Dat kunnen we wel regelen hoor, als je echt geinterreseerd bent stuur een mailtjequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Als jullie een leuke logistiek probleem hebben dan ben ik iig geinteresseerdHet is nml wel een afstudeerstage dus geen 'je komt hier 4 maanden werken, we leren je wat en laten je koffie zetten'.
Medeschuldige, jij hoort te modden. En als niemand het opmerkt dan is het ook jou schuld.quote:
meld je anders effe aan bij mijn MSNquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is de naam van het bedrijf ? Over welk soort problemen hebben jullie het dan ? Dan kan ik kijken of m'n interesses daar op aan sluiten
Ik ben op dit moment bezig met m'n CV en wat brieven opstellen maar ik moet nog even wat data opzoeken
Donequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef Droopie het volgende:
meld je anders effe aan bij mijn MSN
woooh! dat lijkt me wele lachen ja ! lekker stunten e.dquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef Suikermais het volgende:
zegguh...die war-server waar we onze eigen wars op spelen. Is die altijd beschikbaar ?
Lijkt me wel eens leuk om te gaan gamen met friendly fire uitgeschakeld. Je schijnt dan zelfs met jeeps over bruggen en zo te kunnen springen...
Alle FF is op dit moment uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Sickert het volgende:
woooh! dat lijkt me wele lachen ja ! lekker stunten e.d
Weirdquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Suikermais het volgende:
Hmmm......ik ga nog gewoon hartstikke dood als ik op m'n eigen c4 ga staan.......
Ow dan zet ik m op 1quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:26 schreef RudyCarell het volgende:
van EA mag FF niet uit, vandaar denk ik
was wel lachen die vliegende hummerquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef Suikermais het volgende:
heb mijn eigen servertje aangemaakt. dan werkt 't wel
het is niet eens een ranked server??quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
van EA mag FF niet uit, vandaar denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |