als je die dan eens weg haalt?quote:
quote:
Het is geen maandagquote:
totaal nutteloos jijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet
Zoals reeds eerder vermeld knut@fok.nl
kippen hebben een reisverbodquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
totaal nutteloos jij
naja mailtje is ondeweg naar die kip of doe die ook heet
Volg de tip van Litpho, 'alle reacties' en kijk in de womanizer posts van Godt! Dan ben je er zo achter!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]foooooooooooooooooooooooooboooooooooooooooooo
Dat heb je bij mij anders wel gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En sowieso, ik voeg nooit iemand zomaar toe.
Een heuse gentleman!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En sowieso, ik voeg nooit iemand zomaar toe.
nog steeds ja?quote:
Ja, maar jou had ik teveel informatie te vermeldenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb je bij mij anders wel gedaan.![]()
Klopt, zeer sappige informatie mag ik wel zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar jou had ik teveel informatie te vermelden
kan je wel.. het is een post van jou in haar FB..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet
Zoals reeds eerder vermeld knut@fok.nl
Nou inderdaad, je was gewoon twee uur stil op ICQ!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef MissMSX het volgende:
Wat een druuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukke dag zeg
Wat moet Silmarwen er mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
totaal nutteloos jij
naja mailtje is ondeweg naar die kip
Da's toch die kip met die hele grote eieren?quote:
Yeah yeah... Als ik vanavond uit college kom en nog zin heb om mn computer aan te zetten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve jou dan. Aangezien jij mij zou toevoegen
daar is het s-woord weerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Pheno het volgende:
Dus het komt hier op neer: de singles zijn geiler dan ooit
Daar is een ander topic voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Jemig, dit topic gaat echt te snel voor me
Even een hoe voel je je nu'tje: Geweldig! Mooi weer, mooie vooruitzichten voor deze week. Het kan niet stuk
Het leven is hardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar is het s-woord weer
het andere s-woord
Owh, ga ik off-topic dan?quote:
Waar de paar dagen vrij vast geen kwaad aan heeft gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Jemig, dit topic gaat echt te snel voor me
Even een hoe voel je je nu'tje: Geweldig! Mooi weer, mooie vooruitzichten voor deze week. Het kan niet stuk
Ja!quote:
ik snap het nietquote:
Dat had ik al gedaan. Mijn telefoonnummer dump ik echter niet hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yeah yeah... Als ik vanavond uit college kom en nog zin heb om mn computer aan te zetten.
En jij kan mij ook gewoon toevoegen hoor!![]()
Wat maar weer blijk geeft van het feit dat jij er niet zo heel verschrikkelijk veel van begrijpt...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap het niet
single zijn is toch juist genieten en leuk en zo?
maar ik heb t idee dat dat door de mensen hier (op heel fok hoor) niet bepaald zo word ervaren...
Generalisatie ten top.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap het niet
single zijn is toch juist genieten en leuk en zo?
maar ik heb t idee dat dat door de mensen hier (op heel fok hoor) niet bepaald zo word ervaren...
Ze heeft haar ware nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat maar weer blijk geeft van het feit dat jij er niet zo heel verschrikkelijk veel van begrijpt...
misschien komt dat nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat maar weer blijk geeft van het feit dat jij er niet zo heel verschrikkelijk veel van begrijpt...
Daar moeten we toch ons voordeel mee kunnen doen met ons plan, denk je niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok, ontopic dan: Jezus wat voel ik me kut en zielig zeg. Niemand houdt van me, ik kan niks, ben dom en lelijk. Waarom vindt niemand me aardig? *huil* *jank* *whine*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja!
Ontopic: heb je airwin al gepijpt?
of ik heb t goed en de rest van de wereld heeft t foutquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kijk daar kun je nou eens wat mee. Dat vinden wij nou ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ok, ontopic dan: Jezus wat voel ik me kut en zielig zeg. Niemand houdt van me, ik kan niks, ben dom en lelijk. Waarom vindt niemand me aardig? *huil* *jank* *whine*
das niet ontopic, de vraag was of je Airwin al gepijpt hadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ok, ontopic dan: Jezus wat voel ik me kut en zielig zeg. Niemand houdt van me, ik kan niks, ben dom en lelijk. Waarom vindt niemand me aardig? *huil* *jank* *whine*
Plato en ik klonenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien komt dat nogjij was vroeger ook newbie
Ik nutteloos?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
totaal nutteloos jij
naja mailtje is ondeweg naar die kip of hoe die ook heet
Dat heeft niets met newbie te maken. Gewoon goed lezen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien komt dat nogjij was vroeger ook newbie
Ik vind dat ze aardig gelijk heeft hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik nutteloos?
Zo te horen ben je nieuw
jukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik nutteloos?
Zo te horen ben je nieuw
je wordt oudquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juk
vind dat nieuw zijn nu al niks meer
Dan moet je dat ff naar de politie brengenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind dat ze aardig gelijk heeft hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |