederlandse fans 5 uur lang op hebben staan feesten, zagen zij tot hun verbazing dat het doel niet meer stond waar Dirk Kuyt in de 93e minuut de beslissende penalty in de rechterkruising schoot.

De geruchten gaan dat er een aantal spelers met de bondscoach, die de voetbalschoenen van Kuyt zou hebben aangetrokken, nog een penaltyserie in hun ondergoed hebben gedaan. Vervolgens zouden zij het doel uit de grond hebben getrokken om mee te nemen in de spelersbus.

update 13.51

Het is inmiddels bevestigd dat het doel is meegenomen door de spelers van het nederlands elftal. Beschadigingen aan deuren, muren en een kapotte achterruit in de spelersbus wijzen er op dat het doel niet al te zachtzinnig is ontvreemd.

update 15.19

De spelersbus van het nederlands elftal is aangehouden door de duitse polizei onderweg naar de nederlandse grens. Er wacht de KNVB een fikse boete voor het ontvreemden van publiek goed, en het beledigen duitse politieagenten in functie. De spelers zouden de agenten niet met Sie hebben aangesproken. De duitse ME is inmiddels ter plaatse want de spelers weigeren het doel terug te geven.

En een week later werd het doel verkocht bij de veiling van talpa cafe de sport
pi_34489231
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En een week later werd het doel verkocht bij de veiling van talpa cafe de sport
Jij denkt dat Talpa dan nog bestaat?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34490342
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Jij denkt dat Talpa dan nog bestaat?
Talpa niet maar een pareltje als Café de Sport zal altijd blijven.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34502277
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:00 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat zou nog best wel eens kunnen ja
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34523254
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:00 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Pareltje? Jullie zijn wel snel tevreden zeg.
pi_36284110
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
In de 93ste minuut bij de stand 0-0 tegen Duitsland.
WUAHAHAHAHAHAHA..!!
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36284466
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Vertellen wij over 60 jaar aan onze kleinkinderen:

"En toen jongen, toen schoot Ruud van Nistelrooij, een der grootsten spitsen die Nederland op dat moment kende, de penalty. De penalty die Nederland wereldkampioen maakte, voor het eerst in de geschiedenis. Nooit zal ik vergeten, hoe ik me toen voelde. Nooit zal ik vergeten, de blik in de ogen van Oliver Kahn. Ooit mijn jongen, ooit zul jij ook meemaken hoe Nederland wereldkampioen wordt."
Krijg er nou al kippenvel van
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36284640
Stel dat het echt gebeurt he, dat wordt dan het mooiste feest op den aardkloot

Ik zie het al voor me: 17.000.000 mensen (incl. Antillen ) die de straat op rennen met een biertje van gekte, elkaar in de armen vallen, een gigantisch lawaai OVERAL in het land, zelfs uit het ISS ziet Nederland er oranje uit door alles wat er ligt, hangt, zit, staat.

Oooohhh laat die droom uitkomen!
pi_36284666
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat het echt gebeurt he, dat wordt dan het mooiste feest op den aardkloot

Ik zie het al voor me: 17.000.000 mensen (incl. Antillen ) die de straat op rennen met een biertje van gekte, elkaar in de armen vallen, een gigantisch lawaai OVERAL in het land, zelfs uit het ISS ziet Nederland er oranje uit door alles wat er ligt, hangt, zit, staat.

Oooohhh laat die droom uitkomen!
Da's idd heel erg vet . Krijg er meteen zin in.
pi_36284852
Wij zitten tijdens de finale met 8 gozers in een huisje.
Als dit waarheid wordt zijn we de volgende dag 8 gozers zonder huisje
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_36284915
Ik durf dan te kijken. Ik ga de waarheid nooit uit de weg.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:18:56 #149
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36285117
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik durf dan te kijken. Ik ga de waarheid nooit uit de weg.
Stoere woorden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_36285783
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:40 schreef BGN het volgende:

[..]

Landzaat mist nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')