gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Done, als bij het volgende deel sta je d'r tussen, of als hammet deze ff wil updaten![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef guitarist.nl het volgende:
googoodoll bij me op visite:
tja little wing is echt een onwijs kut nummer zonder emotie![]()
Welke ?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:04 schreef TC_Artemis het volgende:
Damn, ik gaaaaaaaaasssssss echt hard op die nieuwe ESP explorer met die blood paint.![]()
Daar zou ik m'n kelly zo voor weg doen
Wow speelt dat uberhaubt welquote:
??? Dat maakt echt geen reet uit. Je houdt je handen toch op de toets en bij de brug lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Setambre het volgende:
[..]
Wow speelt dat uberhaubt wel
Lijkt me dat je je handen lastig kan plaatsen door die gekke spikes...
Ja, sinds ze die achterkant hol hebben gemaakt is het echt stukken minder! Lang leve de gibson explorer!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Die blood paint is leuk gedaan, maar de vorm vind ik echt verschrikkelijk.
Tja ik weet niet hoe die hoge spike zit. Lijkt mij persoonlijk niet erg lekker...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef Hammet het volgende:
[..]
??? Dat maakt echt geen reet uit. Je houdt je handen toch op de toets en bij de brug lijkt mij.
Tsk, dat is een LP hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik vind die ESP echt niet mooi,
liever deze:
[afbeelding]
Das een ESP, LP model, maar dat vind ik wel een mooie, helemaal grijs zou ook wel mooi zijn!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
helemaal grijs zou ook wel mooi zijn!
Het voelt afgezien van de dikte van de nek net als een een strat of elke andere gitaar, maar dan stoerder tot de macht 666quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef Setambre het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe die hoge spike zit. Lijkt mij persoonlijk niet erg lekker...
Hetfield heeft eigenlijk maar één mooie gitaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is zwart, neh vind ik die van James Hetfield mooier!!
Dat is ook mijn favoriet! Heb alleen idee dat ie vrij prijzig zal zijn!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hetfield heeft eigenlijk maar één mooie gitaar
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |