spelpunt is zo'n site waar je spelletjes kunt doen en dat deed ik dus want ik verveelde me.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:35 schreef Herkauwer het volgende:
What the fuck is spelpunt en waarom heb je hier geen ban?
Vooral dat laatste ben ik, na de posts van deze persoon gelezen te hebben ,toch wel erg voor. Ik dacht dat er een strenger beleid gevoerd zou wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:35 schreef Herkauwer het volgende:
What the fuck is spelpunt en waarom heb je hier geen ban?
Zeg hey, kijk eens naar mijn onderschrift. Juist ja slimmerd, dat was iemand ie het al eerder opmerktequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ben ik, na de posts van deze persoon gelezen te hebben ,toch wel erg voor. Ik dacht dat er een strenger beleid gevoerd zou worden![]()
Waarom denk je dat PUB gebanned staat in mijn ATquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
[edit] Ohja, als je last van me hebt, ga maar naar pub want daar heb ik momenteel een ban[/edit]
En daar verbind jij geen maatregelen aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Zeg hey, kijk eens naar mijn onderschrift. Juist ja slimmerd, dat was iemand ie het al eerder opmerkte
Juistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
spelpunt heb ik al eerder uitgelegd en lap zeg is een gave uitdrukking
"ja, lap zeg"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef Metro2005 het volgende:
wat is spelpunt en wat is lap zeg
Op welke planeet is dat gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vlaanderenquote:
Is dat zo heel echt waar wat jij daar zegt?quote:
over 4 minutenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef Vipers het volgende:
[..]
Juist![]()
![]()
En wanneer mag je weer op spelpunt?
Belgisch bestaat dan ook niet, Nederlands met vlaams accent wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef Marruk het volgende:
Mijn Marleine zegt dat ook altijd he? Pa zegt ze! Awel, hoe moede de gedde we nu spellekes speulen?
Zucht, wat een kuttaal is belgisch toch ook, dat heeft helemaal niets met nederlandsch te maken.
Fries ook niet
En op IRCquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:55 schreef BlueEyed het volgende:
Bans van 10 minuten, dat kan ook alleen maar weer in Belgie
Ach ja, tis weer veel te lang geleden voor mequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Belgisch bestaat dan ook niet, Nederlands met vlaams accent wel.
En het is: "Mijn Miranda zegt dat ook altijd..."
Marlèneke is de persoon waar Gert verliefd op is.
maar dan is het niet leuk, ik lig altijd dubbel om die reacties daar van die serieuze nurtsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef blackmage het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon niet spammen en trollen, dan word je ook niet overal gebanned.
Lastig voor je als dat het leukst/nuttigst is dat je te doen heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
maar dan is het niet leuk, ik lig altijd dubbel om die reacties daar van die serieuze nurts
Ja, ik weet het. Maar ik dacht zo van, ik ga eens niet fok!ken dus sja toen ben ik dat gaan doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Caspian het volgende:
[..]
Lastig voor je als dat het leukst/nuttigst is dat je te doen heb.
Nog lastiger voor je als je de keuze moet maken tussen Fok!ken en dat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik dacht zo van, ik ga eens niet fok!ken dus sja toen ben ik dat gaan doen
die met die kleine hoofdjes bedoel jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar is dat briljante Samson en Gert topic gebleven?![]()
Ja precies! Hilariteit ten top!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die met die kleine hoofdjes bedoel je?
samson en gertquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja precies! Hilariteit ten top!![]()
sja, zweefvliegen is zo moeilijk te beoefenen in de winter he huiliequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Caspian het volgende:
[..]
Nog lastiger voor je als je de keuze moet maken tussen Fok!ken en dat.
Heb je geen hobby ofzo?
Huilie? Niet erg bijster origineel. Maar je snapt het helemaal niet, of wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
sja, zweefvliegen is zo moeilijk te beoefenen in de winter he huilie
Ach ja, er is zoveel wat de mens niet begrijpt. Dat wat ik niet begrijp is echter slechts een zeer klein deel daarvanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Caspian het volgende:
[..]
Huilie? Niet erg bijster origineel. Maar je snapt het helemaal niet, of wel?
Een beetje slap excuus om er niet verder op in te gaan. Maar ik ga lekker avond eten, en ik laat jou lekker je 'huilies' bashes. Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ach ja, er is zoveel wat de mens niet begrijpt. Dat wat ik niet begrijp is echter slechts een zeer klein deel daarvan
Dankje, eet lekker!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef Caspian het volgende:
[..]
Een beetje slap excuus om er niet verder op in te gaan. Maar ik ga lekker avond eten, en ik laat jou lekker je 'huilies' bashes. Veel plezier ermee.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
[edit] Ohja, als je last van me hebt, ga maar naar pub want daar heb ik momenteel een ban[/edit]
Wat betekent 'Lap zeg' dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik heb daar ook een banquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ijsmeisvond mij niet meer lief
met jou kan ik praten, ook al is het dan offtopic en worden de mods straks boosquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb daar ook een ban
kutpub
dan krijgen we een KLB ban, en erger zelfs, we kunnen er nergens over klagen danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
met jou kan ik praten, ook al is het dan offtopic en worden de mods straks boos![]()
Dat zou niet best zijn want KLB is mijn levenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan krijgen we een KLB ban, en erger zelfs, we kunnen er nergens over klagen dan![]()
Nee, nee!! Het is 'lap zeg', en dan beetje belgisch uitspreken met die zachte ggggquote:
Moet je mijn posts is lezen.... die zijn vet nuttig net als deze....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ben ik, na de posts van deze persoon gelezen te hebben ,toch wel erg voor. Ik dacht dat er een strenger beleid gevoerd zou worden![]()
"'t is nie waar hè, ik ga direct de burgemeester verwittigen!"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee, nee!! Het is 'lap zeg', en dan beetje belgisch uitspreken met die zachte gggg
Ach Vipers is gewoon een stomme huilie. Ik denk dat ie vanmiddag ook op spelpunt zat toen ik hem bashtequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:51 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Moet je mijn posts is lezen.... die zijn vetnuttig nat als deze....![]()
Ja ik moest kloppen want de bel deed het niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef Samsonneke het volgende:
ik denk zo heel stil in mijn hoofd he, dat TS zo'n beetje Gerttjuh is zo.
Lap.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef 2609 het volgende:
alleen sukkels worden gebanned moet je je maar gedragen
Kijk; en da's dus helemaal fout.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |