WAnneer je Half-Life Anthology koopt kun je GEEN CS spelen, daar voor moet je de Counter-Strike Anthology kopen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef StonedKinG het volgende:
Tip voor de volgende keer :
Koop Half life (CS), Call of duty, UT Goty, of wees cash-smart en download RTCW!
Download The all seeing eye. Dat is een programma waarmee je gameservers op het hele net op kan zoeken. Hij detecteert automatisch welke games je hebt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:20 schreef Logitik het volgende:
Ik was altijd erg verslaafd aan Unreal Tournament, dus ik denk: ik koop UT2004, die kost toch maar 15 euro. Dan kan ik nog ff lekker online tegen anderen knallen (altijd gaaf).
Kom ik er nu net achter dat bijna niemand het spel meer online speelt!![]()
Cs is geen flikker aan. Bijna al die shooters niet, alleen als je het in een zelfde ruimte met meerdere personen doet. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Jah koop CS, dan kan je lekker maikuuul afschieten![]()
De meeste lol beleef ik online met Call of duty, omdat er van die heerlijke Trickjumps inzitten, ik zit echt op alle daken die maar mogelijk. Vervolgens begint iedereen te roepen dat t niet kan, en de volgende ronde loopt het hele team achter me aan om te kijken hoe het moetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Cs is geen flikker aan. Bijna al die shooters niet, alleen als je het in een zelfde ruimte met meerdere personen doet. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Nee gek gaat niet, want jeh ik had gehackte internet cafe accounts maar die zijn gebanned :/quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Jah koop CS, dan kan je lekker maikuuul afschieten![]()
balen manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek gaat niet, want jeh ik had gehackte internet cafe accounts maar die zijn gebanned :/
Dan moet je de addons Breaktrough en Spearhead kopen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Net zoals ik er pasgeleden achterkwam dat de animo voor de originele Mohaa Alied Assault dermate was afgenomen dat een server starten geen zin meer had
Toen ik Half-Life kocht een paar jaar terug kreeg ik CounterStrike er gewoon bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WAnneer je Half-Life Anthology koopt kun je GEEN CS spelen, daar voor moet je de Counter-Strike Anthology kopen..
Om het thuiskomen van een koude kermis tegen te gaan...![]()
Ik speel het ook dagelijks - moet je wel weten waar de spelers zitten, velen spelen nu TAM bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef Tigertje het volgende:
Ik speel het nog dagelijks. Spelers genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |