abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34209821

Wat is Windows toch kut af en toe. Ik heb een filmbestand op mijn 2e HD staan, en deze kan ik maar niet verwijderen.
Alles programma's uitzetten heeft geen zin.
Windows opnieuw starten heeft geen zin.

Bestand in gebruik door iemand anders of door een programma

wat vermoeiend

wat doe ik hieraan?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_34209903
Heb je al opgestart in veilige modus?
ijs_beer fan!
pi_34209942
Naam veranderen van het bestand
pi_34209962
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef SPK het volgende:
Naam veranderen van het bestand
dat wil niet als het bestand in gebruik is..
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:28:34 #5
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_34209984
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

Wat is Windows toch kut af en toe. Ik heb een filmbestand op mijn 2e HD staan, en deze kan ik maar niet verwijderen.
Alles programma's uitzetten heeft geen zin.
Windows opnieuw starten heeft geen zin.

Bestand in gebruik door iemand anders of door een programma

wat vermoeiend

wat doe ik hieraan?
Bij mij heeft het wel eens geholpen om explorer.exe de nek om te draaien via de taskmanager (alle instanties, dus ook je startmenu enzo) en dan via een dosprompt het ding te verwijderen...

Maar het is niet de meeste gebruikersvriendelijk 'feature'...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_34210063
Drivers aanstaan? Mediaplayers op de achtergrond aan? Explorer.exe is een optie, zolang je maar weet hoe je hem weer opstart (soms heeft ie daar echt geen zin in )
pi_34210086
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:28 schreef whoops het volgende:

[..]

Bij mij heeft het wel eens geholpen om explorer.exe de nek om te draaien via de taskmanager (alle instanties, dus ook je startmenu enzo) en dan via een dosprompt het ding te verwijderen...

yes, het is gelukt..

ongelooflijk dat het zo moet toch?? waat slaat dit op?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_34210090
Ook soms last van Dan ineens lukt het wel maar meestal niet en dan ga ik ook niet vanalles proberen :p al te vaak gedaan
pi_34210115
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Tomhoog het volgende:
Ook soms last van Dan ineens lukt het wel maar meestal niet en dan ga ik ook niet vanalles proberen :p al te vaak gedaan
Format C: wil wel eens helpen
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_34210136
start --> uitvoeren --> del d:\directory\*deelbestandsnaam*.*
pi_34210144
meestal als ik dat heb, heb ik dat image gemount staan met deamon tools of nero.
pi_34210149
Zoek op Google naar Unlocker, download het en installeer het. Daarna rechtermuisknop op het icoontje en dan -> Unlock.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_34210316
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef AMD-XP het volgende:

[..]

Ik kreeg voor zo'n mededeling een ban van 48 uur.....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_34211316
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Ik kreeg voor zo'n mededeling een ban van 48 uur.....

del c:\Suikermais
pi_34455149
quote:

[..]

Snel verander hem., zeg dat het schadelijk is is zonder advies nooit doen.
JE KRIJGT EEN BAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man met ballen
Hell To The Liars
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:44:55 #16
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_34455960
quote:
TS heeft dat bestand op zijn TWEEDE HD staan.. dus NIET op C.
Dus dit helpt NIET.
Sukkelige post..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_34978515
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:28 schreef whoops het volgende:

[..]

heb er weer een...
zelfs op deze manier krijg ik m niet weg

ongelooflijk...hoe kan dat nou toch???
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:50:15 #19
71333 BUG80
Stop making sense
pi_34978917
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ongelooflijk...hoe kan dat nou toch???
Waarschijnlijk heeft ie een corrupte header. Explorer.exe leest de headers van de bestanden maar als de header op de een of andere manier corrupt is blijft ie hangen (dit gebeurt meestal bij filmbestanden gek genoeg?).

Wat mij ooit is gelukt:

Computer opstarten --> Verkenner NIET starten --> MS-DOS box --> del bestand

Succes
pi_34979077
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft ie een corrupte header. Explorer.exe leest de headers van de bestanden maar als de header op de een of andere manier corrupt is blijft ie hangen (dit gebeurt meestal bij filmbestanden gek genoeg?).

Wat mij ooit is gelukt:

Computer opstarten --> Verkenner NIET starten --> MS-DOS box --> del bestand

Succes
tis idd een film...
maar het lukt niet op jouw manier

hoewel XP vandaag opnieuw geinstalleerd is

wat een bagger ook
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:57:37 #21
71333 BUG80
Stop making sense
pi_34979194
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

tis idd een film...
maar het lukt niet op jouw manier

hoewel XP vandaag opnieuw geinstalleerd is

wat een bagger ook
Hm. En als je de virusscanner even (tijdelijk!) uitschakelt en het nog eens probeert. Misschien blijft die er ook wel op hangen.
pi_34982185
Het programma GiPo@MoveOnBoot wil ook vaak helpen, hiermee kan je bestanden tijdens de volgende herstart van je pc laten verwijderen of een andere naam geven etc..

Site van de makers:
Directe downloadlink
pi_34982255
het probleem wordt veroorzaakt door de bestandsviewer in explorer (die je een screenshotje uit de film laat zien als thumbnail)... Als de video een foutje bevat (niet volledig gedownload, bijvoorbeeld) hangt explorer hierop en kun je 'm niet weghalen...

'k weet zo niet wat de oplossing was... 'k zal even voor je zoeken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34982319
Dit is de oplossing:
http://personal-computer-tutor.com/abc3/v31/vic31.htm
quote:
One of the video bugs in Windows XP is that you may not be able to delete or move a video avi file. Attempting to do so may result in an error message stating that the file is in use by another program and cannot be deleted. This usually happens with flawed or large avi files. The problem is that Windows XP reads the entire contents of the file into memory before even allowing you access to it (i.e. - when you click to highlight the file or right click to view the Properties). The bug responsible for this behavior is the file shmedia.dll which is in your System folder and called into play by the registry. Thus to fix this problem, all we need to do is delete the problem key so that shmedia.dll will no longer be used when you click a video file.

Click Start>Run, type REGEDIT and click Ok. Then make your way to this InProcServer32 key:

HKEY_LOCAL_MACHINE >SOFTWARE >Classes > CLSID > {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}> InProcServer32

Right click the InProcServer32 key and choose Delete. And that's all there is to it. This will prevent Windows from loading shmedia.dll when you work with video files and thus you should no longer have problems deleting or moving any video files. Also if you have a video file you can't delete now, deleting this key will allow you to do so. If not, log out and log in again to delete the file.
google is m'n vriendje...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35001402
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:30 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is de oplossing:
http://personal-computer-tutor.com/abc3/v31/vic31.htm
[..]

google is m'n vriendje...
Bedankt!!! het werkt

google en jordy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')