100% mee eens, al mag dat mislukt genetisch experiment zelf ook wel een "ongelukje" krijgenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Mijn haat is groter naar de humorloze idioten die hem na proberen te doen.
Wat een teringklus lijkt dat me.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef Blonde_Engel het volgende:
Ik ben al vanaf 11 uur LP's over aan het zetten naar mp3's. Het lijkt wel werk.
dohquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef NJ het volgende:
Als jij een nummer niet weet, mag je ook XXX invullen, dan pas ik het later wel aan.
en hoeveel heb je er dan gehad?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef Blonde_Engel het volgende:
Na deze nog vier langspeelplaten te gaan.
Ik zit nu op de 39.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
en hoeveel heb je er dan gehad?
"Hey iemand heeft een LP, kun je die even voor me overzetten naar cd?"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn, das idd een tering klus ja
zijn er nog wederdiensten aan deze deal verbonden of?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:55 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
"Hey iemand heeft een LP, kun je die even voor me overzetten naar cd?"
"Ja, goed, dat doe ik wel even"
Een week later:
"Een paar extra LP's maakt niet uit hè?"
"Een paar maakt niet uit"
En dan komt ze aanzetten met meer dan 40 kutplaten.
Daar heb ik nog niets van mogen vernemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
zijn er nog wederdiensten aan deze deal verbonden of?
eeuwige roem en vriendschap?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niets van mogen vernemen.
Verkappingen zijn overrated..quote:
Oldbie ook.quote:
Ik vind dat je de tag BeFmod moet krijgen...quote:
Als m´n vriendin er maar niet achter komt dan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:18 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat je de tag BeFmod moet krijgen...
Zijn user-id is een stuk lager dan die van jou. Newbie.quote:
In deze reeksch, BS. Niet op het forum.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:40 schreef Blonde_Engel het volgende:
Wie?
Ah, zo. Duidelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In deze reeksch, BS. Niet op het forum.
Well excuse me, mister vierentwintigduizendachthonderdenzeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Zijn user-id is een stuk lager dan die van jou. Newbie.
Getallen zeggen nietsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Zijn user-id is een stuk lager dan die van jou. Newbie.
True... er zijn ook menschen uit de 50 duizend serie die newbie gedrag vertonen.quote:
*40119 meldt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
True... er zijn ook menschen uit de 50 duizend serie die newbie gedrag vertonen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Well excuse me, mister vierentwintigduizendachthonderdenzeven.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
soms wel hoor! meneer honderdéénendertigduizendhonderdvijfentachtig - alias david!
Heb ik ook een keer gedaan. Wat een hels karwei.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef Blonde_Engel het volgende:
Ik ben al vanaf 11 uur LP's over aan het zetten naar mp3's. Het lijkt wel werk.
Jij bent de newbiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef guitarist.nl het volgende:
hondezevenendertigduizentweehonderdentweeenveertig![]()
Zo duidelijk, zo aansprekend. Het wenen staat me nader dan het lachen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan. Wat een hels karwei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |