Knul, hoe simpel kun je zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:53 schreef MMaRsu het volgende:
i-spy24 blijft uit deze topics, de mensen hebben alleen maar last van je.
Wat bemoei jijj je ermee manquote:
Met je incomplete capaciteiten om verder te kijken dan je neus lang is.quote:
De peuterspeelzaal is de andere kant opquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:28 schreef static het volgende:
[..]
Met je incomplete capaciteiten om verder te kijken dan je neus lang is.
Ohw, ga vooral zo door, ik heb een grafhekel aan mods die de wijsheid in pacht denken te hebben maar er toch zo ver naast staan.
-edit-quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De peuterspeelzaal is de andere kant op![]()
Ik heb op dit moment werkelijk geen idee wie er nou allemaal mee doen en wie nou wanneer speelt, ga ik me zo eens in verdiepen denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Verder kwam er weer iemand op de proppen vor vrijdagavond dus dan kom ik weer in de knoop met de wars
Ha mooi, jij was vrijdag mijn grootste uitdaging zeg maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weer een hoop gedoe om niks.
Ik kan deze vrijdag ook niet meer! Ik moet (over)werken.
Tja dat wordt een hoop invallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm een hoop die er vrijdag niet kunnen, gaan de wars nog wel door??
Ik zou hem toch verplaatsen, is al eerder gezegd, mensen willen toch het liefst met hun eigen cluppie, en omdat het toch internal wars zijn moet je kunne cancellen lijkt me, er moet gewoon een max van 1 of 2 invallers zijn, anders uitstel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tja dat wordt een hoop invallenHet blijft altijd heel erg lastig. Ach anders speel je gewoon 8 vs 8 individueel
Who gives a fuck
Misschien wel een beter idee dan. Maar goed, we hebben wel een WarServer dus we kunnen altijd een 8 vs 8 clanwar doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zou hem toch verplaatsen, is al eerder gezegd, mensen willen toch het liefst met hun eigen cluppie, en omdat het toch internal wars zijn moet je kunne cancellen lijkt me, er moet gewoon een max van 1 of 2 invallers zijn, anders uitstel.
Nog nietquote:
quote:Op diverse game-sites is het nieuws verschenen dat de release van de eerste boosterpack, Euro Forces, zou zijn uitgesteld. Dit gerucht komt van de fora van EA Games Engeland waar de forum admin een voorzichtige hint in deze richting maakte.
Dit gerucht is echter nog niet bevestigd en officiële bronnen hebben de interne releasedates ook (nog) niet gewijzigd.
DiCE is op het laatste moment nog bezig enkele wijzigingen in de patch aan te brengen om tegemoet te komen aan de eisen van de Trusted Partners. Er heerst al enkele weken onenigheid tussen de ontwikkelaar van Battlefield 2 en diverse grote Trusted Partners. De Trusted Partners willen enkele zeer belangrijke serverside bugfixes in patch 1.2 hebben waar DiCE dit wilde uitstellen tot patch 1.3 die pas over 3 maanden uit zal komen.
Zodra er meer nieuws is, is dat uiteraard op battlefield2.nl direct te lezen!
Het valt met de afmeldingen op dit moment nog wel meequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Misschien wel een beter idee dan. Maar goed, we hebben wel een WarServer dus we kunnen altijd een 8 vs 8 clanwar doenJust for the fun of it
leuke pot alleen jammer van die go rabbit duitsers.. zat net door me xfire lijst te bladeren en ik heb een paar go-rabbit figuren erinstaan .. (waaronder die duitser die wel heel goed is met de tv missile). Vandaar dat ze op onze server terechtkwamenquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:01 schreef UnleashMitch het volgende:
Net weer heerlijk avondje gespeeldLaatste paar rondes waren wat minder maar daarvoor waren we echt aan het vegen
Alles en iedereen veegde we binnen no time van de kaart. Jammer van die duitser die het kwam verpesten maar ach
Was wel komish toen Domo continue in gevecht was met de andere helictoper.
Domo: You think you're good ?
Ander: Yeah I'm the best !
Op dat moment raakt Domo hun heli, die moet terug naar het helipad waar m'n Artillery ze al lag op te wachten. Alle twee dood waarna we ook nog eens vrij eenvoudig de laatste vlag over konden nemen
Had ik ook de dag ervoor, een streak van 55quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef domolanglekker het volgende:
omg zit net me stats te checken.. zie dat ik me kill streak heb verbeterd.. staat nu op 74 ipv 49... Moet zeker van die BH ronde met calabria killer van gister zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |