Grappig om dat te zeggen over een band die al 25 jaar bezig isquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef Batsnek het volgende:
Heb ze kort geleden ontdekt, en vind ze veel belovend.
Ja weet ik, ik las t zelf terug en dacht bij mezelf ook al dat ik het anders bedoelde.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:25 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Grappig om dat te zeggen over een band die al 25 jaar bezig is
Ik stoor me niet zo aan die cover eigenlijk, vind hem zodanig verbouwd dat ik hem wel kan waarderen zelfs. Filth Pig moest echt even groeien bij me (ik was zo'n persoon die psalm 69 part 2 verwachtte en was dus best teleurgesteld) maar na ik die nummers live had gehoord (in 013 meen ik..) ben ik het wel gaan waarderen en vind ik het zeker een van de betere albums.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:14 schreef bartrid het volgende:
lay lady lay vind ik nou echt helemaal niets aan (past ook niet echt op het album) maar filth pig is wel 1 van mijn favoriete albums. Iedereen die een psalm 69 part 2 verwachtte kon dat mooi op z'n buik schrijven. De Sphinctour dvd (ook weer zo'n briljante titel) die rond die tijd uitkwam is ook erg leuk (shots van verschillende festivals gebruikt tijdens 1 nummer zodat het net lijkt of Al meer van outfit wisselt dan Britney Spears)
zowiezo ben ik niet zo'n fan van ministry's covers, the light pours out of me klinkt precies hetzelfde als het origineel.....
hehe, dan heb je hem wel erg pissed gemaakt, of hij was zowiezo al in een kutbui natuurlijk, je weet het nooit met die bejaardenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:27 schreef metalbazzz het volgende:
nieuwe is gaaf, over t algemeen. Voor mijn ministry(interview)avontuurtje moet je maar even www.basverbeek.nl checken (inclusief audioquote)...
nee, dan heb ik t straks gedaan... Maar gezien het bevestigd is zullen de festivals er zelf binnenkort wel mee uitkomen. Een paar waren al bekend: o.a. Wacken en Sziget.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:45 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
hehe, dan heb je hem wel erg pissed gemaakt, of hij was zowiezo al in een kutbui natuurlijk, je weet het nooit met die bejaarden
maarre ik las op je site..
"Oh, ik kan t niet helemaal verklappen, maar kan wel zeggen dat Ministry deze zomer te zien is op verschillende, ook Nederlandse, festivals (met ook drummer Joey van Slipknot!). Ik ga alvast naar de sportschool om te trainen, houdoe."
geen tipje van de sluier?
En nu nog in de zaal. 013 in 1998 was zo vetquote:Op maandag 3 april 2006 22:04 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
ja, staat nu dus op de site van Lowlands. Zo, nu heb ik geen geheimen meer voor mr cucumber.
absoluutquote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En nu nog in de zaal. 013 in 1998 was zo vet![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 3 april 2006 22:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
absoluutAlleen heb ik daar 2 parkeerbonnen aan over gehouden
quote:Op maandag 3 april 2006 22:04 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
ja, staat nu dus op de site van Lowlands. Zo, nu heb ik geen geheimen meer voor mr cucumber.
Die Thieves coverquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef bartrid het volgende:
http://www.pissarmy.com/viewtopic.php?t=7170
vooral de country versie van Broken is geweldig
Concert in paradiso van een paar jaar terug was vet! Niet zo vet als skinny puppy vorig jaarquote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
was eigenlijk ook maar 1 optie aangezien er niet zo veel NL festivals zijn in augustus, maar idd, beter dat ze nog ergens in een zaaltje komen.
You know where to goquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb weinig van hun periode na filth pig (wat ik hun slapste ceedee vind), maar soms hoor ik nog wat wat wel ok is, dus misschien moest ik maar weer ns wat spul gaan dow.. kopen
quote:
Drinkt Omar bier?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef kamagurka het volgende:
(heb je houses of the mole ook Mark?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |