Een kind is het beste anti-conceptiemiddelquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
Fuck hier de evolutie.
[afbeelding]
Trek die incrowd FOK! shit niet en ik poep op Dannyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
Fuck hier de evolutie.
[afbeelding]
Ja er zijn er 3 die we kunnen kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef Quinny het volgende:
Maar Sjo gaan we zaterdagavond nou die film kijken?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja er zijn er 3 die we kunnen kijken.
* Amityville horror
* Exorcisme of Emily Rose
* The Skeleton key,...............
Volgens Surfer is the skeleton key de beste dus moeten we Amityville maar gaan kijken
die van die drie de slechtste isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Amityville horror
Volgens Surfer is the skeleton key de beste dus moeten we Amityville maar gaan kijken
Ja precies,... komt vaak beter uitquote:
Horror collegaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
The Descent schijnt erg eng te zijn Cho
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Amityville horror
Welke vond jij het beste dan?quote:
Gijssssssssssss....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef Chocobo het volgende:
Horror collega![]()
Land of the dead nou al uit??
Firefly/Serenity.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Chocobo het volgende:
The Descent klinkt goed Gijs... ff gekeken op IMDB.... tevens had jij het laatst ook nog over een SF pilot/serie/afleveringIets wat niet nieuw was maar erg goed !! Weet het niet meer
Die is wel ziek iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je Saw al gezien? Ook een echte gil-film.![]()
Saw jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssss....
Land of the Dead is alleen op R1 uit. Ik vond hem een beetje tegenvallen. Hij is wel leuk als je van zombie-films houdt maar Dawn of the Dead en 28 Days Later waren beter/enger.
Heb je Saw al gezien? Ook een echte gil-film.![]()
Top filmpje hoor!! Huren gijs... lekker een avondje griezelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Exorcisme of Emily Rose lijkt me erg cool.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
Die is wel ziek idd
meer Seven dan echte horror...maar wat een film.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef silver-surfer het volgende:
Saw ja![]()
... vorige week gezien.. enge kut film hoor
![]()
Is hij al te huur dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef silver-surfer het volgende:
Top filmpje hoor!! Huren gijs... lekker een avondje griezelen
Saw 2 in de bios nu vlgs mij.. gijsje heeft m vorige week gezien dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
meer Seven dan echte horror...maar wat een film.![]()
![]()
SAW en Emily Rose zijn ook echte aanradersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Dus ik heb de keuze uit 4
1. Saw
2. Emily Rose
3. Skeleton Key
4. Amityville
Mmmm,... dan start ik zaterdag met Skeleton Key !
Firefly is de serie, die is toen (ontterecht) geflopt maar werd een hit op DVD. Toen mochten de makers een film maken om de verhaallijn af te sluiten. En wat een film is dat geworden zeg!quote:
Waar gaat die over dan? Of zeg je dat weer nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
1. Saw
2. Emily Rose
3. Skeleton Key
4. Amityville
Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Sawquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
1. Saw
2. Emily Rose
3. Skeleton Key
4. Amityville
En waar gaat die over dan? Of zeg jij dat ook nooitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw
Je gaat gillen Gijs.![]()
1. Saw (Schijnt ziek eng te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waar gaat die over dan? Of zeg je dat weer niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik mag namelijk nooit de achterkant van de dvd lezen voordat de film begint.
De minste van de vier is Amityville, maar die andere drie moet he gezien hebben als je er van houdtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1. Saw (Schijnt ziek eng te zijn)
2. Emily Rose (Soort exorcist) Waar gebeurd
3. Skeleton Key (Volgens Surfer zijn dit hallucinerende Pandaberen)
4. Amityville (Waar gebeurde huis vol shit)
Serie-moordenaar die mensen in een bepaalde situatie neerzet waardoor ze uiteindelijk zichzelf dood maken. Voorbeeld, vrouw-met-omgekeerde-berenklauw-op-hoofd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
En waar gaat die over dan? Of zeg jij dat ook nooit
Pandaberenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1. Saw (Schijnt ziek eng te zijn)
2. Emily Rose (Soort exorcist) Waar gebeurd
3. Skeleton Key (Volgens Surfer zijn dit hallucinerende Pandaberen)
4. Amityville (Waar gebeurde huis vol shit)
mijn, mijn, mijn of oh neeeee, kuikuitquote:
Ja is goedquote:
Redelijk wat bloed en gore shitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
En waar gaat die over dan? Of zeg jij dat ook nooit
Een van de meest briljante eindes sinds Seven en die film waar Bruce Willis een spook blijkt te zijn.quote:
Altijd verstandig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef Quinny het volgende:
Ja is goed
Ik ga van Strol's filmsmaak uit
The Sixt Sensequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
die film waar Bruce Willis een spook blijkt te zijn.
WHAHAHAHAHAHA !!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, ik zat te gillen op de bank!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Redelijk wat bloed en gore shit
Behoorlijk psychologische dingen ook ...
Mwaaa, eerste keer wel maar ik hoef hem niet nog een keer te zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef Nuongirl het volgende:
The Sixt SenseBriljante film was dat
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef Chocobo het volgende:
WHAHAHAHAHAHA !!
Nou idd,... laatst was die weer even op tv.... ken je dat.... je gaat niet kijken maar je checkt even een scene mee zeg maar... zat er meteen in... brok in mijn keel tevens !!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
The Sixt SenseBriljante film was dat
Gijs ik zie je helemaal alleen thuis piemelnaakt op de bank tijdens de aftiteling gillen..... schoot door mijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja is goed
Ik ga van Strol's filmsmaak uit
Sixt Sense is ook niet voor herhaling vatbaar vind ik, omdat het juist er om gaat dat je niet weet dat hij dood is. En als je hem dan nog een keer zou zien is dat verrassingseffect wegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaaa, eerste keer wel maar ik hoef hem niet nog een keer te zien.
In een heel ander genre heb ik afgelopen weekend The Bourne Identity en The Bourne Supremacy nog eens gekeken. Blijven geweldige filmsIk poep normaal op Matt Demon, maar hierin is hij echt goed.
![]()
Eerst in Word getypt, en toen de rechtermuisknop gebruikt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
opgezocht?? of ik gok 2-3x backspace gebruikt
Waren en 3 iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
opgezocht?? of ik gok 2-3x backspace gebruikt
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik zie je helemaal alleen thuis piemelnaakt op de bank tijdens de aftiteling gillen..... schoot door mijn hoofd
Erg herkenbaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou idd,... laatst was die weer even op tv.... ken je dat.... je gaat niet kijken maar je checkt even een scene mee zeg maar... zat er meteen in... brok in mijn keel tevens !!
Matt puff ik zwaaaaar,.. nee het is de Jood Affleck die ik niet trekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In een heel ander genre heb ik afgelopen weekend The Bourne Identity en The Bourne Supremacy nog eens gekeken. Blijven geweldige filmsIk poep normaal op Matt Demon, maar hierin is hij echt goed.
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst in Word getypt, en toen de rechtermuisknop gebruikt.![]()
Ah,... dan was je iig niet naaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Foto?![]()
Ik was bij mijn ouders...heb hem met de kerst gekeken.![]()
Ik moest wel huilen bij dat stukje als dat jongetje zijn moeder over oma verteld...dat ze trots is op haar enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Nou idd,... laatst was die weer even op tv.... ken je dat.... je gaat niet kijken maar je checkt even een scene mee zeg maar... zat er meteen in... brok in mijn keel tevens !!
quote:
Matt Demon is een poepiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
of welquote:
WATTT DOE JE !! Strol voelt zich goed thuisquote:
Hij straalt ook iets uit dat je hem gewoon lief moet vindenquote:
Bevroren tranen heersen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest wel huilen bij dat stukje als dat jongetje zijn moeder over oma verteld...dat ze trots is op haar enzo.
Ja hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:38 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hij straalt ook iets uit dat je hem gewoon lief moet vinden
Ik denk dat Strol tussen papa en mama is gaan slapen na de film.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WATTT DOE JE !! Strol voelt zich goed thuis
Jij bent ook stiekem verlief op Matt ?quote:
Jij kruipt ook altijd tegen me aan Princess Peachquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat Strol tussen papa en mama is gaan slapen na de film.
Nee,... ... hij lijkt als twee druppels water op mijn broerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Jij bent ook stiekem verlief op Matt ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ... hij lijkt als twee druppels water op mijn broerRanzig idee !
Ja dat klopt. Maar dan heb ik gewoon koude voetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij kruipt ook altijd tegen me aan Princess Peachen dat is niet omdat je sex wilt !!
Ja nou mijn handen zijn ook wel eens koud !!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar dan heb ik gewoon koude voeten![]()
Wat romantischquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Man stuurt 3700 brieven om geliefde te vinden![]()
Ik durf te wedden dat hij haar nog vind ook![]()
In Belgie ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Staan er voornamen in het telefoonboek?
Dierenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:54 schreef Chocobo het volgende:
Die aap in het begin
http://www.dumpalink.com/(...)y_Videos_Compilation
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik durf te wedden dat hij haar nog vind ook![]()
Hij had ook hier kunnen proberen.. vaak vind je naam, adres, kaart van de woonplaatsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Staan er voornamen in het telefoonboek?
Ik heb nog een spiegel en een nachtkastje nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Najaaaaaa. Ik ga gewoon naar de IKEA nuFrutseltjes kopen
Jij legt ook je koude voeten op zijn benen zeker, om op te warmenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar dan heb ik gewoon koude voeten![]()
quote:
Jij leest?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Ikea
vrijdag boekenplanken gehaald
Zal wel zijn om wat bloempotten op te zetten ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
Jij leest?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Ikea
vrijdag boekenplanken gehaald
Maar eigenlijk had je die 800 dus meegerekend bij je begroting.. dus dat is een meevaller die je kan investeren in een 360quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Hypotheker net aan de lijn! Ik hoeft toch maar een lager bedrag over te sluiten. En dat betekent dat de boete wegens vervroegd aflossen ook weer wat lager wordt. Scheelt toch mooi ¤ 800![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Hypotheker net aan de lijn! Ik hoeft toch maar een lager bedrag over te sluiten. En dat betekent dat de boete wegens vervroegd aflossen ook weer wat lager wordt. Scheelt toch mooi ¤ 800![]()
Ik denk eerder vakantie Gijs.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Bastard het volgende:
Maar eigenlijk had je die 800 dus meegerekend bij je begroting.. dus dat is een meevaller die je kan investeren in een 360
Je poept wat af.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk eerder vakantie Gijs.Ik poep (momenteel) op de 360.
Ik zei momenteel Gijs...ik wacht nog op de eerste echte must bye.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Zonde !
Oblivion ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zei momenteel Gijs...ik wacht nog op de eerste echte must bye.![]()
Nee...misschien die zombie game.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...misschien die zombie game.En anders wacht ik even wat de E3 zal brengen.
![]()
Ik durf te wedden dat jij een onvoldoende voor je Nederlands had ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik durf te wedden dat hij haar nog vindt ook![]()
Je bent zo goed Gijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij een onvoldoende voor je Nederlands had ook
niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Rubbadubba het volgende:
waar gaat dit in godsnaam nou eigenlijk over?
Het leven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Rubbadubba het volgende:
nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef Rubbadubba het volgende:
Ik haal hem niet...............quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Sjo, hoest met BF2 dan? Ga eens hypen !!
Jep, is zeker wel de moeite waard als je 1 goed vond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Saw 2 in de bios nu vlgs mij.. gijsje heeft m vorige week gezien dacht ik.
Hoeveel moet je betalen en aan wie?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:52 schreef Chocobo het volgende:
Kenkerbelastingdienst,... kenkeroverheid,... en ander kenker instanties... krijg allemaal de kanker maar !!
Ik weet niet wat maar ik gun het jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:52 schreef Chocobo het volgende:
Kenkerbelastingdienst,... kenkeroverheid,... en ander kenker instanties... krijg allemaal de kanker maar !!
Genaaid in je portemonnee door de overheid gun ik niemand.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik weet niet wat maar ik gun het je![]()
![]()
Ach via de overheid betaal jij mijn loon en ik het jouwequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genaaid in je portemonnee door de overheid gun ik niemand.![]()
Gijs ik snap het soms eeeeecht niet meer...... iedereen wilt maar geld.... dat gekanker altijd... brief van de belastingdienst?????quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genaaid in je portemonnee door de overheid gun ik niemand.![]()
Rustig Gijs, rustig....ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:36 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik snap het soms eeeeecht niet meer...... iedereen wilt maar geld.... dat gekanker altijd... brief van de belastingdienst?????
Op 9 januari 2006 heb ik geconstateerd dat u de aanslag inkomstenbelasting/premie volksverzekering 2005 nog niet heeft betaald
WTF is dat? Aangifte over 2005 moet nog komen en aangifte in 2005 over 2004 was gewoon normaal... WAAR KOMT dit bedrag vandaag
Ook Casema weer..... net zooo pissed gebeld.... was het zat.... wel geregeld dat wel + vergoeding maar toch.... ben klaart![]()
Kan wel iemand doden nu
Serieus..... verdien best goed maar ik hou echt niiiiiiks over... elke maand ROETJSSSSS... weg dat geld... duizenden guldens als je het uitrekentRaadsel !!
Nee niet echtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je een beetje overzicht over je financieen? Hou je in de gaten wat er in en uitgaat en hoeveel speling je hebt?
Dat is niet zo slimquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim
Gewoon wat in Excel knutselen, inkomsten, vaste uitgaven en variabele uitgaven per maand. Zo hou je goed in het zicht hoeveel geld je die maand nog kunt besteden. Plus dat je na een jaar een mooi overzicht heb van de "dure" maanden.![]()
En mail terug. Is niet zo heel spannend Gijs...maar het vergt gewoon een beetje discipline.quote:
Je houd die dag maar gewoon vrijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weten we al wat de plannen voor de 11e ongeveer zijn? Wat gaan we doen en wat zijn de richttijden ongeveer? Ik wil erna misschien nog naar Trance Energy
Als ik het zelf kan, kan jij het zeker ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
denk dat ik het ga uitbesteden... ben te dom voor belastingaangiftes..... !
*eens*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je houd die dag maar gewoon vrij
Trance Energy begint pas om 22u ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je houd die dag maar gewoon vrij
Ongezelligequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trance Energy begint pas om 22u ofzoAls er na het eten geen avondprogramma meer is dan weet ik het wel.
Euh.. je kan toch gaan wanneer je wilquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trance Energy begint pas om 22u ofzoAls er na het eten geen avondprogramma meer is dan weet ik het wel.
Gijs...ik zit je maar te pesten!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huilie. Als we met zn allen de kroeg ingaan ga ik gewoon mee. Maar er zijn mensen met kinderen die na het eten misschien gewoon naar huis gaan, en als het gros dus weggaat ga ik naar TE.
* Meegaat *quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bladiebla....................... en als het gros dus weggaat ga ik naar TE.
Voor mijzelf is het wel een verplichting, ik wil zo lang mogelijk bij Quinny en O-Ren zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik zit je maar te pesten!Je moet gewoon gaan wanneer je zin hebt! Gijsjes zijn geen verplichting!
Gladdequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mijzelf is het wel een verplichting, ik wil zo lang mogelijk bij Quinny en O-Ren zijn![]()
Nabieren, praten, lachen, huilen...... denk sowieso dat we pas rond 21:00 starten ergens... kan je thuis lekker chill doen met eten en omkleden. Je moet er wel mooi uitzien voor Quin natuurlijk. Ik raad je Hawai shirt aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het wordt sowieso dus een avondprogramma? Niet uit eten dus?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nabieren, praten, lachen, huilen...... denk sowieso dat we pas rond 21:00 starten ergens... kan je thuis lekker chill doen met eten en omkleden. Je moet er wel mooi uitzien voor Quin natuurlijk. Ik raad je Hawai shirt aan.
Lijkt mij beter om gewoon lekker ergens te drinken met de Gijsjes.... bijpraten, goedmaken, etc. etc... lekker lachen... zo kunnen mensen met kids zich rustig opmaken voor de avond en zo ben je ook geen vermogen kwijt aan eten
Maar zo dacht ik erover..... dit weekend komt de mail,.... inventarisatie is bijna compleet.... !
Ja Gijs ik ben er nog niet uit....... weet ook niet wat iedereen wil... zit echt nog maar in de 'wie gaat er mee' fase en gelukkig zijn het er een hoop. Kan Nuongirl niet mailen omdat ik haar adres niet heb maar ik neem aan dat ze ons weer naait en niet komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het wordt sowieso dus een avondprogramma? Niet uit eten dus?
Ik heb nooit gezegd dat ik toen kwamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs ik ben er nog niet uit....... weet ook niet wat iedereen wil... zit echt nog maar in de 'wie gaat er mee' fase en gelukkig zijn het er een hoop. Kan Nuongirl niet mailen omdat ik haar adres niet heb maar ik neem aan dat ze ons weer naait en niet komt.
Weet je nog 'Annie's verjaardag'
Nuooooooooonnnnn,... kom je ook ?
Ben het helemaal met je eens, alleen sexen staat er niet bijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nabieren, praten, lachen, huilen...... denk sowieso dat we pas rond 21:00 starten ergens... kan je thuis lekker chill doen met eten en omkleden. Je moet er wel mooi uitzien voor Quin natuurlijk. Ik raad je Hawai shirt aan.
Lijkt mij beter om gewoon lekker ergens te drinken met de Gijsjes.... bijpraten, goedmaken, etc. etc... lekker lachen... zo kunnen mensen met kids zich rustig opmaken voor de avond en zo ben je ook geen vermogen kwijt aan eten
Maar zo dacht ik erover..... dit weekend komt de mail,.... inventarisatie is bijna compleet.... !
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik toen kwam
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, alleen sexen staat er niet bij
@ Noot; Hawai shirt idd
duveltje>>doosje>>nuonquote:
Annies verjaardag. Nog NOOIT zo bang geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs ik ben er nog niet uit....... weet ook niet wat iedereen wil... zit echt nog maar in de 'wie gaat er mee' fase en gelukkig zijn het er een hoop. Kan Nuongirl niet mailen omdat ik haar adres niet heb maar ik neem aan dat ze ons weer naait en niet komt.
Weet je nog 'Annie's verjaardag'
Nuooooooooonnnnn,... kom je ook ?
klinkt goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja je was nerveus hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Annies verjaardag. Nog NOOIT zo bang geweest
ik was nog nooit zo verdwaald geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Annies verjaardag. Nog NOOIT zo bang geweest
Gezonde kriebels vooraf ja. Maar toen ik binnenkwam.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja je was nerveus hewhahahahaha.... Gijs het viel toch hartstikke mee
Mooi moment manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gezonde kriebels vooraf ja. Maar toen ik binnenkwam.
Giiiiijjjjjjjjsssssssssssss
bulderde de zaal... en de tijd stond even stil....
Ow savonds ook... dacht ergens in de middag weer ofzo....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nabieren, praten, lachen, huilen...... denk sowieso dat we pas rond 21:00 starten ergens... kan je thuis lekker chill doen met eten en omkleden.
Een liefdesbrief in geheimtaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:28 schreef kepler het volgende:
!
אני ממש אשמח אם תצרו איתי קשר. אני מאוד רוצה לשוחח איתכם על עמית ומה שקורה בגן. במחברת קשר אני לא יכולה ולא תמיד יש לי זמן לכתוב הכל. אני רוצה לשמוע מכם וגם קצת לתאר מה שקורה איתו בגן ותכניות להמשך.
אין לי אפשרות לקבוע את הפגישה בשעות אחר הצהרים מאחר ואני לא גרה במודיעין. ללכת ולחזור זה קשה מבחינתי לכן אבקש שתנסו להגיע בשעות הבוקר או בסיום הגן על מנת שנוכל לשוחח יחד איתכם ועם הפסיכולוגית.
תודה על שיתוף הפעולה
אפרת
dit vind ik in mn mailbox
de afzender heet efrat sultanquote:
I really will be happy if will narrowing with me contact. I am very want to discuss with you on colleague and what that happen in the garden. In the from company of contact [contact from company] I can not and not always I have time write everything. I want to hear from you and also a little to describe what happen with him in the garden and programs to the continuation.quote:
ja nu begrijp ik er nog niks vanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
I really will be happy if will narrowing with me contact. I am very want to discuss with you on colleague and what that happen in the garden. In the from company of contact [contact from company] I can not and not always I have time write everything. I want to hear from you and also a little to describe what happen with him in the garden and programs to the continuation.
I don't have possibility to determine the meeting by the hours after noon tarry and I do not live in the intelligence. To go and to return it is hard as far as I am concerned therefore I will request that will try to arrive by the hours this morning or in the conclusion defended the portion of that we will be able to discuss together with you and with the psychological.
Thanks for the collaboration
Efrat
Toen kende ik jullie nog niet eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:49 schreef Magneet het volgende:
die eerste keer annie's verjaardag was ik best zenuwachtig![]()
maar eerst met B en G79 gemeet dat scheelde weer. En B me maar waarschuwen voor cho
Jongen is toch ook van het padquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:49 schreef Magneet het volgende:
die eerste keer annie's verjaardag was ik best zenuwachtig![]()
maar eerst met B en G79 gemeet dat scheelde weer. En B me maar waarschuwen voor cho
ik kende geen enkele Gijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen kende ik jullie nog niet eens.
Mooie tijden...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen kende ik jullie nog niet eens.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef Bastard het volgende:
Ow wat een domme actie van me
We hebben Dribbel weggedaan.. en ik dacht vanavond: "Laat ik even bellen naar de nieuwe baas, ff kijken hoe het gaat"
Dus telefoon erbij.. "dribbel" bel...
Meneer met accent neemt op
Hallo
Ja hallo met B. uit Alphen, ik was even benieuwd hoe het met de hond gaat.
Welke hond?
Nou de Jack russel.. ik heb de hond weggedaan.. en ik kon dit nummer bellen om te zien hoe het met haar gaat.
Oh een jack russel.. nee die hebben wij niet meneer.
Oh dat is raar.
Ja.. maar wel grappig. Wij hebben een hond verkocht aan iemand in Alphen, aan Meneer de Groot.
Nou ja goed zal wel dan.. prettige avond verder.
Prettige avond meneer
Dus ik tegen Tam.. nou das apart, het nummer klopt niet.. ik krijg een tukker aan de lijn notabene in Leiden.. en die had wel een Jack russel verkocht aan iemand in Alphen.. maar niet ontvangen dit weekend
Nummer checked...
Oh KUT... dat was de fokker
Heb ik een Drib en een Dribbel in de telefoon staan
Psychonauts zeker?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
RoyEindelijk getuigt hij van gamessmaak.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim
Gewoon wat in Excel knutselen, inkomsten, vaste uitgaven en variabele uitgaven per maand. Zo hou je goed in het zicht hoeveel geld je die maand nog kunt besteden. Plus dat je na een jaar een mooi overzicht heb van de "dure" maanden.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef Bastard het volgende:
Ow wat een domme actie van me
We hebben Dribbel weggedaan.. en ik dacht vanavond: "Laat ik even bellen naar de nieuwe baas, ff kijken hoe het gaat"
Dus telefoon erbij.. "dribbel" bel...
Meneer met accent neemt op
Hallo
Ja hallo met B. uit Alphen, ik was even benieuwd hoe het met de hond gaat.
Welke hond?
Nou de Jack russel.. ik heb de hond weggedaan.. en ik kon dit nummer bellen om te zien hoe het met haar gaat.
Oh een jack russel.. nee die hebben wij niet meneer.
Oh dat is raar.
Ja.. maar wel grappig. Wij hebben een hond verkocht aan iemand in Alphen, aan Meneer de Groot.
Nou ja goed zal wel dan.. prettige avond verder.
Prettige avond meneer
Dus ik tegen Tam.. nou das apart, het nummer klopt niet.. ik krijg een tukker aan de lijn notabene in Leiden.. en die had wel een Jack russel verkocht aan iemand in Alphen.. maar niet ontvangen dit weekend
Nummer checked...
Oh KUT... dat was de fokker
Heb ik een Drib en een Dribbel in de telefoon staan
jah ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 07:10 schreef Magneet het volgende:
Brown en O-Ren feli met het huis dan maar maar : we willen foto's zien
quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Laat die kleine maar komen dan
quote:
thnx pikquote:
Heb je dat nou al eens gedaan pisbuislikker?quote:
Jij wel rugridder?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je dat nou al eens gedaan pisbuislikker?
Tuurlijk prostaattoerist!! Jij?quote:
StomaSnuiverquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
Poepsnoepers
Moguquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:24 schreef QueenR het volgende:
Past een gewone nette: Goedemorgen lieve Gijsjes![]()
hier wel tussen?
Schelden is niet mijn sterkste vak
![]()
Het schijnt een gevolg te zijn van een tekort in je vocabulair... ik vind het zelf gewoon lekker opluchten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:24 schreef QueenR het volgende:
hier wel tussen?
![]()
Waar het hart van vol is, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:24 schreef QueenR het volgende:
hier wel tussen?
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:24 schreef QueenR het volgende:
hier wel tussen?
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is, zullen we maar zeggen
Ook hier een doodgewone goedemorgen
Stuk ... alles lekker thuisquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oiquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:24 schreef QueenR het volgende:
hier wel tussen?
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik KAN het gewoon niet... zeker niet in real life haha, sla meteen dicht. verder als eikel kom ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het schijnt een gevolg te zijn van een tekort in je vocabulair... ik vind het zelf gewoon lekker opluchten.
Goedemorgen
Zullen er eigenlijk mensen zijn die hun pik in iemands stoma doen?quote:
Nee weet je adres nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik KAN het gewoon niet... zeker niet in real life haha, sla meteen dicht. verder als eikel kom ik nietnee bekvechten met schelden is iig niet aan mij besteed
@ cho/quinny... kaartje al gestuurd?![]()
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 09:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik KAN het gewoon niet... zeker niet in real life haha, sla meteen dicht. verder als eikel kom ik nietnee bekvechten met schelden is iig niet aan mij besteed
@ cho/quinny... kaartje al gestuurd?![]()
B schijnt dat wel eens te doen heb ik gehoordquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zullen er eigenlijk mensen zijn die hun pik in iemands stoma doen?
............... nee ik had het fout......... dit is OPZEEEEKERS de goorste !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zullen er eigenlijk mensen zijn die hun pik in iemands stoma doen?
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
B schijnt dat wel eens te doen heb ik gehoord![]()
Huh? Een Tekken character?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice Guy Eddy is overleden... Op 43 jarige leeftijd![]()
![]()
Het was meer gewoon een vraag hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
............... nee ik had het fout......... dit is OPZEEEEKERS de goorste !!![]()
Neeeeeee....Chris Penn....goede acteurquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Reservoir Dogs Gijs...quote:
ow ja? das de broer van Sean Penn toch he?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reservoir Dogs Gijs...Chris Penn.
Niet zo schijnheilig nu Gijs, je vroeg zelf of ik dat bij je wilde proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
B schijnt dat wel eens te doen heb ik gehoord![]()
Een van de beste films ooit vind ikquote:
Damm.. dan zou ik nog 13 jaar maar hebben nu..quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Genieten van het leven doe je al Gijs... we moeten gewoon wachten tot het zover is !quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Damm.. dan zou ik nog 13 jaar maar hebben nu..
Toch wel je slechtste comeback van deze maand gijsquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig nu Gijs, je vroeg zelf of ik dat bij je wilde proberen.
Als het maar in goede gezondheid is.. ik word niet heel oud, wil ik ook niet.. als het maar geen lang ziektebed is...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Genieten van het leven doe je al Gijs... we moeten gewoon wachten tot het zover is !
Ik hoop in goede gezondheid toch wel een jaar of 80 te worden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het maar in goede gezondheid is.. ik word niet heel oud, wil ik ook niet.. als het maar geen lang ziektebed is...
Ja, net als de vrouw van een vriend van me, ze heeft botkanker gehad, hebben ze kniegewricht weggehaald en prothese ingedaan, chemo gehad etc etcquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het maar in goede gezondheid is.. ik word niet heel oud, wil ik ook niet.. als het maar geen lang ziektebed is...
Hou maar opquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja, net als de vrouw van een vriend van me, ze heeft botkanker gehad, hebben ze kniegewricht weggehaald en prothese ingedaan, chemo gehad etc etc
Nu is het dus teruggekomen, donderdag weer knieoperatie gehad, en ze krijgt ook zeker chemo. Maar wat nog erger is, er zijn ook plekken gevonden in haar longen
Ze is 36 en heeft twee zoontjes van 5-8zo erg....
sorrryquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hou maar opwil het niet weten....
Ja das erg triest iddquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja, net als de vrouw van een vriend van me, ze heeft botkanker gehad, hebben ze kniegewricht weggehaald en prothese ingedaan, chemo gehad etc etc
Nu is het dus teruggekomen, donderdag weer knieoperatie gehad, en ze krijgt ook zeker chemo. Maar wat nog erger is, er zijn ook plekken gevonden in haar longen
*Jas aanreiktquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Jas aanreikt
Hier. Alsjeblieft.
Ja dat dus... het moeten vechten om je leven, om je normale bestaan.. het aftakelen, niet tegen kunnen houden, speelbal van de natuur, het lot.. en dan het ergste nog.. je kinderen die dat moeten zien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Thanx voor de reisquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
B... GOED nieuws,.. Ik bel je even.
* QueenR praat met erg verkouden stem:quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Jas aanreikt
Hier. Alsjeblieft.
idd, ik hoop ook gewoon een keertje niet meer wakker te worden ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat dus... het moeten vechten om je leven, om je normale bestaan.. het aftakelen, niet tegen kunnen houden, speelbal van de natuur, het lot.. en dan het ergste nog.. je kinderen die dat moeten zien.
Verschrikkelijk gewoon..
Daar kan geen reiki tegen aan
Ik teken er voor.... als we dan toch moeten gaan..quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd, ik hoop ook gewoon een keertje niet meer wakker te worden ofzo![]()
quote:
Maar hij is ook erg aanhankelijk he, dat is lekker.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
ditto
Harry zit hier lekker op de vensterbank naar de sneeuw te kijken, ziet er zo mooi uit![]()
het was idd een opvangkat, vanaf 4 dagen oud en met flesje grootgebracht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar hij is ook erg aanhankelijk he, dat is lekker.
Was toch ook een 'opvang' kat? Is altijd maar afwachten dan.. maar ja zo heb ik er 1 lopen uit een nest.. heb je ook weinig contact mee. Laat staan dat ze toelaat dat je haar op mag tillen.
Doot ooooooooooookquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
* QueenR praat met erg verkouden stem:
dank je doot, erg lief van je.. snffle nies...
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
probeer eens een N te zeggen met een kop vol snot
![]()
is toch andersquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat een slechte smoes voor een typo
Als ik mn neus dichtknijp (serieus geprobeerd ja) gaat de N prrrrrrrima mevrouw QueenR.
Typische vrouwenkwaal ditquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
is toch andersIk moet die N zeggen en vervolgens proberen al het snot binnen te houden
geeft andere klank
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Typische vrouwenkwaal ditGewoon nét zo lang doorgaan totdat ze dr zin hebben. Maar okay, vooruit. Jij gelijk
*QueenR aanvinktquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wist wel dat ik gelijk had![]()
![]()
Nnnnnnootje!!!
![]()
lolquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*QueenR aanvinkt
En dat is drie
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*QueenR aanvinkt
En dat is drie
En dan als ik naast ze sta is het niet meer danquote:
Weten zequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan als ik naast ze sta is het niet meer dan
H...Hoi...
Iedereen weet datquote:
Ze smelten voor je gijsquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan als ik naast ze sta is het niet meer dan
H...Hoi...
Dat doet ie inderdaad vaak nu je het zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat lachen altijd van jou inderdaad.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goh.. heb je weer wat gijs..quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goh.. heb je weer wat gijs..
Sterke kombek +3quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goh.. heb je weer wat gijs..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/662(...)ren_bij_Utrecht.html
Zo uitzicht zal dat zijn zeg
Ach lachen is gezond tochquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef silver-surfer het volgende:
Strol's smilie
B's smilie
Browns smilie
Mijn smilie
Cho's smilie![]()
Noot's smilie![]()
Alleen met neplachen werkt het nietquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Alleen met neplachen werkt het niet
Daarom!! ... ben gewoon een blij mensquote:
Na iedere zondagse biecht kan je zorgeloos door het levenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daarom!! ... ben gewoon een blij mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |