100% mee eens, al mag dat mislukt genetisch experiment zelf ook wel een "ongelukje" krijgenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Mijn haat is groter naar de humorloze idioten die hem na proberen te doen.
Wat een teringklus lijkt dat me.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef Blonde_Engel het volgende:
Ik ben al vanaf 11 uur LP's over aan het zetten naar mp3's. Het lijkt wel werk.
dohquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef NJ het volgende:
Als jij een nummer niet weet, mag je ook XXX invullen, dan pas ik het later wel aan.
en hoeveel heb je er dan gehad?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef Blonde_Engel het volgende:
Na deze nog vier langspeelplaten te gaan.
Ik zit nu op de 39.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
en hoeveel heb je er dan gehad?
"Hey iemand heeft een LP, kun je die even voor me overzetten naar cd?"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn, das idd een tering klus ja
zijn er nog wederdiensten aan deze deal verbonden of?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:55 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
"Hey iemand heeft een LP, kun je die even voor me overzetten naar cd?"
"Ja, goed, dat doe ik wel even"
Een week later:
"Een paar extra LP's maakt niet uit hè?"
"Een paar maakt niet uit"
En dan komt ze aanzetten met meer dan 40 kutplaten.
Daar heb ik nog niets van mogen vernemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
zijn er nog wederdiensten aan deze deal verbonden of?
eeuwige roem en vriendschap?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niets van mogen vernemen.
Verkappingen zijn overrated..quote:
Oldbie ook.quote:
Ik vind dat je de tag BeFmod moet krijgen...quote:
Als m´n vriendin er maar niet achter komt dan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:18 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat je de tag BeFmod moet krijgen...
Zijn user-id is een stuk lager dan die van jou. Newbie.quote:
In deze reeksch, BS. Niet op het forum.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:40 schreef Blonde_Engel het volgende:
Wie?
Ah, zo. Duidelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In deze reeksch, BS. Niet op het forum.
Well excuse me, mister vierentwintigduizendachthonderdenzeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Zijn user-id is een stuk lager dan die van jou. Newbie.
Getallen zeggen nietsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Zijn user-id is een stuk lager dan die van jou. Newbie.
True... er zijn ook menschen uit de 50 duizend serie die newbie gedrag vertonen.quote:
*40119 meldt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
True... er zijn ook menschen uit de 50 duizend serie die newbie gedrag vertonen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Well excuse me, mister vierentwintigduizendachthonderdenzeven.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
soms wel hoor! meneer honderdéénendertigduizendhonderdvijfentachtig - alias david!
Heb ik ook een keer gedaan. Wat een hels karwei.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef Blonde_Engel het volgende:
Ik ben al vanaf 11 uur LP's over aan het zetten naar mp3's. Het lijkt wel werk.
Jij bent de newbiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef guitarist.nl het volgende:
hondezevenendertigduizentweehonderdentweeenveertig![]()
Zo duidelijk, zo aansprekend. Het wenen staat me nader dan het lachen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan. Wat een hels karwei.
En dan... achteraf... dan hoor je: "Ohhh... zat die LP er ook bij, nou die had je best mogen laten zitten hoor."quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:54 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Zo duidelijk, zo aansprekend. Het wenen staat me nader dan het lachen.
Ik ben overigens nog op zoek naar een versterker met Phono functie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:54 schreef Blonde_Engel het volgende:
Zo duidelijk, zo aansprekend. Het wenen staat me nader dan het lachen.
die van mij heeft een Phono-1 en een Phono-2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben overigens nog op zoek naar een versterker met Phono functie.
O.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben overigens nog op zoek naar een versterker met Phono functie.
Ik ben anders in MED een oldbie genoemd.quote:
Ja. Als het dan toch over langspeelplaten gaat.quote:
kan die niet gewoon in de Aux danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja. Als het dan toch over langspeelplaten gaat.
Ik heb wel een speler, maar mijn stereotorentje is niet in staat om dat signaal juist te versterken.
En zo heeft ie er nog 30quote:
Neen, een platenspeler geeft een ander signaal af, wat enkel door versterkers wordt ondersteund die daartoe uitgerust zijn. Heeft iets te maken met compressie van de golflengten waardoor er meer informatie op de plaat past of iets dergelijks.quote:
Was het maar zo'n feest dat ie ook 30 keer zoveel zou lijden als ie dood ging....quote:
die van mij kun je zelfs afstellen op ceramic of magnetic!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, een platenspeler geeft een ander signaal af, wat enkel door versterkers wordt ondersteund die daartoe uitgerust zijn. Heeft iets te maken met compressie van de golflengten waardoor er meer informatie op de plaat past of iets dergelijks.
was die stuk danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef DeLeider het volgende:
Maar goed, ik ga m'n rug herstellen onder de zonnebank. Ben ff weg dus.
Waarom korten ze magnetic wel af en ceramic niet? Het scheelt maat één letter.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van mij kun je zelfs afstellen op ceramic of magnetic!![]()
[[url=http://picserver.org/i/13V56097B8HS/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
ik denk om dat Mag. wel te begrijpen is, maar Cer. niet zo...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:09 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Waarom korten ze magnetic wel af en ceramic niet? Het scheelt maat één letter.
Goeie steuntjes!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van mij kun je zelfs afstellen op ceramic of magnetic!![]()
[[url=http://picserver.org/i/13V56097B8HS/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
WTF! Ik ga morgen bowlen ( en ik kan er werkelijk geen kut vanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef JDude het volgende:
Ik ga vanavond bowlen en bier drinken.
Welnee. Noeste ontspanning, hoogstens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef Blonde_Engel het volgende:
Bowlen lijkt op werk.
puicke combinatie!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef JDude het volgende:
Feitelijke onjuistheden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Welnee. Noeste ontspanning, hoogstens.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:26 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden. meningsverschillen.
Ik heb nogsteeds nooit gebowled..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef JDude het volgende:
niks mis mee lijkt mequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef mcDavid het volgende:
ik ga uitsluitend bier drinken en slap ouwehoeren, vermoed ik!
Ik had een keer bijna een baanrecoredquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog nooit?
je weet níét wat je mist!!1!!
Ik had het baanrecord, kratje bier en halve liter Vodkaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik had een keer bijna een baanrecored198 punten
![]()
Ga jij nou maar weer plakken bakeliet* digitaliserenquote:
Oud-Hollandsch! Tof!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef JDude het volgende:
Waar wij bowlen staan de baanrecords tussen de 260 en 300quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik had een keer bijna een baanrecored198 punten
![]()
Je weet dat uit je hoofd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar wij bowlen staan de baanrecords tussen de 260 en 300
keramiek!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer plakken bakeliet* digitaliseren
* of vinyl, indien gewenst.
Zulke records zijn meestal wel gebruikelijk. De maximale score is 300, dus de records zullen daar vlakbij zitten.quote:
Daarom had ik em ook bijna, bij die baan was het maar ets van 210 of zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar wij bowlen staan de baanrecords tussen de 260 en 300
Ze komen steeds voorbij. Boven elk paar van 2 banen hangen 3 beeldschermen, 2 voor de scores van de spelers op respectievelijke banen, en een met reclame, baanrecords en zulks.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:35 schreef Jett het volgende:
ik ben een hoer ik ben een slet, ik wil met iedereen naar bed en ik heet jett
14.gifquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef Imberr_is_liev het volgende:
[..]
En voorzover ik weet laat Jett zich door iedere neger neuken, en Imberr niet.
Dus Jett is de hoer.
Van Imber zijn campicsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef Imberr_is_liev het volgende:
[..]
Dus Jett is de hoer.
toch blijf jij stom, meneer honderdnegenendertigduizendzeshonderdvierenzestig!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef Imberr_is_liev het volgende:
[..]
Dus Jett is de hoer.
Maar je gaat dus vaak genoeg om dat te onthouden, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze komen steeds voorbij. Boven elk paar van 2 banen hangen 3 beeldschermen, 2 voor de scores van de spelers op respectievelijke banen, en een met reclame, baanrecords en zulks.
Ga je al m'n usernummers helemaal uittikken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toch blijf jij stom, meneer honderdnegenendertigduizendzeshonderdvierenzestig!
natuurlijk niet, meneer honderddrieëndertigduizenddriehonderdéénenzestig!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:45 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Ga je al m'n usernummers helemaal uittikken?
niet doenquote:
Ik wou al zeggen, daar wordt je best moe van lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
natuurlijk niet, meneer honderddrieëndertigduizenddriehonderdéénenzestig!
is ze niet schattig in mamma's BHquote:
quote:
Inderdaad, hij is veel te groot. Zo te zien heeft ze de cupmaat op de groei gekocht.quote:
En waarom zit ze uberhaupt met cerror op de cam in haar bhquote:
alsof zo'n kipje ooit tieten krijgtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is veel te groot. Zo te zien heeft ze de cupmaat op de groei gekocht.
Ik heb in de dames-lingerie gewerkt. Eventjes, maar toch.
Ik heb regelmatig tieten in m'n handen, en ook ik kan je verzekeren dat die BH te groot isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is veel te groot. Zo te zien heeft ze de cupmaat op de groei gekocht.
Je hoeft niet in de dames lingerie gewerkt te hebben om dat te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geloof me.... Hij krijgt meer voor elkaar dan jij denktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En waarom zit ze uberhaupt met cerror op de cam in haar bh
Zit ze daar met cerrorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat schijnt vragen om problemen te zijn..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja, maar 't kan ook aan de omvangsmaat liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je hoeft niet in de dames lingerie gewerkt te hebben om dat te zien.
Als je imberr bent welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat schijnt vragen om problemen te zijn..
dat is niet sexyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef HuHu het volgende:
Deze hebben we ook nog: [V] Pubers Sexy & Gewaagd
Krijg er idd geen binnenbroeks orgasme vanquote:
Ik hoorde vandaag een mop van de schipper op m'n werkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef mcDavid het volgende:
ze zal hem overdag wel volproppen met wc-papier, dan kan ze um wel gebruiken natuurlijk!
die pubertjes zijn allang blij dat er uberhaupt foto's geplaatst worden!quote:
Of enig andere user bent..quote:
Laat jij je tieten eensch zien op de cam danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
alsof zo'n kipje ooit tieten krijgt
Neuh das nie waar. Zo slecht is ie nou ook weer niet.quote:
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Laat jij je tieten eensch zien op de cam dan
Gezien je post geschiedenis zal jij er wel meer vanaf weten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef hallo_mensen het volgende:
Is dat de enigste foto?
Enigequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef hallo_mensen het volgende:
Is dat de enigste foto?
Tieten van 1712-05-13, nee dank je.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Laat jij je tieten eensch zien op de cam dan
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neuh das nie waar. Zo slecht is ie nou ook weer niet.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel makkelijk, in het kader van: "Herken de baggeraar".
Ik manouvreer me niet in die positie...quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, hij kwam hier alleen ff terecht omdat hij op "imberr" zocht
Snijd een nieuw onderwerp aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:09 schreef Misstique het volgende:
Goh, het wordt hier steeds gezelliger
O-oh...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:16 schreef rompompom het volgende:
Goh, al een kwartier geen post van DL...
Schijn bedriegt rppquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:16 schreef rompompom het volgende:
Jammer...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Schijn bedriegt rpp. Ik was ff eten maken.
-edit-quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:16 schreef rompompom het volgende:
Heb jij gensb't?quote:
ik was al bezig een meeschterlijke pic te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:16 schreef rompompom het volgende:
Ongeloofwaardigquote:
If you say so..quote:
Bang voor zwarte knoppen?quote:
Hvjquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat is belangrijk! Laat de rest maar stikken!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:40 schreef DeLeider het volgende:
OMG WTF Peter R de vries beeft een man neer
Slaat. Maar goed, hij had dus bonje met iemand. Dus die vent zo van "Ik ben neit bang voor je" en P.R zo van "Wat denk je nou man, je bent niks voor mij, Kaboutertjequote:
quote:
Messias!quote:
Ik heb u gemistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:52 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
O lieflijk wintergeruis, vermetel stromend door het licht des ochtends maan.
Dat verklaart uw afwezigheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Is het heus? Ik had me verscholen op een plek zonder electronica, dus ook geen péécéé.
niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wie is er nou aan het kwijlen muts
Wellicht straks.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
.
Waarom is er geen-PI? Nou?
Die mis ik ook vaak!quote:
Sticks and stones..quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die mis ik ook vaak!
Verzoek indienen?
may, my dear, mayquote:
Gaat u voor..quote:
het gezegde jaquote:
* Misstique in haar kasteel vlucht en loopbrug ophaaltquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het gezegde ja
maar ze zullen je botten breken hoer hoeveel wil je wedden
* Bizznitch grote steen zoekt
hoe kun je dit doen op Hans zn laatste avondquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
Slapen!
*brood breektquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hoe kun je dit doen op Hans zn laatste avond
*pudding ziet verdwijnen.quote:
Over water heen loopt.quote:
doh dat was toen petrus jezus 3 keer verloochent had n00bquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef rompompom het volgende:
[insert 3x haan-gekraai]
Euh lees terug jij mod...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
Had iemand al een zoen op z'n wang gegeven?
Ach, dat is een klein stapje verder in het verhaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
doh dat was toen petrus jezus 3 keer verloochent had n00bje gooit het hele verhaal overhoop
Je slaat de hele kruiziging overquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, dat is een klein stapje verder in het verhaal
Da's toch als-ie met dat ding loopt te zeulen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je slaat de hele kruiziging over!
details jongenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's toch als-ie met dat ding loopt te zeulen?
Ok, ik neem het terug... je bent wel eng.quote:
met je kruis? huhquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, het is al lang geleden dat ik er iets mee heb gedaan ofzo
Wie is waar?quote:
Daar doe ik zelf dagelijks wat mee. Het is veel te lang geleden dat anderen daar wat mee gedaan hebbenquote:
De uitslag van het ziekenhuis is eindelijk bekend?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
Kanker.
Too much infoquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:27 schreef rompompom het volgende:
Daar doe ik zelf dagelijks wat mee. Het is veel te lang geleden dat anderen daar wat mee gedaan hebben
Paint?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:28 schreef cerror het volgende:
Ik had een briljant idee voor een topic maar ik ben het vergeten....
U vraagt, wij draaien.quote:
Draaien?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Paint?
[..]
U vraagt, wij draaien.
quote:
I think I speak for all of us when I say, we are looking forward to it..quote:
Ja ik dacht al 'wat zitten er voor rare bultjes op het ziekenhuis' maar het was idd kanker.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
De uitslag van het ziekenhuis is eindelijk bekend?
Wáárom open ik dat plaatje nou?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Even quoten voordat dat wegge-edit wordt.
[..]
Ik heb er zelfs moeite voor moeten doen
Dat zou een zeer goeie verklaring zijn inderdaad...quote:
ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:46 schreef cerror het volgende:
http://www.dumpalink.com/pictures/1138010431/Timmaaaay![]()
![]()
Goddomme..quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:46 schreef cerror het volgende:
![]()
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:46 schreef cerror het volgende:
![]()
quote:
Southpark mén. southpark!quote:
omgquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:46 schreef cerror het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik mocht nooit zo laat opblijven
dan ben je honderdvijf jaar oud, en mag je dat nog steeds niet zelf bepalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik mocht nooit zo laat opblijven
De helft van die site doet het nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.planearium2.de/flash/spstudio!.html
quote:
Heul gemenerdsquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!
ohnoes wat voor ouders heb jij
Zelf getekend?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]ahuh..
Net southpark poppetje gemaakt:
[afbeelding]
Goth!!1quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
ahuh..
[afbeelding]
2 druppels water J.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
ahuh..
[afbeelding]
Je vergist je de laatste tijd vaak met het gebruik van het woordje 'net'. Dat komt denk ik omdat je opeens meer dan twee uur per etmaal slaaptquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
ahuh..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]ahuh..
[afbeelding]
Natuurlijk niet.. met zo'n site...quote:
Ach.. das geen belediging..quote:
Ja he?quote:
ik vind het anders best een "net" poppetje!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je vergist je de laatste tijd vaak met het gebruik van het woordje 'net'. Dat komt denk ik omdat je opeens meer dan twee uur per etmaal slaapt
de helft is genoeg!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De helft van die site doet het niet![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je vergist je de laatste tijd vaak met het gebruik van het woordje 'net'. Dat komt denk ik omdat je opeens meer dan twee uur per etmaal slaapt
IEquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de helft is genoeg!
bij mij doet trouwens alles het gewoon
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Kan ook komen omdat er nergens een acné-optie bij zit
* guitarist.nl kan geen schaapjes vinden @ mcdavid's fotoboekquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]open mijn fotoboek ga schaapjes tellen!
http://www.dumpalink.com/pictures/1130079813/Shave_it ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:01 schreef guitarist.nl het volgende:
beter kijken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl kan geen schaapjes vinden @ mcdavid's fotoboek![]()
Het waren dan ook twee verschillende opties.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl kan geen schaapjes vinden @ mcdavid's fotoboek![]()
![]()
het was misschien niet geheel duidelijk verwoord, maar het was wel degelijk bedoeld als een serie handelingen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het waren dan ook twee verschillende opties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |