Dat snap ik dan niet want toen ik ging BH'en met hem had ik er uiteindelijk 60 gekilld VOORDAT we de eerste keer dood gingen, en mijn kill streak staat op 43...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef domolanglekker het volgende:
omg zit net me stats te checken.. zie dat ik me kill streak heb verbeterd.. staat nu op 74 ipv 49... Moet zeker van die BH ronde met calabria killer van gister zijn
Komt Jafarx ook aanzeilen bij pagina 4..quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Umm-Qasr het volgende:
tvp
bij mij pagina 3quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Komt Jafarx ook aanzeilen bij pagina 4..![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef Zijpie het volgende:
* Gaat zich aanmelden bij de welbekende boffers*
Lekker gezellig
Ik had vandaag mijn laatste tentamen. Dus ik ben weer een vrije man ...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Komt Jafarx ook aanzeilen bij pagina 4..![]()
Gezelligquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef Zijpie het volgende:
* Gaat zich aanmelden bij de welbekende boffers*
Lekker gezellig
je moet eerst worden gevalideerd denk ik...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef Zijpie het volgende:
het aanmelden op bof.nl gaat nietik vul alles in en dan kom ik weer in etzelfde schermpje moet ik weer die code invoeren.. en weer.. en weer.. en wat denk?? weer..
Als het maar geen Dragon Valley is. Ik weet niet wat de serverinstellingen zijn maar altijd als ik op de BoF-server zit dan is er Dragon Valley bezig of de volgende map die hij laadt is Dragon Valleyquote:
Dat is de speciale 1-1-1-1-1 instelling, die gebruiken we voor uitgerangeerde membersquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Als het maar geen Dragon Valley is. Ik weet niet wat de serverinstellingen zijn maar altijd als ik op de BoF-server zit dan is er Dragon Valley bezig of de volgende map die hij laadt is Dragon Valley![]()
ik en postman doen niet meequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het valt met de afmeldingen op dit moment nog wel mee
De Rubberen Robbies vs Underdogs kan wel gespeeld worden. Jumperjack is twijfelachtig en ik moet zelf ook nog even kijken maar ik kan wel wat regelen.
De Pr0nsquad vs Dicksquad is iets moeilijker. Daar zijn in totaal drie afwezigen.
Ik gooi even een bulkmail de deur uit en dan zien we het morgen vanzelf![]()
RR vs Underdogs wordt iig na 21:00 gespeeld en Pr0n vs Dick voor 21:00, anders vallen er nog drie man af
Ik kan deze vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik en postman doen niet mee
ik zeg zaterdag of zondag
Prima alleen dan per ronde 4 of 5, 10 duurt te lang ter afwisseling, helemaal met 64 map mocht dat er komen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Aangezien het zaterdagavond weinig boffers online te vinden is en Idols op TV zat ik aan een Karkand & Mashtuur avondje/nachtje ye denken, net als vorige week.
Wie is er voor????
Ja lieve schat, dat werkt natuurlijk niet aangezien de Warserver dan al gereserveerd isquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
ik en postman doen niet mee
ik zeg zaterdag of zondag
vind dat er ook wel een rondje sharqi tussen mag....quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Aangezien het zaterdagavond weinig boffers online te vinden is en Idols op TV zat ik aan een Karkand & Mashtuur avondje/nachtje ye denken, net als vorige week.
Wie is er voor????
Lijkt me wel leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Wie is er voor????
Die graphics zien er zeer geil uit!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:12 schreef Sickert het volgende:
http://www.enemyterritory.com/
Bf2 meets quake + ET?
ziet er vet uit
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef escape_nl het volgende:
Mashtuur 64 , die wel anders mis je later in het spel de BH.
3 ronden per map is goed
stel je voor quake 4 (ubergeile graphics) Futoristiche wapens/voertuigen (ook weer niet te als met unreal) maps groter/evengroot als die van bf2 en de gameplay van bf2quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die graphics zien er zeer geil uit!!
Ziet er vet uit ja...maar multyplayer lijkt me lastig met zo'n spelquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:12 schreef Sickert het volgende:
http://www.enemyterritory.com/
Bf2 meets quake + ET?
ziet er vet uit
je vergeet minder ram-usagequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
stel je voor quake 4 (ubergeile graphics) Futoristiche wapens/voertuigen (ook weer niet te als met unreal) maps groter/evengroot als die van bf2 en de gameplay van bf2ONLINE
ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:30 schreef Suikermais het volgende:
Zeik niet
Ik heb ook een crt,maar dan 19" inch. Ik zweer bij een crt voor 't gamen...
Crt op hoge frequenties is idd perfect voor gamenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:30 schreef Suikermais het volgende:
Zeik niet
CRTquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:30 schreef Suikermais het volgende:
Zeik niet
ruilen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crt op hoge frequenties is idd perfect voor gamen
m'n 24" tft gaat het ook perfect op alleen mijn videokaart kan hoge resoluties waar ik met dit scherm eigenlijk op zou moeten zitten niet halen
hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:02 schreef jpjedi het volgende:
Ik ken ook iemand met een 24"CRT die met de lan gewoon even ging wandelen naar de eerste verdieping terwijl we begane grond zaten. Man man man wat had hij een rooie kop.![]()
Juist we moeten back naar de roots!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef escape_nl het volgende:
Ging wel lekker net
Heb een rondje BH Tours gedaan en ging heerlijk dat vliegen, wist niet dat ik het kon.
Veel puntjes gehaald maar kan meer, paar keer onnodig neergeschoten, maar het was een BH vol met Boffers, moeten we vaker doen.
Gamen blijft voor mij gewoon op mijn 22" crt, maar voor die paar lans per jaar heb ik ook maar een 19"tft gekocht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik niet
en ik ga dus meteen sparen voor een 19'' tft.. en die ga ik volgende week halen
ik kan het allemaal niet kwijt (naja kan wel) maar ik wil juist ruimte hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gamen blijft voor mij gewoon op mijn 22" crt, maar voor die paar lans per jaar heb ik ook maar een 19"tft gekocht.
Als ik nu online speel dan gebruik ik die om op te kijken wie er praat met TS, dan hoef niet steeds iedereen eerst zijn naam te zeggen
LOLquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:55 schreef jpjedi het volgende:
En ja hoor we hebben onze eerste Belg in de gelederen.
vos1185
Hou het voorstel topic in de gaten, Ik heb hem juist gevalideerd.![]()
Avondje WAKE zou über zijn maar ik weet niet of er veel zijn die dat waarderen.
Leef je uit op Wake, ik zet de server zaterdagavond op Mashtuur & karkand Onlyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
LOLNaja moet kunnen wat mij betreft maarre of ik dan heel de avond op onze server zit dat geloof ik niet
![]()
My badquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef RudyCarell het volgende:
Waarom staat friendly fire op 10 in de settings...
Ik een 768kbit/s upload.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan wel eens testen met mijn eigen server. Ik heb alleen niet zo'n grote upload. We zullen dat dus gewoon een keer moeten testen.
Download is het probleem niet, upload wel. Voor 12 personen zou je dus ongeveer 900kb/s moeten halen.quote:It looks like a 32 person server would need 2.4 mbps (megabits per second) on the upload side and 0.8 mbps on the download side, for a total of 3.2 mbps of traffic.
Niet aanzetten, mag niet van i3d anders wordt de server cpu teveel belast, wil geen problemen krijgenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb battlerecorder aangezet, maar werkt dat eigenlijk?
Als logisticus kan ik niets anders zeggen danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:17 schreef escape_nl het volgende:
The first booster pack will be also sold in stores[/b] and not as was thought via the EA-downloader. In the package will only be a download code and an URL and no media included.
Als je op je eigen linkje klikt zie je ook dat die patch uitgesteld is zoals Escape al postte..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:35 schreef Zijpie het volgende:
nieuwe patch is uit![]()
Battlefield 2 patch 1.2:
Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).
Downloaden van de patch is mogelijk vanaf http://files.i3d.nl
Wij installeren de patch op alle gameservers op de dag van de release.
Meer Battlefield 2 nieuws op: http://www.battlefield2.nl
Het hoeft ook eigenlijk maar voor 12 man voldoende te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb 1mbit up dus we zouden het kunnen proberen, maar ik verwacht er niet veel van.
kon m alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef -Dries- het volgende:
Voor sickert en de rest natuurlijk: http://video.google.com/videoplay?docid=-2409892349901429544&q=double
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |