daarom deed ik het ook klein ik wilde mijn ongenoegen ten aanzien van het geen vriendin hebben uiten ik deed geen oproepquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef cultheld het volgende:
De dag dat ik dat op fok post mag je me afschieten
Die foto's zijn niet in Nederland genomen. Het is Amerikaans, of sterker nog (lees: smakelozer), Oost-Europees.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:14 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ze volgt dezelfde opleiding als mij en ik ken haar persoonlijk...![]()
Preciesquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet in Nederland genomen. Het is Amerikaans, of sterker nog (lees: smakelozer), Oost-Europees.
Een Waal zeker. Daar zijn ze arm, dus dat zou ik direct geloven.quote:
http://members.msn.com/de(...)4ReHqzppJZf2ybaQvDlMquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een Waal zeker. Daar zijn ze arm, dus dat zou ik direct geloven.
Dat moet wel import uit Wallonië zijn, of is dit zo'n typische Jambers Vlaming?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
http://members.msn.com/de(...)4ReHqzppJZf2ybaQvDlM
geloof je me nu?
je vriendin of die foto??quote:
De fotoquote:
Heb je d'r erna hendig sjiek naar huis geslipt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
Nou kijk es aanhier zijn 2 fotos van de macdonalds
Waarom kan ik nooit fatoendelijk op een foto staan
[afbeelding]
[afbeelding]
whehehe w00t w00tquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Duder het volgende:
weleiswaar niet ik, maar mijn neefje's (de_ananas) vriendin
[afbeelding]
min of meer uitgemaakt?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef mrkanarie het volgende:
mijn vriendin heeft het min of meer uitgemaakt.
live has no use anymore.
Jah zeker jongen, en leuke haren ookquote:
Kut die van die ander zit er nog achterquote:
links denk ik hmmquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:45 schreef illusions het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
slechte foto's van m'n telefoon..
quote:
naakt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef illusions het volgende:
komt door de telefoon, trust me..w8 maar tot m'n laptop het weer doet, daar staan de leuke foto's op
leuke telefoon heb jequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:45 schreef illusions het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
slechte foto's van m'n telefoon..
die vriendin ziet er echt geil uit, en dan bedoel ik dat ook gewoon zoals ik t zeg he! Niet datz e superknap is, niet datz e superllelijk is, maar ze kijkt ontzettend geil. Kan geen kwaad verderquote:
Ligt ze met haar hoofd op de drilplaat ??quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ze is nu aant sporten op de sportschool
Niet dat ze dik is ofzo hoor want haar figuur is perfect
Wat lief!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, nu gaan we maar weer serieuze foto's posten![]()
Omdat je een tokkie bent!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker, maar goed post vooral foto's! Ouwehoeren kunnen we in de SCquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |