Een kind is het beste anti-conceptiemiddelquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
Fuck hier de evolutie.
[afbeelding]
Trek die incrowd FOK! shit niet en ik poep op Dannyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
Fuck hier de evolutie.
[afbeelding]
Ja er zijn er 3 die we kunnen kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef Quinny het volgende:
Maar Sjo gaan we zaterdagavond nou die film kijken?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja er zijn er 3 die we kunnen kijken.
* Amityville horror
* Exorcisme of Emily Rose
* The Skeleton key,...............
Volgens Surfer is the skeleton key de beste dus moeten we Amityville maar gaan kijken
die van die drie de slechtste isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Amityville horror
Volgens Surfer is the skeleton key de beste dus moeten we Amityville maar gaan kijken
Ja precies,... komt vaak beter uitquote:
Horror collegaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
The Descent schijnt erg eng te zijn Cho
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Amityville horror
Welke vond jij het beste dan?quote:
Gijssssssssssss....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:18 schreef Chocobo het volgende:
Horror collega![]()
Land of the dead nou al uit??
Firefly/Serenity.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef Chocobo het volgende:
The Descent klinkt goed Gijs... ff gekeken op IMDB.... tevens had jij het laatst ook nog over een SF pilot/serie/afleveringIets wat niet nieuw was maar erg goed !! Weet het niet meer
Die is wel ziek iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je Saw al gezien? Ook een echte gil-film.![]()
Saw jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssss....
Land of the Dead is alleen op R1 uit. Ik vond hem een beetje tegenvallen. Hij is wel leuk als je van zombie-films houdt maar Dawn of the Dead en 28 Days Later waren beter/enger.
Heb je Saw al gezien? Ook een echte gil-film.![]()
Top filmpje hoor!! Huren gijs... lekker een avondje griezelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Exorcisme of Emily Rose lijkt me erg cool.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
Die is wel ziek idd
meer Seven dan echte horror...maar wat een film.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef silver-surfer het volgende:
Saw ja![]()
... vorige week gezien.. enge kut film hoor
![]()
Is hij al te huur dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef silver-surfer het volgende:
Top filmpje hoor!! Huren gijs... lekker een avondje griezelen
Saw 2 in de bios nu vlgs mij.. gijsje heeft m vorige week gezien dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
meer Seven dan echte horror...maar wat een film.![]()
![]()
SAW en Emily Rose zijn ook echte aanradersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Dus ik heb de keuze uit 4
1. Saw
2. Emily Rose
3. Skeleton Key
4. Amityville
Mmmm,... dan start ik zaterdag met Skeleton Key !
Firefly is de serie, die is toen (ontterecht) geflopt maar werd een hit op DVD. Toen mochten de makers een film maken om de verhaallijn af te sluiten. En wat een film is dat geworden zeg!quote:
Waar gaat die over dan? Of zeg je dat weer nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
1. Saw
2. Emily Rose
3. Skeleton Key
4. Amityville
Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Sawquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
1. Saw
2. Emily Rose
3. Skeleton Key
4. Amityville
En waar gaat die over dan? Of zeg jij dat ook nooitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw Saw
Je gaat gillen Gijs.![]()
1. Saw (Schijnt ziek eng te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waar gaat die over dan? Of zeg je dat weer niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik mag namelijk nooit de achterkant van de dvd lezen voordat de film begint.
De minste van de vier is Amityville, maar die andere drie moet he gezien hebben als je er van houdtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1. Saw (Schijnt ziek eng te zijn)
2. Emily Rose (Soort exorcist) Waar gebeurd
3. Skeleton Key (Volgens Surfer zijn dit hallucinerende Pandaberen)
4. Amityville (Waar gebeurde huis vol shit)
Serie-moordenaar die mensen in een bepaalde situatie neerzet waardoor ze uiteindelijk zichzelf dood maken. Voorbeeld, vrouw-met-omgekeerde-berenklauw-op-hoofd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
En waar gaat die over dan? Of zeg jij dat ook nooit
Pandaberenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1. Saw (Schijnt ziek eng te zijn)
2. Emily Rose (Soort exorcist) Waar gebeurd
3. Skeleton Key (Volgens Surfer zijn dit hallucinerende Pandaberen)
4. Amityville (Waar gebeurde huis vol shit)
mijn, mijn, mijn of oh neeeee, kuikuitquote:
Ja is goedquote:
Redelijk wat bloed en gore shitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
En waar gaat die over dan? Of zeg jij dat ook nooit
Een van de meest briljante eindes sinds Seven en die film waar Bruce Willis een spook blijkt te zijn.quote:
Altijd verstandig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef Quinny het volgende:
Ja is goed
Ik ga van Strol's filmsmaak uit
The Sixt Sensequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
die film waar Bruce Willis een spook blijkt te zijn.
WHAHAHAHAHAHA !!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, ik zat te gillen op de bank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |