Ja, ik kon geen synoniem voor homo bedenken met een 'j'.quote:
Een Jeanet is in België geloof ik de naam voor een homoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen synoniem voor homo bedenken met een 'j'.![]()
Maar zou je het zelf willen horen als iemand die een relatie heeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je dat zegt
als je in iemands oor fluistert dat ie er geil uitziet, is het flirten..
als je het tegen een vriend zegt over een 3e persoon is het geen flirten
en als je het bij vrienden zegt als uitdrukking dat ie er goed uit zien ( niet qua lust bekeken) dan is het toch etisch ook verantwoord?
inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een Jeanet is in België geloof ik de naam voor een homo
Met een b is het idd makkelijker.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen synoniem voor homo bedenken met een 'j'.![]()
ik weet zelf vantevoren ook wel dat ik wel eens zou kunnen blijven liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Leuk, altijd... voorspelbaar, onderhand ook wel
![]()
of ik dat van wizje wil horen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar zou je het zelf willen horen als iemand die een relatie heeft?
Erquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
Nee van een ander dus. Wel blijven opletten hé?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
of ik dat van wizje wil horen?
mwoah.. heb er niks op tegen
Misschien valt hij wel op kleine jongetjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Erword
wel
geluisterd
naar
topicreports!
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien valt hij wel op kleine jongetjes.
voel ik me wel gevleidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee van een ander dus. Wel blijven opletten hé?
Ik val op oudere behaarde mannen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien valt hij wel op kleine jongetjes.
Nee precies, daar gaat het ook niet om. Het gaat puur om de opmerking. Ik merk maar al te vaak dat veel mensen nieks meer durven zeggen omdat ze een relatie hebben of dat de ander al een relatie heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
voel ik me wel gevleid
al kan diegene proberen wat hij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |