edit: of een andere overgekochte Talpa-anchorman/slaaf natuurlijkquote:John de Mol: "Ik begrijp werkelijk niet waar die matige kijkcijfers vandaan komen. Je zou toch verwachten dat het Nederlandse kijkerspubliek weer zat te smachten naar America's Funniest Home Video's? En ik ben best maatschappelijk bezig: door het kanaal van Nickeledeon over te kopen spelen kinderen 's avonds en 's nachts veel meer op straat in plaats van dat ze lui achter de tv zitten.
Mensen zeggen dat ik hard en commercieel ben, maar ik ben niet beroerd om bejaarden als Ivo Niehe, Harmke Pijpers en André van Duin een tweede kans te geven. Koppensnellers van Jack Spijkerman is ook flink verbeterd. Na 2 minuten kun je je eerste biertjes al uitpissen tijdens de reclame."
quote:Ivo Niehe: Ik was uitgekeken op de Tros. Wilde nieuwe programma's maken en kan dat nu bij Talpa. Talpa, een verademing. Eindelijk ben ik niet meer de grootste ster van de omroep, maar gewoon één van de presentatoren. Ook wel eens lekker. Heerlijk professioneel, ik geniet van de creatieve mensen hier. Diepgang, daar draait het om bij deze topzender. En de kijkcijfers, daar draait het veel minder om. Talpa heeft ze dan ook veel minder...
Uh... ehheh... heheh... ahum.quote:edit: of een andere Talpa-anchorman natuurlijk.
quote:Frits Barend: De kans om over te stappen naar Talpa en te vertrekken bij RTL, heb ik met beide handen aangegrepen. Het is vernieuwend, jong en snel, dat is mij op het lijf geschreven.
Daarbij heb ik, al zeg ik het zelf, er nu al toe bijgedragen dat Talpa tot een omroep is geworden waar werkelijk masaaaaal op afgestemd wordt.
ps. Als die hoer van een Greta Duisenberg ook nog bij Talpa komt werken, kunnen we misschien een geweldige tegenhanger worden van het nu zo succesvolle Jongbloed en Joosten op nederland 2.
quote:
quote:Kijk mij, ik ben op mijn hoogtepunt, ik presenteer 'de slimste'!
quote:Ach MAN ...*diepe zucht* .... die kijkers komen wel weer terug. Dat zei ik ook laatst tegen Frits en Henk toen we naar buiten liepen. Barend & van Dorp is tenminste nog een beetje fatsoenlijk op de Nederlandse televisie. En er komen altijd van zulke heerlijke dames.
quote:Ali B. (toekomstig aankoop Talpa): "Fuck al die Talpa-haterz, het zijn verdomme alleen maar blaterz, smerige schapen die elkaar alleen maar na-apen, de Mol is mijn vrind zolang ie veel geld voor mij pint, peace out!"
Ik krijg hele mooie visualisaties bij Linda & een Hoogtepunt, hehe.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |